کارشناسان می گویند که درخواست دلتا برای فهرست پرواز ممنوع سرکش مسافران باعث آشفتگی قانونی می شود

[ad_1]


یک جت خطوط هوایی دلتا در حال پارک در فرودگاه لجستیک کالیفرنیای جنوبی (SCLA) در مارس 2020، در ویکتورویل، کالیفرنیا مشاهده شد.

دیوید مک نیو / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

دیوید مک نیو / گتی ایماژ


یک جت خطوط هوایی دلتا در حال پارک در فرودگاه لجستیک کالیفرنیای جنوبی (SCLA) در مارس 2020، در ویکتورویل، کالیفرنیا مشاهده شد.

دیوید مک نیو / گتی ایماژ

تعداد مسافران بی نظم در هواپیماهای تجاری در طول این همه گیری به شدت افزایش یافته است. اکنون، یکی از مدیران شرکت هواپیمایی در حال تجدید فراخوان برای فهرست پرواز ممنوع مسافران سرکش ملی است.

ادوارد باستیان، مدیرعامل شرکت هواپیمایی دلتا، هفته گذشته نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده ارسال کرد و از دولت فدرال برای تنظیم فهرست پرواز ممنوع سراسری برای افرادی که در هواپیما بد رفتار می‌کنند – گاهی اوقات خشونت‌آمیز – درخواست کمک کرد.

“علاوه بر افزایش استقبال در اجرا و تعقیب قضایی، ما از شما می خواهیم که از تلاش های ما در رابطه با اقدام بسیار ضروری برای جلوگیری از پرواز ممنوعیت هر فردی که به دلیل اختلال در داخل هواپیما محکوم شده است، حمایت کنید.” باستین در نامه ای که با NPR به اشتراک گذاشته شده است، گفت: “فهرستی که آن شخص را از سفر با هر شرکت هواپیمایی تجاری منع می کند.”

این خبر که برای اولین بار توسط رویترز گزارش شد، بحث ایجاد یک لیست جدید پرواز ممنوع ملی را دوباره برانگیخت و منتقدان هشدار دادند که ممکن است با برخی از مشکلات لیست های پرواز ممنوع قبلی دولتی مواجه شود، مانند لیست حمل و نقل. اداره ایمنی برای تروریست های مظنون مراقبت می کند.

جی استنلی، تحلیلگر ارشد سیاست اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا، به NPR گفت: «به طور کلی، ما فکر می کنیم این ایده بدی است. “تجربه ما در مورد لیست های نظارت دولتی و لیست های ممنوعیت، تجربه خوبی نبوده است.”

فهرست پرواز ممنوع دیگر نگرانی هایی را در مورد آزادی های مدنی ایجاد می کند

ACLU از دولت ایالات متحده به نمایندگی از افرادی که در لیست پرواز ممنوع تروریستی TSA قرار گرفتند بدون اینکه به آنها گفته شود که چرا آنها را شامل شده اند یا چگونه حذف شوند، شکایت کرده است.

استنلی گفت که دولت در چنین دعاویی “چشم و میخ با انصاف اولیه و حفاظت از روند قانونی مبارزه کرده است”، که او را نسبت به لیست پیشنهادی پرواز ممنوع دیگر بدبین می کند.

همچنین، او گفت که نگران تأثیرات متفاوتی است که همین مجازات – ممنوعیت پرواز – می تواند بر تعداد زیادی از مجرمان ادعایی مختلف داشته باشد.

او گفت: “اگر کسی یک پرواز معمولی باشد که فقط یک یا دو بار در سال برای تعطیلات خانوادگی پرواز می کند، آنگاه این مجازات که نمی تواند پرواز کند زیاد نخواهد بود.” از سوی دیگر، اگر در بخش فروش یا موقعیت دیگری هستید که شغل شما به توانایی پرواز هر هفته بستگی دارد، می تواند مجازات بسیار مهمی باشد.

با این حال، طبق گفته چارلز استاتلر، یکی از مدیران مرکز قانون هوا و فضا در این کشور، با این حال، خطوط هوایی دارای برخی اختیارات قانونی برای ایجاد لیست پرواز ممنوع خود هستند که جدا از پایگاه های داده ای است که دولت فدرال برای تروریست های مظنون و دیگران نگهداری می کند. دانشکده حقوق دانشگاه می سی سی پی.

استاتلر به NPR گفت: «تا زمانی که شرکت هواپیمایی به شیوه‌ای خودسرانه و دمدمی‌نگر عمل نکند، و آنها اقداماتی را برای محدود کردن فعالیت‌هایی انجام دهند که ممکن است برای ایمنی مخرب باشد، لیست پرواز ممنوع شرکت‌های هواپیمایی قانونی است.»

او گفت: “باید ارتباطی با ایمنی وجود داشته باشد. بدیهی است که مسافران سرکش در آن قرار می گیرند.”

دلتا گفت که در حال حاضر 1900 نفر را به دلیل امتناع از رعایت الزامات ماسک در لیست پرواز ممنوع خود قرار داده است.

حوادث سرکش مسافران در طول همه گیری افزایش یافته است

ایالات متحده از سال 2020 شاهد افزایش حوادث مسافرتی سرکش بوده است که عمدتاً به استرس ناشی از COVID-19 و قوانین جدید پوشش در فرودگاه ها و هواپیماها نسبت داده می شود.

اداره هوانوردی فدرال در سال گذشته 5981 گزارش از مسافران سرکش ارائه کرد که 4290 مورد آن مربوط به ماسک زدن بود.

کلینت هندرسون، سردبیر ارشد اخبار در وب سایت خبری مسافرتی The Points Guy، به NPR گفت: «این هم قبل از ویروس کرونا بود. ما قبلاً شاهد افزایش تعداد مسافران سرکش بودیم.

هندرسون گفت که افزایش قبل از بهار 2020 می‌تواند ناشی از شلوغی بیشتر هواپیماها و فرودگاه‌ها و این واقعیت باشد که مردم کمتر تمایل به تحمل رفتارهای بد، از جمله پیشرفت‌های جنسی ناخواسته دارند. سپس، بیماری همه گیر مجموعه جدیدی از مشکلات را اضافه کرد که باعث شد تعداد حوادث سرکش مسافران افزایش یابد.

هندرسون گفت: «کووید بنزین روی آتش ریخته است.

دلتا قبلاً در پاییز خواستار فهرست ملی پرواز ممنوعیت مسافران سرکش شده بود، اما هرگز تصویب نشد.

با این حال، دولت فدرال متعهد شده است که رفتار نادرست در طول پرواز را سرکوب کند. TSA تهدید کرده است که امتیازات PreCheck را برای افرادی که در هواپیما فعالیت می کنند لغو می کند و جریمه های خود را برای افرادی که از پوشیدن ماسک در هواپیما خودداری می کنند، دو برابر می کند. وزارت دادگستری همچنین در ماه نوامبر اعلام کرد که پیگرد قانونی جنایات فدرال در هواپیماهایی که ایمنی سرنشینان هواپیما را به خطر می اندازد را در اولویت قرار می دهد.

اما جی استنلی از ACLU نگران است که اگر افزایش حوادث سرکش مسافران عمدتاً ناشی از کووید باشد و در نهایت کاهش یابد، پس از مدت‌ها پس از فروکش کردن همه‌گیری، فهرست پرواز ممنوع می‌تواند منجر به عواقب منفی برای مردم شود.

“[Unruly passenger incidents] ممکن است پس از پایان این وضعیت به سطح عادی بازگردد، “او گفت.” و با این حال ما این زیرساخت را برای ایجاد این مجازات خواهیم داشت که برای مدت طولانی از شرایط فعلی بیشتر خواهد بود و اگر اینطور نباشد، پتانسیل ایجاد بی عدالتی واقعی برای مردم را دارد. انجام شد. درست است.”

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما