گل‌گهری‌ها رای کمیته انضباطی را دور ددد (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813249 |
10 14 1400 ساعت 20:48 |
21,836 |ازدید |

6
دیدگاه

سه پله‌ای برای فراموشی گذشته

گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی شروعی بسیار و در نیم فصل دوم مسابقات داشته باشد و از سه مسابقه هفت تی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، برد دیروز گل‌گهر برابر نفت آبادان باعث شد تا نماینده سیرجان فاصله‌اش با هم استانی‌اش در جدول باشد. آبی پوشان سیرجان در حالی با برد دیروز به رده پنجم جدول مسابقات رسید که اگر مشکلات مربوط به بازیکنان گابنی و تأثیرات تحمیلی آن بر روحیه اعضای تیم پیش آمد، مثالی که امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از مصاف با شاگردان منصوریان اعلام کرد امتیازات بیشتر جمع آوری شده است. می‌کردند و احتمالاً در کورسی نزدیک سخرخابی‌ها برای قهرمانی میجنگیدند.


دیروز هم عطش گلزنی این تیم باعث شد تا روی یک غافلگیری توسط طالب ریکانی دروازه را باز ببینند ولی در ادامه سوار بر بازی بودند و با دو گل سعید صادقی، تیم سرسخت منصوریان را شکست داد.
نکته دیگر اینکه به غیر از بازی برابر تراکتور، گل‌گهر در تمام بازی‌های خودش در نیم‌فصل دوم موفق به زلزنی شده است. . . . . .


. . .. . خطری وجود ندارد که امیر قلعه‌نویی و تیمش در ادامه‌ها برای تمام رقیبان خطرناک خواهد بود. تیمی که در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس شکست نخورده، در تهران هم برای رقیب سنتی آنها دردسرساز خواهند بود و یکی از دیدارهای سخت استقلال در مسیر قهرمانی بدونشک رویارویی با گلگهر خواهد بود.
باید دید با توجه به اختلاف سه امتیازی ها با سپاهان و اختلاف یک امتیازی با مس رفسنجان و وجود بازی مستقیم با هردوی این تیم ها، آیا آنها می توانند در پایان فصل رتبه سوم را به اختصاص دهنده یا خیر تبدیل کنند. بته ی آن رتبه هر چند برای تیمی س یومین فصل حضورش در لیگ را پشت ر ر یگذ ق ق ق ه خی خی خی خی خیا

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما