ترس؟ نه اگر استفاده می‌کنید پارکت لمینت آرتا مناسب روش !

  • طرح شلوغ
  • خدمات پس از فروش
  • کشش یکنواخت
  • طول هر تایل 129 سانتی متر
  • طرح سنگ
  • هر پالت 117.60 متر مربع
  • نمایندگی پارکت آرتا در اردبیل

پارکت آرتا کد 721 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC3 و AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. فوم یک لایه ابر مانند است تشکیل شده از مواد نفتی، که برای استفاده در زیر لمینت می باشد . درجه سایشی تعریف شده برای پارکت آرتا برابر با AC4 می باشد. به طور کلی لمینت ها را می توان براساس مقاومت سایشی در یکی از 6 گروه AC1، AC2، AC3، AC4، AC5 و AC6 قرار داد. مزیت پارکت امباس آرتا در مقاومت سایشی AC5 مناسب برای مکان های اداری و تجاری، عرض تایل متفاوت در 244 میلیمتر و طول تایل 1290 میلیمتر و در نهایت برجستگی لایه رویه پارکت لمینت آرتا که حس چوب طبیعی را به فضا القا میکند. این در حالی است که در برخی از فضاها پارکت چوبی بهتر عمل خواهد کرد. در واقع برخی از فضاها نیاز به استفاده از پارکت لمینت دارند.

  • ساخت کشور: ایران/تحت لیسانس بلژیک
  • قابلیت شستشو و ضد باکتری
  • مقاوم در برابر خراشیدگی اجسام نوک تیز و سایش
  • نمایندگی پارکت آرتا در اصفهان

برای برآورد هزینه پارکت آرتا هم نیاز به مساحت کار و هم نیاز به محیط کار برای مشخص شدن قرنیز های دور داریم، ساده ترین روش اندازه گیری پارکت این است که فضاها را جداگانه اندازه بگیرید و سپس با هم جمع کنید. پارکت آرتا کد 825 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. پارکت آرتا خارج از بحث زیبایی که همواره با داشتن بیش از 50 کد مدل میتواند مناسب هر نوع سلیقه ای باشد حتما در بخش های لمینت میتوانیم بهترین نوع کفپوش ارتا را خدمت شما عزیزان و مشتریان محترم تقدیم کنیم. پارکت آرتا کد 835 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. نتایج بررسی نشان می دهد که بیشتر افراد و مصرف کنندگان درباره پارکت آرتا نظرات مثبت دارند و از کیفیت آن راضی هستند. برای انتخاب هوشمندانه باید نظر مصرف کنندگان پارکت آرتا را جویا شوید. از لحاظ رنگ نیز پارکت سامارا در طیف رنگی خنثی با ترکیب رنگ سفید ، خاکستری و طوسی جای گرفته که این ترکیب رنگ از نگاه برخی مصرف کنندگان بسیار جذاب شمار می رود .

8 نکته برای رشد پارکت لمینت آرتا شما

استفاده پارکت لمینت آرتا به شما این امکان را می دهد که فضای داخلی شما بزرگتر و با وسعت بیشتری به نظر برسد و حال و هوای بسیار دلنشین و با طراوتی داشته باشید. برای انتخاب کفپوش مناسب باید درک درستی از تفاوت های میان پارکت و لمینت داشته باشید. دقت داشته باشید که امروزه بازار مربوط به هزینه ها ثبات ندارد و از همین جهت نمیتوان قیمت دقیق و درستی را بیان کرد؛ اما در کل نباید در رابطه با هزینه و قیمت خرید این محصول نگران بود، زیرا بررسی و تدابیر لازم انجام شده و بهترین قیمت پارکت آرتا برای این نوع از کفپوش در نظر گرفته شده است. میتوانیم از ویژگی دیگر پارکت ارزان قیمت به این موضوع اشاره کنیم که در مکان هایی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می شود لازم است از فوم های مخصوص این سیستم که از جنس چوب پنبه طبیعی یا فوم سایلنت دارای لایه آلومینیوم استفاده نمائید محلی که دارای سیستم گرمایش از کف است قبل از نصب پارکت لمینت باید توسط این سیستم گرم شود تا رطوبت و نم موجود در کف کاملا برطرف گردد به مدت هفتاد و دو ساعت باید درجه حرارت را در بالاترین میزان قرار داد و در این حین نباید درجه را کاهش داد پس از هفتاد و دو ساعت به تدریج حرارت را کاهش دهید.

در حال حاضر قیمت لمینت امباس ارتا به ازای هر متر مربع 240 هزار تومان می باشد. پارکت لمینت آرتا در ضخامت 8 میلیمتر و در هر بسته 8 عدد تایل به بازار عرضه شده است. پارکت لمینت آرتا به دلیل طراحی عالی و منسجم که دارا ست مقاومت بسیار بالایی دارد به این معنا که در اثر گرما وقتی که دچار انبساط می شود از هر چهار طرف به طور مساوی این اتفاق می افتد که باعث میشود تاب نمی خورد. اتصال کلیکی به کار رفته در پارکت آرتا به گونه ای انجام می شود که پارکت از هم گسیخته نخواهند شد. دارد. گروه صنعتی آرتا با یک تیم متخصص و حرفه ای شکل گرفته است. پارکت آرتا توسط گروه صنعتی آرتا و با نام تجاری آرتا کلیک تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شود و اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند. گارانتی 10 ساله نیز باعث مثبت شدن نظر مردم درباره پارکت آرتا شد. شرکت آرتا موکت با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید انواع کفپوش از قبیل: موکت های نمدی، ولور چاپی، موکت های تافتینگ پرزبلند و تافتینگ پرزبلند چاپی همراه با نوآوری در تکنولوژی تافتینگ و بهره مندی از سیستم لمینیشن و ارائه محصولی دارای لایه های مستحکم و غیر قابل جدا شدن از نوع پ.پ و پلی آمید چاپی و ایپک در خور سلیقه مردم عزیز کشورمان ایران تولید و عرضه می­کند.

یافتن بهترین پارکت آرتا

پارکت آرتا نظرات مثبتی را به همراه داشته است. فوم حداقل می بایست دارای 2 میلیمتر ضخامت باشد و اگر ضخامت فوم از 2 میلیمتر کمتر باشد، ممکن است مشکلات فنی را به همراه خواهد داشته باشد، فوم را زیر لمینت بر روی کف پهن می کنند و لمینیت را روی آن نصب می کنند. اگر محلی که قصد دارید پارکت کنید، مساحت کوچکی دارد نگران نباشید زیرا می توانید از پارکت لمینت های آرتا با رنگ روشن برای محیط های کوچک و از پارکت های با رنگ تیره برای محیط های بزرگ استفاده کنید. البته قیمت پارکت امباس ارتا با توجه به مزیت هایی که برای آن برشمردیم کاملاً منطقی و چه بسا اقتصادی نیز محسوب می شود. در واقع این پارکت علیرغم کیفیت بالا با قیمت مناسب عرضه می شود. در واقع این امور برای زیباسازی بیشتر فضا مورد توجه قرار می گیرد. پیشنهاد فرتاک دیزاین این است که پیش از تصمیم گیری برای انتخاب و خرید پارکت، جهت مقایسه قیمت و همچنین طرح و رنگ پارکت، سری هم به صفحه قیمت پارکت بزنید تا بتوانید ضمن مقایسه لمینت آرتا با سایر برند های ایرانی و خارجی، تصمیم مناسبتری بگیرید و از خرید خود مطمئن شوید. افرادی که به دنبال خرید پارکت لمینت ارزان و با کیفیت میباشند همیشه پارکت آرتا را انتخاب میکنند ، چراکه مغزی این محصول از جنس اچ دی اف بوده و دارای چگالی (دانسیته) بالای 850 میباشد.

  1. تعداد بسته در هر پالت 60 بسته
  2. تعداد تایل در هر بسته 8 عدد
  3. مقاوم در برابر خراشیدگی های محیطی
  4. مقاومت سایشی: AC4

قدمت بالای این گروه صنعتی باعث شده است تا آرتا با بکارگیری همزمان تجربه و تخصص، محصولاتی را تولید کند که در کشورمان بی همتا باشد. سریهای مختلف پارکت لمینت آرتا در رنگ های متنوع وجذاب تولید شده و بنا به علاقه شما و فضایی که در نظر دارید قابل انتخاب هستند. بیشتر افراد به رنگ بندی پارکت آرتا علاقه مند می شوند و به همین خاطر این مارک را برای خرید پارکت لمینت انتخاب می کنند. تولید پارکت لمینت برای اولین بار توسط گروه صنعتی آرتا در ایران انجام شد. پارکت لمینت آرتا تولید ایران(کارخانه اردبیل) تحت لیسانس بلژیک می باشد. شرکت آرتا برای محصولات خود قیمت مناسبی تعیین کرده و کیفیت را در روند تولید همچنان حفظ کرده است. به عنوان مثال چوب های گردو با استحکام و مقاومت بیشتری عرضه می گردند و قیمت بیشتری نیز دارند. به طور کلی پارکت آرتا با مقاومت قابل توجهی در برابر خراش عرضه می گردد. عرض پارکت امباس آرتا 24.4 سانتی متر می باشد. محصولات ضمانت شده نشان می دهند که شرکت تولید کننده تمام تلاش خود را برای تولید با کیفیت صرف کرده و به همین خاطر محصول خود را با گارانتی به مشتریان ارائه می کند.

راه حل های فوری برای پارکت لمینت آرتا در جزئیات گام به گام

طرح بتن و سنگ به دلیل شباهت زیاد به سنگ، فضای خانه یا محل کار شما را بسیار خاص و متفاوت با سایر پارکت لمینتها میکند که فضایی یکدست و بسیار آرامشبخش را به وجود میآورد. یکی از مهمترین عناصر جلوه بخشی به خانه یا محل کار توجه به پوشش کف زمین است. نکته جالب تر این که اگر خواستید محل زندگی خود را تغییردهید میتوانید به راحتی پارکتهای نصب شده را جمع آوری کرده و به منزل جدید خود انتقال دهید. پارکت لمینت آرتا در مقایسه با سایر کفپوش ها از آن جایی که دارای رقبای زیادی است، دارای قیمت مناسب تری است، توانسته در این بازار موفق عمل کند. مقاومت سایشی پارکت لمینت ها ارتباط مستقیمی با قیمت آنها دارد. این سری با مقاومت سایشی AC4 و در ابعادی با عرض تایل 190 میلیمتر، طول تایل 1290 میلیمتر، ضخامت 8 میلیمتر تولید میشود. این سری همچنین بسیار مناسب برای محیطهای باز و بزرگ برای طراحی فضایی بینهایت خاص و زیبا میباشد. پارکت لمینتهای شرکت آرتا به نوعی متنوع طراحی شدهاند که در چیدمان و دکوراسیون مکانهای مختلف و بنا به سلایق متفاوت، قابل انتخاب و استفادۀ راحت باشند.

مرگ پارکت آرتا

امروزه به توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری از ایده ها و روش های جدیدی برای طراحی و تولید انواع پارکت ها استفاده می شود. ترکیب این دو سیستم مختلف نصب، سیستم کلیک آرتا را به بهترین سیستم تبدیل کرده است و مزایای بیشتری را هم برای شما در بر خواهد داشت. این الیاف به شکل فشرده با سایر مواد ترکیب می شوند و در ساختار پارکت لمینت به کار می روند. بدون تاب: چون زبانه کنگره دار و شیار دار از مواد مشابه مانند الوارهای پارکت لمینیت ساخته شده اند. پارکت لمينت آرتا (ARTA) توسط گروه صنعتي آرتا و با نام تجاري آرتا کليک تحت ليسانس کمپاني يونيلين بلژيک در اردبيل توليد مي شود و اولين پارکت ايراني مي باشد؛ مزیت پارکت آرتا عبارتست از:ضمانتنامه 10 ساله براي فضاي مسکوني و 5 ساله براي فضاهاي اداري ،پارکت آرتا مقاوم در برابر خط و خش ،کلیک پارفین دار پارکت آرتا آن را در برابر آب مقاوم می نماید، لمینت ساخته شده از مصنوعات چوبی می باشد و به همین دلیل دمای متعادلی دارد نه کف گرم میکند نه میگذارد سرما منتقل شود،به دلیل قرار دادن فوم در زیر آن کف نرم تر شده و عایق صدا میشود، ظاهر بسیار جذاب چوب طبیعی، این نوع پوشش کف به طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره می باشند، نسل جدید پارکت لمینت ها نسبت به آب مقاومت خوبی دارند و به راحتی آب را جذب نمیکنند که این به معنای ضد آب بودن این محصول نمیباشد.

این محصول همواره از پر فروش ترین و پرطرفدارترین کفپوش در ایران بوده که به دلیل کیفیت بالا به خارج از کشور هم صادر میشود. یکی از مهم ترین بخشهای انتخاب پارکت لمینت، گزینش رنگبندی مناسب با سلیقه و فضای شما میباشد. سپس بعد از مطالعۀ کاتالوگ بنا به سلیقه و فضای مد نظر خود اقدام به انتخاب و خرید پارکت لمینت مناسب بفرمایید. برای درک بیشتر از سری ساده و شیاردار و همچنین شباهتها و تفاوتهایشان میتوانید کاتالوگ پارکت آرتا را مطالعه بفرمایید. تفاوت عمده سری ساده و شیاردار در شکل و ظاهر آنها میباشد. در ادامه و در کاتالوگ پارکت آرتا به معرفی این دستهبندیها با جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. شوینده های قوی نمی توانند بر روی پارکت آرتا تاثیری داشته باشند. قرار دادن مستقیم گلدان بر روی پارکت حتی اگر نشتی آب هم نداشته باشد پارکت را کدر میکند، از این رو گلدان ها را باید بر روی قفسه ها و یا پایه هایی با ارتفاع مناسب از کف قرار دهید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما