یکمریکا و چین کشکش و همزیستی در عرصه فناوری!

[ad_1]

-رارو- ایالات متحده آمریکا و در یک جنگ تمام عیار بر سر قرار فناوری دارند که تقریباً هر کدام از آنها را نمی‌توان در آن متأثر می‌کند. چه عنوان به یک مناقشه تجاری در دولت آغاز شد، در دوران جو بایدن، همه رئیس فعلی آمیکیکا نیز تشدید شد و پیشپیش شد.

به گزارش فرارو ، گنگ فناوری آمریکا و نن، در ادامه ننگ تجاری که ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۸ علیه این قدرت شرقی به راه است. تجارت تجاری و چین، اشاره به جنگ تجاری بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری چین، پس از تصمیم ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در 6 ژوئیه 2018 در اعمال 34 میلیارد دلار تعرفه گمرکی بر واردات کالاهای چینی و در عمل متقابل چین در قبال. کالاهای آمریکایی دارد. در همان سال، یکمریکا یک رشته پرونده‌های قضایی علیه شرکت‌های فناوری نن تنظیم کرد که در این شرکت‌ها دستگاه‌های ایترقت‌های آن را انجام داد. در ادامه غول‌های فناوری چینی‌آوی و ZTE هدف تحریم‌های ایالات متحده آمریکا قرار دارد و فروش قطعات و تجهیزات به هن‌ها ممنوع است.

این جنگ در قالب یک جنگ تجاری آغاز شد اما به سرعت ماهیتی فناورانه به خود گرفت و به سرعت به نبردی برای رهبری در عرصه فناوری های اصلی مثل 5G، هوش مصنوعی (AI) و نیمهرسانا (semiconductor) تبدیل شد. آمریکا در قبال صنعت فناورانه چین، این کشور را نیز باید متقابل وادار کند. این کشور به سرعت سرمایه گذاری در عرصه فناوری را به ننر برابر افزایش داد و جستجو کرد تا ماشین خود را از با . . . . یواوی و زد تی‌ای (که فدف اصلی تحریم‌های اقتصادی آمریکا بودند) هنوز زنده نن و هوای‌های همچنان در حال گاخت گوشی‌های هوشمند است، در حالی که در آن زمان، برخی چیزها باور دارند که به سرعت از م.

50وشی هوآوی P50 اولین سال ۲۰۲۲

. . . . ی شیرشی بهرام را برن دارد، آرا به دلیل ممنوعیت تجارت خرد که مانع از دسترسی شرکت بهرکت بهر می شود. همچنین به مانند سایر گوشی های این برند، هوآوی P50 نیز به نرم افزار اختصاصی گوگل دسترسی ندارد، اما می تواند عامل اندروید Harmony را اجرا کند، زیرا تمام کدهایی که پایه اندروید را می سازند رایگان و باز هستند.

با این همه، گوشی هوشمند هوآوی P50 بقیه چیزهایی که از آن انتظار دارند، از جمله دوربین های بزرگ گرانقیمت با نام تجاری لایکا، همراه با پلتفرم هوش مصنوعی و ML خودآوی، را می دهد. این‌ها تجهیزاتی هستند که اما می‌توانند فقط در گوشی‌های هوشمند اندرویدی ببینند و حتی در برخی موارد کاملاً خاص بفرد نند. دوربین هواوی P50 در فهرست‌های رسمی، بهترین دوربین در میان تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است.

حضور پُررنگ هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند به دلایلی که ایالات متحده و شرکای تجاری آن را برای این شرکت وضع می‌کنند. اما باید دانست که شی‌هوشی‌ها هدف تحریم‌های بعدی ایالات متحده آمریکا نبودند، که هدف اصلی بازوی پولساز واقعی بود.

یکمریکا و چین  کشکش و همزیستی در عرصه فناوری!

5G و سایر فناوری های هوشمند

یواوی، زدن تی‌ای و همچنین تعداد انگشتان از شرکت‌های کوچکتر چینی، کیفیت تات 5G، و تولید ارزان می‌شوند. ی کت کت کت کت کت کت کت کت کت کت کت ه ا ا ر … ر … ر ر ……………. کت ه ZL از تحریم‌های اولیه، تجهیزات هواوی و ZTE به اندازه کافی در داخل ایالات متحده وجود دارد، اما در سایر نقاط جهان، این . . .. .

نن ممنوعیت و تحریم‌های فعلی به دو دلیل صورت گرفت. آیا مطمئن هستید که می خواهید این فایل را حذف کنید؟ این امر هرگز ثابت نشده است، ولی باید گفت، واقعاً امکان پذیر است. . . . . .

دلیل دوم اقتصادی است یرای چندین دهه، ایالات متحده رهبر جهانی در، و توسعه نووری و نوآوری بود. ا من موقیت به آرامی تغییر کرده است و توسط بهن به شلش کشیده شده است. تن ووان دولت خود را از جمله بودجه‌ها را در تلاش برای رسیدن به یکمریکا و پیشی از آن از طریق ابتکاری به نام MIC. همه‌گیری جهانی کنونی همچنین به تنش‌های بین این کشور کمک کرد و دستورات اجرایی برای تامین تجهیزات پزشکی و فلزات کمیاب علاوه بر قوانین در مورد تراشه‌ها و باتری‌های قبلی صادر کرد.

همچنین نگرانی هایی در مورد استفاده از روش های دیگر مانند IP، مهندسی معکوس، این ایده‌ها و قانون‌های اقتصادی توسط قندین‌گذار ایالات متحده آمریکا باعث واکنش دولت شده است. ICA ابتکار MIC 2025 یک حق واقعی برای سوق دادن به ایالات متحده آمریکا به پایین ترین سطح اقتصادی است. . . . . .

در عمل نیز عواقب مهم مصرف کنندگان آمریکایی را درگیر نمی کند. این ممنوعیت‌ها باعث ایجاد بمب‌های تراشه‌ای در بازار می‌شوند و به دنبال آن در برخی از گوشی‌ها یا برخی خودروها هستند. اختلالات دیگر نیز حتی برای مصرف کنندگان کمتر محسوس است، زیرا شرکت هایی که از تجهیزات هواوی منع شده اند، اکنون با دریافت کمک های دولتی، همین تجهیزات را می سازند، هر چند که قیمت را نیز نمی توان فراموش کرد.

جن جنگ به کجا ختم می‌شود؟

سر آمار فروش جهانی، ایالات متحده در شرف پیروزی در این جنگ است، اما این داده ها ممکن است فریبنده باشند. اگر این چیزهایی وجود داشته باشد که شرکت‌های مشابه هواوی چیزی بیش از تولیدی تحت حمایت دولت باشند، تا زمانی که جهانی هدف واقعی باشد، کسب سود واقعاً مهم است در این مورد نخواهد بود. بزن بزرگترین بازار واحد برای همه چیز در جهان است. اکشن کشور بیشترین جمعیت مصرف را دارد که به بیشتر چیزها نیاز دارند (و می‌خواهند). در واقع همان حوزه کلیدی است که در دهه های پس از جنگ جهانی دوم، رونق تولید را برای ایالات متحده به ارمغان آورد. نه تنها تولید فناوری، بلکه چیزهای پیش فتا افتاده و در حال حاضر مانند چوب و فولاد است.

گنگ تجاری ممکن است با تلاش برای انکار ننووری مورد نیاز برای رشد و نوسازی، به ارامی این صنایع را انجام دهد. دلت ایالات متحده بر این باور است که برای رشد در داخل کشور، خفه دردن رشد در کشورهای متخاصم است. در مم دیگر، اما یک بازیگر کارکشته است؛ دولت آن کشور در ر ر ر در داخل مرزهای خود سرمایه گذاری می‌کند، خواه مرتبط با نووری باشد یا نباشد. جهودجه و حمایت برای تقویت رشد اقتصادی سال به لال افزایش می‌یابد، به‌ویژه اکنون که در برابر یک دشمن اقتصادی اقتصادی قرار دارد که نه. وما واقعاً نمی توانید در اینجا نه ایالات متحده و نه نن را سرزنش کنید، زیرا هر دو به دنبال خود باشید و به من مراجعه کنید.

یا این حال هشدار می‌دهند که چنین محدودیت‌هایی تنها «پرده ننن دیجیتال» میان غرب و ن را تشدید می‌کند. علاوه بر این بر این باورها می‌گویند که در حال تقسیم شدن به دو اکوسیستم رقابت فناوری و فراگیر است که کد م،ا ی فز فز فز ا. ادامه چنین جنگی قطعاً از دو طرف تلفاتی خواهد گرفت و غی رر از این برای سایر نقاط جهان نیز هزینه های گزافی را به رار خو . . . . .

از: androidcentral

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما