themicbanner

بهبود و پیشرفت Huawei Matebook D15 در نسخه 2021 – Zomit

[ad_1]

هواوی از D15 2021 Matebook در اولین روز سال 2021 رونمایی کرد. این لپ تاپ جایگزین نسل قبلی است که با همین نام عرضه شد. به دنبال یک مدل جدید ، به نظر می رسد هواوی قصد دارد با به روز رسانی ویژگی های موجود در این نوت بوک ، محصولی بی عیب و نقص را به بازار عرضه کند. به این ترتیب کارایی نسخه جدید نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.

در اینجا ما قصد داریم لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 زیر ذره بین را بررسی کنید و ببینید هواوی چه چیزی ارائه می دهد Matebook D15 را نسبت به نسل قبلی بهبود بخشیده است.

لپ تاپ هواوی D15 2021 دارای پردازنده قدرتمند نسل 11 اینتل است

از نظر سخت افزاری ، Matebook D15 2021 عملکرد خود را در مقایسه با نسخه قبلی خود به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است و برخلاف مدل قبلی خود ، با پیکربندی پردازنده های نسل 11 اینتل وارد بازار شده است. فرکانس بالای Core i5-1135G7 می تواند به 4.2 گیگاهرتز برسد.

ارتقاء CPU عملکرد این لپ تاپ را در استاندارد CineBench R15 حدود 38.5 درصد بهبود بخشیده است. و همچنین عملکرد GPU لپ تاپ جدید Matebook D15 (تصویر یکپارچه Iris Xe) در Benchmark 3 DMark11 تا 164 has بهبود یافته است ، که منحصر به فرد بودن آن است.

هواوی موبایل فارسی

از نظر RAM ، 16 گیگابایت رم DDR4 در دسترس کاربران است. فضای ذخیره سازی لپ تاپ Matebook D15 در نسخه جدید شامل SSD است سریع NVMe PCle با ظرفیت 512 گیگابایت که به خوبی به نیازهای کاربران پاسخ می دهد.

یای 6؛ سریعتر از همیشه

بر خلاف نسخه های قبلی ، که دارای اتصال Wi-Fi 5 بودند ، هواوی اکنون از Wi-Fi نسخه 6 و بلوتوث 5.1 در لپ تاپ D15 2021 برای اهداف کاربردی تر استفاده می کند. سیستم ارتباطی بی سیم WiFi 6 می تواند سرعت 2.4 گیگابیت بر ثانیه را برای رایانه شما فراهم کند که 2.7 برابر سریعتر از نسخه قبلی است.

علاوه بر این ، استفاده از 2 آنتن X2 MIMO دوگانه به شما کمک می کند ، در حالی که از استاندارد ارتباط 802.11ax بهره مند هستید ، می توانید سرعت شبکه و اینترنت خود را بالا نگه دارید و از ثبات ارتباط خود لذت ببرید.

بهبود خنک کننده با سیستم خنک کننده ارتقا یافته

هواوی استفاده از فن نامیده می شود گوش های کوسه ای و لوله های حرارتی دوگانه می توانند روند خنک کننده در این لپ تاپ را تا 24 درصد بهبود بخشد. سیستم خنک کننده لپ تاپ D15 2021 از یک فن با تیغه با ضخامت دیوار تنها 0.2 میلی متر استفاده می کند.

هواوی موبایل فارسی

این امر در کنار استفاده از لوله های حرارتی 6 و 8 میلی متری ، نه تنها بازده خنک کنندگی را بهبود بخشید ، بلکه سر و صدا را به بیش از 5 دسی بل کاهش داد که رقم بسیار رضایت بخشی است. بنابراین می توانید با لپ تاپ های جدید هواوی آرام و بی سر و صدا کار کنید.

به روز رسانی سایت نرم افزاری ؛ Huawei Share آماده سرویس است!

به لطف ویژگی Huawei Share 3 ، امکان اتصال گوشی های Huawei به این لپ تاپ وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که NFC گوشی را روشن کرده و آن را در گوشه سمت راست صفحه کلید کامپیوتر قرار دهید تا محتویات گوشی روی صفحه کامپیوتر ظاهر شود.

هواوی قابلیت Huawei Share 2 را در Matebook های قبلی جایگزین می کند ، که اجازه نمی دهد برنامه ها بر روی تلفن ها اجرا شوند. اما در نسخه جدید Huawei Share 3 این امکان برای این کاربر رایانه وجود دارد که همزمان سه برنامه تلفن هوشمند را بر روی لپ تاپ اجرا کند.

در پایان ، شایان ذکر است که Huawei Matebook D15 2021 دارای طراحی زیبا و ظاهر شیک قبلی است ، اما از نظر دستگاه و ارتباط ارتقا یافته است. در واقع ، هواوی این محصول را با استفاده از پردازنده های نسل یازدهم اینتل ، جایگزین مناسبی برای پردازنده های جمع و جور کرده است.

لپ تاپ هواوی Matebook D15 2021 هم اکنون در کشور ما موجود است و به دلیل ارتقاء بیشتر نسبت به نسل قبلی ، ارزش خرید بالایی دارد. اکنون می توانید یک کامپیوتر هواوی تهیه کنید از طریق این پیوند ارائه گارانتی دقیق و خدمات پس از فروش.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما