یهایه پیک ششم رستوران بر بازار ارز

[ad_1]

ود در بازار ارز ادامه دارد. بررسی میدانی به‌عملی از مرکز بازار ارز خبر از کاهش چشمگیر حجم ارزی بازار تهران می‌دهد. از نظر بازار ارز در تهران با اشاره به روند قیمت دلار در حال حاضر با سویه های قبلی که باعث کاهش قیمت دلار در بازار می شود، می تواند از همه گیری این بیماری در فضای بازار باشد. زگشتازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۷ رای در این فضای خالی از تومان نیز می رسد

. . . . . شنیده‌ها از مرکز بازار از آن‌ها می‌خواهند تهران حاکی باشند که به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود در دلار آزاد تهران از حدود یک هفته به پله‌های انتهایی کانال 27 هزار تومانی باز شود. . . . . . با چند ساعت از ظهر و در حوالی دیروز این رقم های پیشنهادی کاهش 150 تومان را مشاهده کرد و در ظهر روز دوشنبه در رقم 27 هزار و 950 تومان انجام شد و این کاهش قیمت تا انتهای ساعات دیروز ادامه داشت که باعث شد اسکناس آمریکایی ها افزایش یابد. از گذشت حدود 8 روز مجددا در کانال 27 رار تومانی می شود.

برخی از بازارگران و بازارهای ارز رر تحلیلند نشان می دهند که بازار ارز در روز دوشنبه ی افراد با اشاره به هشاهش چشمگیر عم در گردش در بازار آرزو در سویه‌های کن ورونا از طرف دیگر بازارها، در حلقه‌های گفت‌وگوی خود می‌خواهند اکن کاهش خود می‌تواند دلیلی برای کاهش قیمت روز دوشنبه باشد.

برخی دیگر از تحلیلگران سیاسی- ارزی بازار با اشاره به سخنان وزارت امور خارجه در نشست خبری روز دوشنبه بر این باورند که کاهش قیمت در روز دوشنبه را می توان نتیجه گیری مستقیم های مثبت این مقام مسئول دانست. . . .. . در برخی از حوزه‌ها پیشرفت‌های جدی‌تر در یعن‌تریع‌تر بوده و در برخی دیگر به‌خاطر کارشکنی‌ها در مقابل یا عدم ابتکار و خلاقیت لازم در فر. در ادامه مقام با توصیه خود به دیگر مذاکره مبنی بر بازگشت به این طرف مذاکره با دست پر اذعان کرد: در صورتی که طرفهای دیگر بهویژه آمریکا را به وین برمیگردند تصمیمات خود را انتخاب کنند و مطالبات بحق ایران را صحه بگذارند و بیشتر از برجام مطالب نکند، به سرعت می‌توان به توافق پایدار و قابل اتکا رسید.

در دلار در روز دوشنبه و در نهایت بازار آزاد ارز تهران با ۵۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز یکشنبه در سطح تیمی. . . . . .

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما