۶ فرفند ساده برای استفاده ساده و بهتر از گوگل درایو

[ad_1]

-رارو- همه کسانی که از گوشی اندرویدی یا رایانه استفاده می کنند از وجودشان می توانند استفاده کنند درایو گوگل اطلاع دارند. این سیستم ذخیره سازی ابری خود گوگل است و یکی از بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری موجود در بازار است. Sign up for Google د یابایت فضای رایگان در Google Drive. تأسف یاری از افراد علی می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند، زا از آن بهره نمی‌گیرند و یا اگر می‌گیرند بسیار اندک است. شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. در دام ما برخی از بهترین نکات و ترفندهای

:رفند اول: هونه فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در گوگل درایو را راحت بسازیم؟

ز یاصف بسیاری وجود دارد که چرا باید همه خود را در فضای ابری نگاه دارید، خصیصه اگر به طور خودکار از د. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید. می‌توان با استفاده از اپراتورها برای یافتن آسان فایل‌ها در Drive.

ی‌تما می‌توانید این کار را در گوشی اندروید یا کامپیوتر خود انجام دهید. درایورای گوشی های اندروید، ابتدا برنامه گوگل درایو را باز کنید. سپس نوار و را در برنامه پیدا کنید. برای یافتن فایلهایی که دیگران به اشتراک گذاشته شده اند، از عملگر : به استفاده کنید. برای پیدا کردن فایلهایی که شخصی شما به اشتراک گذاشته شده است، از عملگر : از جانب استفاده کنید. . . . . . وارد را فشار دهید. یرای خود ، ج یای شناسه ایمیل از من استفاده کنید.

Drivemin اپراتورها را می‌توان در نسخه دسکتاپ Google Drive نیز استفاده کرد. در ابتدا گوگل درایو را در مرورگر رایانه خود باز کنید. عمان عملگر و کلمات کلیدی بالا را در نوار قرار دهید و وارد کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

برنامه Drive دسکتاپ Google Drive را دارید پ شهوشه را باز کنید و همان اپراتور و کلمات کلیدی را در نوار جستج و و چه چه چه ت ت آ آ آ آ

رفند دوم: درست کردن میانبر در گوگل درایو

راه دیگر برای یافتن سریع یک فایل یا پوشه خاص، ایجاد میانبر است. ی کر را می‌توان با استفاده از برنامه Google Drive به یمین ترتیب، می‌توان میانبرهایی برای برنامه یا حتی رایانه خود، از برنامه ایجاد کرد. Drivername Google Drive را در مرورگر اینترنت لپ تاپ یا رایانه خود باز کنید. روی فایلی که می‌توانید میانبر را ایجاد کنید، کلیک راست کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید یک میانبر به Drive اضافه کنید یکک کنید.

Driverai همان عملیات را در تلفن خود انجام می دهد، ابتدا برنامه Google Drive را باز کنید. یایل یا پوشه‌های را که می‌خواهید میانبر را ایجاد کنید پیدا کنید. روی سه نقطه روی فایل پاپوش ضربه بزنید و گزینه ر یویی افزودن میانبر به Drive بهربه بزنید.

پس از انجام مراحل بالا، محل میانبر را انتخاب کنید و در ادامه روی گزینه خود را انتخاب کنید اضافه کردن (افزودن) ضربه بزنید. می‌توان میانبرهایی را برای چهار مکان از تلفن خود تنظیم کرد که این‌ها را شامل می‌شود درایو من، کامپیوترها، به اشتراک گذاشته شده با من و ستاره دار ند.

سرفند سوم: ر رنگ پوشه ها در گوگل درایو

درایومچنین می‌توانی پمه پوشه‌های می‌توان از روش‌های هماهنگی شخصی استفاده کرد، به عنوان مثال، رنگ‌های سبز برای پوشه‌های مربوط به رار یا یایه‌ها یورتی برا. در اینجا نحوه ر رنگ پوشه در بستر ذخیره سازی ابری آمده است. درایورای کاربران رایانه شخصی، در ابتدا گوگل درایو را در مرورگر دسکتاپ خود باز کنید. روی یک پوشه کلیک راست کنید و از منوی کشویی، هنه تغییر رنگ را انتخاب کنید. سپس هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

درایوهای کاربران گوشی‌های اندرویدی که می‌خواهند چنین عملیاتی را در گوگل درایو خود انجام دهند، در ابتدا برنامه Google Drive را انجام می‌دهند. روی گزینه فایل ها بهربه بزنید و سپس یک پوشه را انتخاب کنید. . . .. . سپس روی گزینه تغییر رنگ (ر رنگ) ضربه بزنید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۶ فرفند ساده برای استفاده ساده و بهتر از گوگل درایو

چهرفند چهارم: مشاهده فایل اکتیویتی در گوگل درایو

همکاری گوگل در پروژه‌ها را همکاران یا دوستانتان بسیار آسان کرده است. Drive ونوان به عنوان مثال، می‌توانید فایل‌های فعال را در Google Drive مشاهده کنید که اگر می‌خواهید این کار را روی رایانه انجام دهید، مراحل را دنبال کنید.

Drivername Google Drive را در مرورگر دسکتاپ خود باز کنید. به دنبال دکمه دایره‌ای را در داخل بگردید و روی کلیک کنید. سپس روی گزینه فعالیت یکک کنید.

درایورای کاربران گوشی‌های اندرویدی، در ابتدا برنامه Google Drive را باز می‌کنند. یک یایل را انتخاب کنید و روی سه نقطه روی ضربه بزنید. در ادامه روی گزینه جزئیات و فعالیت جزئیات و فعالیت) فعالیت قرار دهید.

پرفند پنجم: مرتب کردن مجدد فایل‌ها در گوگل درایو

راحت است که همه داده های خود را در Google Drive سازماندهی کنید. . . . . می‌توانید فایل‌های خود را دوباره مرتب کنید و آن‌ها را بر اساس نام، آخرین تغییر و آخرین باز شدن مرتب کنید. گاربر دسکتاپ هستید، Google Drive را در مرورگر باز کنید. به دنبال گزینه معیارهای مرتب سازی فعلی (معیارهای مرتب سازی فعلی) بگردید و روی کلیک کنید. مرتب ننده را به تالت دوباره سفارش دهید تا فایل های خود را دوباره مرتب کنید. سپس روی فلش کلیک کنید تا ترتیب را از رفتن به نزولی تغییر دهید.

اربران تلفن نیز می‌توانند به همین نتیجه برسند. Drivername Google Drive را باز کنید. روی گزینه فایل ها بهربه بزنید. گزینه مرتب کننده فعلی (مرتب ننده فعلی) را در گوشه سمت راست بالا ببینید و روی ن ضربه بزنید. سپس گزینه مرتب سازی شاخص (معیارهای مرتب سازی) را انتخاب کنید. درایو‌دین تغییرات در همه پلتفرم‌ها در Google Drive ذخیره می‌شوند؛ .نابراین اگر فایل‌های خود را بر اساس کیفیت روی دسکتاپ یا تلفن خود مرتب نمی‌دانند در دستگاه‌های دیگر نیز ظاهر می‌شو.

ششرفند ششم: مسدود کردن اسپم در گوگل درایو

اسپم یا هرزنامه بدون شک یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که از زمان پیدایش اینترنت ما را آذر می‌دهد. درایو ر،ات‌ها و دیگر کاربران اینترنتی می‌توانند متوجه شوند که چگونه در Google Drive برای ما هرزنامه بفرستند. درایورای مقابله با این مشکل آزاردهنده، در اینجا ممنوع کردن هرزنامه در گوگل درایو را به شما نشان می دهد داد.

باربران دسکتاپ در ابتدا باید به drive.google.com وروند و در مرحله بعد از روی فایلی که می‌خواهید بلاک کنید، یک‌لیک راست کنید. گزینه مسدود کردن را از منوی کشویی انتخاب کنید. در نهایت، یک رار دیگر روی گزینه مسدود کردن از شر این اسپم‌ها خلاص شوید.

ی‌تما می‌توانید نتایج مشابهی را در تلفن اندرویدی خود به دست آورید. درایو باز کردن برنامه Google Drive شروع کنید. یایلی را که می‌توانید فشار دهید و نگه دارید. روی گزینه [email protected] را مسدود کنید (صدرس ایمیل فرستنده هرزنامه) مسدود کردن بهربه بزنید.

اگر به طور تصادفی اشتباهی را مسدود کنید، به راحتی می توانید اشتباه خود را اصلاح کنید. می‌توانید به بخش مراجعه کنید مردم و اشتراک گذاری (فراد و اشتراک‌گذاری) باب گوگل خود، هر کاربری را از وب تا تلفن اندروید خود رفع کنید.

از: androidcentral

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما