گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا X100 5G به طور رسمی معرفی شد – زومیت

[ad_1]

HMD Global اولین گوشی هوشمند نوکیا سری X خود را که به طور خاص برای ایالات متحده ساخته شده و نوکیا X100 نام دارد، معرفی کرده است. این دستگاه فقط از طریق ارائه دهندگان شبکه T-Mobile و Metro در دسترس خواهد بود.

به گفته Gizmocchina، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است.داخل دستگاه نیز یک تراشه اسنپدراگون 480 5G قرار دارد. Qualcomm استفاده می شود.

حال به تنظیمات حافظه این دستگاه بروید. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات کارت microSD وجود دارد که به شما امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا 1 ترابایت افزایش دهید.

نوکیا X100 5G

پنل پشتی X100 همچنین دارای یک دوربین چهار هسته ای است که نیازهای عکاسی شما را برآورده می کند. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک لنز ماوراء بنفش 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه می شود. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

نوکیا X100 اندروید 11 را اجرا می کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که دستگاه چه زمانی آخرین به روز رسانی نرم افزاری را دریافت می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد به روز رسانی ها و وصله های امنیتی منتشر نشده است.

نوکیا X100 5G

این گوشی هوشمند دارای نسل پنجم شبکه اینترنتی زیر شبکه 6 هرتز است کارآفرینان T-Mobile سازگار است. همچنین از یک باتری استاندارد 4470 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند و این شرکت یک شارژر را در جعبه قرار داده است. باتری به کار رفته در این دستگاه با یک بار شارژ قرارداد کاری دو روزه را فراهم می کند. ویژگی‌های اضافی شامل Wi-Fi 5 (AC، 2×2 MIMO)، بلوتوث 5.1، جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. AptX Adaptive و aptX Voice نیز برای هدفون های بلوتوث و رادیو FM برای هدفون های سیمی پشتیبانی می شوند.

نوکیا X100 5G

مقالات مرتبط:

نوکیا X100 از 19 نوامبر با قیمت 252 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه فقط برای مشتریان T-Mobile و Metro T-Mobile در دسترس است قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا X100 چیست؟

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما