یهانیه تند باشگاه شهرخودرو – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814625 |
19 14 1400 ساعت 14:34 |
2,490 |ازدید |

0
دیدگاه

هاشگاه شهرخودرو خراسان با صدور بیانیه نسبت به کملکرد داوران در دیدارهای، و بته عدم تصفیه‌حساب باشگاه پرسپولیس واکنشا ن.

به گزارش “ورزش سه” اعتراضات به کملکرد داوران در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و باشگاه‌های مختلف صا بیانیه‌هایی نسبت به این من دارند. ستاشگاه شهرخودرو خراسان تازه‌ترین باشگاه لیگ برتر است که با بیانیه‌ای بر عملکرد داوران موضع‌گیری شده است.

مِنین در این بیانیه، اشاره‌ای به بدهی باشگاه پرسپولیس شده و از عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال نسبت به اسئن موضوع گلایه یه.

در بیانیه باشگاهی آمده است: «متاسفانه از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر قضاوت های یک سویه و پر از اشتباه به ضرر تیم شهر خودرو به امری کلیش های تبدیل شده است، این دانشگاه است که نماینده استان خراسان در وضعیت حساس به جدولی است. یبر میبرد و کدام یک از این اشتباهات باعث کاهش امتیازات حیاتی و تأثیرات منفی روحی و روانی برای عاطفه می شود.

یا این باشگاه شهر‌خودرو در فصل جاری همیشه در صد حال و احترام به داوران است که به نظر می‌رسد سکوه جیبجیبا نجیبان

از فصل چهار شهر پنالتی به ضرر تیم خودرو توسط داوران ابتدایی گرفته شده است که در صحنه هایی مشابه در دیگر دیدارها هیچ وقت سوتی برای پنالتی توسط داوران زده نمی شود، چرا که آنها جایگاه جدولی و نجابت شهرخودرو را ملاک تصمیم گیری خود قرار می دهند.

در نند بازی چندین اشتباهات ننه داوری به اوج خود رسید. به طوری که در بازی مقابل تیم هوادار به گفته همه چیز از گل آفساید تیمدار چشم پوشی کرد و یا در بازی مقابل تراکتور هوادار این تیم که مستحق کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه بود داور پایان نیمه اول را به دست آورد. درآورد یا این تیم 10 نفره نشد.

نکاتی که برای باشگاه شهرخودرو و هوادارانش بسیار آزاردهنده و مبهم است به این صورت است که چطور تیم ما به خاطر دریافت گل آفساید مقابل هوادار و تصمیم اشتباه داور از زمین مسابقه اخراج شده است، دوباره با رای محرومیت و جریمه کمیته انضباطی مخالفت می کند. می‌شود! مگر غیر از این است که اگر قضاوت کند این اشتباه را تحت تأثیر قرار نمی دهد هیچگاه مسائل بعدی در مورد این اشتباه رخ نمی دهد و سرم.

شخصی که در تمام دوران فوتبالش چه در عصر بازیکنی و چه در قامت مربیگری از اخلاق مدارترین افراد فوتبال بوده است و به قوانین احترام می گذارد و داوران را همیشه در اولویت امور خود قرار داده است، چرا باید این بیانصافیها قرار گیرد؟ “مروز جامعه فوتبال خ خوبی شاهد اجحاف در حق داوود سیدعباسی و شاگردانش هستند.”

در بخشی از بیانیه باشگاه شهرخودرو با اشاره به پرسپولیسی باشگاه، نوشته شده: «کمیته انضباطی و ارکان فدراسیون فدراسیون 3 سال است که برای دیگر باشگاه‌ها از پرسپولیس انجام نداده‌اند، اما در جریمه کردن و محرومیت قهرمان شهرخودرو پیش قدم می‌شوند. نند!

در وصف مظلومیت این فصل شهرخودرو در همه امور عدم پرداخت از باشگاه پرسپولیس هم نکته قابل توجهی است، انگار به راستی هیچ قانونی و اقدامی حریف بد حسابی باشگاه پرسپولیس نمی شود و همچنان ما باید فریادهایمان را از شاهراه حنجره سر بدهیم ولی کسی که صدایمان را نشنود. .

خداوند در قرآن میفرماید: من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم (هرکسی بشنود صدای انسانی را که فریاد می کند، ای موبایل به فریاد من برسید و او را کمک کند، مسلمان نیست.)

این تصمیم کمیته محترم انضباطی مصداق واضح تبعیض میان تیم شهر خودرو با سایر تیم های روابط در فدراسیون می باشد! خنها درخواست باشگاه شهر خودرو همیشه تعیین نتایج و عدالت در مستطیل سبز بوده است نه خارج از ن.

ی ی ه ه ه ه کز کز ه ت ه ت ت ه ه ه هتی در پایان از فدراسیون فوتبال سزامان لیگ و کمیته داوران نظارت ربیشت را بازی‌های پیش رو خواستاریم یعا دیگر شا د ر

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما