آشنایی با سرویس میزبانی وب زومیت صباح

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب گزینه مناسب از بین پلن های مختلف صبا با متخصص صبا تماس بگیرید. صباحست با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و دغدغه های کاربران است.

صباحست با 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب، میزبان طیف گسترده ای از وب سایت های سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده در صباح می پردازیم.

یکی از عوامل کلیدی در آن زمان خرید لازم به ذکر است زمان آزاد است. Uptime مدت زمانی است که یک وب سایت در یک بازه زمانی معین در دسترس کاربران قرار می گیرد. زمان بالا اغلب به صورت درصد بیان می شود. صباحست با ارائه تقریباً 100 درصد احتمال عدم دسترسی به وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و تأثیر منفی بر سئوی وب سایت می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا از زبان برنامه نویسی PHP برای ساخت وب سایت خود استفاده می کنید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید با تیک زدن گزینه های مختلف گزینه مناسب برای هاست ویندوز و لینوکس را انتخاب کنید. طرح صبحااست. اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است.

صبح شده

سرور صباحست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارد. اگر ترافیک سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرورهای ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان سایت شما خارج از ایران هستند، بهتر است از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام پلن های Sabha دارای یک فایروال خاص برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و تقدیم وف انجام شد.

بک آپ گیری منظم و روزانه در سرورهای مجزا از دیگر ویژگی های طرح سبها است. یکی از موثرترین راه ها برای بهبود امنیت وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو، داشتن گواهینامه SSL است. صباحست با صدور انواع گواهینامه های SSL که می تواند از مرورگرهای قانونی پشتیبانی کند، امنیت وب سایت شما را تامین می کند.

اگر وب سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده اید و به دنبال بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست سبهاست وردپرس سرعت وب سایت وردپرس تا 5 برابر افزایش می یابد. میزبانی وردپرس Sabhaast با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد دیسک های NVMe و سی پی یو های قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب سرور LightSpeed ​​باعث افزایش سرعت وب سایت های وردپرسی می شود.

اگر بازدیدکنندگان زیادی از سایت خود دارید و به دنبال راهی موثر برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، بر خلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با وب سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرور مجازی یکی از مزیت های اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به عنوان سرور اختصاصی به کاربر اختصاص داده نمی شود. به همین دلیل سرورهای مجازی مرتبط می شوند سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرورهای مجازی می توان به قابلیت حل سریع مسائل و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی داشتن IP اختصاصی است. سرورهای مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های انتخابی ایده آل هستند. سرور مجازی صبا است در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا قرار دارد. یکی از ویژگی های کلیدی طرح سرور مجازی سبها، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابری است.

سرورهای اختصاصی یک انتخاب عالی برای کسب و کارهای بزرگ و وب سایت های فروشگاهی با تعداد بازدیدکننده زیاد است. از جمله ویژگی های پلن های مختلف سرور اختصاصی صبا می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی روت کامل و امکان مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما