themicbanner

معرفی بهترین مشاوران کنکور ایران – ویرگول

دیشب منو مادرم به اتفتاق آقای همسر رفتیم خانه مادر شوهر برای عیادت خواهر شوهر تو اطاق بود بیرون نیامد مادرم 9 رفت من موندم تا ساعت 10.30 از اطاقش بیرون نیامد دلم میخواست خفش کنم این مهم نیست که از اطاق بیرون نیامده چون من تاحالا تو خانواده خودم همچین چیزی و ندیدم هزمش برام سخته وقتی از خانه شون امدیم من خیلی بهم برخورده بود و کمی ناراحت آقای شوهر وقتی ناراحتی منو میبینه کلا بهم میریزه دیشبم یکم بحثمون شد متاسفانه از این بحث های که مدام به خاطر برخورد خانوادش میشه خسته شدم خب بذار بمونه تو اتاقش اون شعور و شخصیت خودش رو نشون میده مادر شما هم همینطور . موهام رو هم تازگی یکم کوته کردم میرم آرایشگاه براشینگ کنه خودم هم آرایش مبکنم. راهنماییم کنید دوستان. من خواهر شوهر ندارم ولی دوتا جاری دارم نمی دذارم کسی تو زندگیم دخالت کنه به نظر من اگه ما تو زندگی اونا دخالت کنیم باعث دخالت اونا تو زندگی ما میشه سلام دوستان عزیزم ممنون فرشته جون مینا جون فریبا جون بله کاملا درسته رفتار نابالغ و کودکانه نه به تحصیلاته نه حتی به سن تقویمی. من خواهرشوهرام خوبن وجاری ندارم ولی خدا کنه دختر خوبی باشه جاریم دوست ندارم این رابطه های خوب بهم بخوره به نظر من خواهر شوهر حتی اگر بد هم که باشه حسود هم که باشه آخرش برادرش رو دوست داره و دلش نمی خواد زندگی بدی داشته باشه این روزها هم دیگه دوره خواهر شوهر بازی گذشته و معمولا خواهر شوهرها با زنداداش هاشون خیلی خوب شدن که البته یه دلیلش کم جمعیت شدن خانواده هاست و خواهر شوهر ها اگه خواهر نداشته باشند با زنداداششون مثل خواهر می شن اما جاری این طوری نیست یه غریبه است که اصلا هم دلش برای زندگی برادر شوهرش نمی سوزه خداکنه که دختر خوبی باشه و خورده شیشه نداشته باشه و گرنه واویلاست …

  1. کتاب زیست پایه به پایه نشر الگو سه بعدی
  2. The best consultant for Iran’s experimental entrance exam
  3. مدرس المپیاد ریاضی خانه ریاضیات
  4. مدرس دی وی دی های آموزشی موسسات آفبا و فکریتو
  5. The best medical entrance exam counselor in Isfahan
  6. دارای مدارک FCE و CPE از دانشگاه کمبریج
  7. مدرس ادبیات در شبکه های صداوسیما
  8. The best entrance exam counselor in Bandar Abbas

بهتره هیچ وقت به رفتاراشون فک نکنیم چون بعضی ها اصلا تغییر نمیکنن سلام دوستان،من مجردم، اما دو تا زنداداش دارم که هر دو از من بزرگترن. اصلا هم دخالت کردن بلد نیست چون یه جورایی شوهرم مثل پدره براش از شوهرم خیلی حساب میبره. نظر من اینه که هرجور خودم با خواهر شوهرم رفتار کنم اونم همون رفتار رو با من داره پس سعی میکنم آزاری نرسونم تا آزار و اذیت لفظی نشم. مرسی نسای عزیز از انرژی خوبت راستش من سهمیه منطقه ۱دارم ودردبیرستان دولتی تحصیل میکنم واطرافیانم دائم از اینکه کنکور تجربی بدبختیه وانرژی گزاشتن بی فایده هست صحبت میکنن نمیدونم واقعا چکار کنم وبه شدت علاقه مندبه رشته پزشکی هستم تابستان مطالعه کمی داشتم بنظرتون برای نیمسال دوم چطور درس بخونم که موفق بشم؟ با بزرگه حدود 9 سال و کوچیکه 4 سال اختلاف سنی دارم؛ همیشه سعی کردم بهشون احترام بذارم و چون حدود 14 سالم بود که برادر بزرگم ازدواج کرد خوب من تقریبا میشه گفت بچه بودم، الآن 21 سالمه و رابطه م باهاشون خوبه، مخصوصا کوچیکه که یه نسبت فامیلی هم از قبل با هم داشتیم؛ حدود دو سه سالی میشه ک فهمیدم یه مقدار زنداداش بزرگم نمیدونم حالا اسم اخلاقشو چی بذارم اما بین من و زنداداش کوچیکه با حرفاش فاصله مینداخت؛ یه مدت یه مشکلاتی به وجود آورده بود اما خب با حرف زدن بین من و کوچیکه حل شد و دو تامون با هم رابطه خوبی داریم، طوری که با اصرار سه هفته پیش خودش نگهم داشت، میخوام بگم همیشه مشکل از خواهر شوهرا نیست!

بهترین مشاور کنکور تجربی ایران

چند روز پیش از یه مزون دو تا پیراهن شیک ترک خریدم. شرکت در آزمون های آنلاین آزمایشی گزینه دو رایگان می باشد. تولید دی وی دی های آموزشی و کلاسهای آنلاین دبیران نشر دریافت و دی وی دی های سری مخ از موسسه گاج و همکاری در کلاس های آنلاین گاجینو و تولید دی وی دی های گزینه برتر و راه اندیشه از دیگر سوابق کاری آقای سلامیان می باشد. نمایش برنامه های آموزشی مختلف، فرآیندهای ثبت نام، و ارائه اطلاعات در مورد موسسات مختلف. در یک برنامه ریزی اصولی و جدی و متعهد باید در هفته این درس سه بار گذاشته بشود اما اینکه همین سه وعده کافی هست برمیگرد به اجرای گام های آموزشی . من این مرکزو میشناسم و از خدماتشم استفاده کردم مرکز کاملا معتبر و قانونی هست و خیلی هم کارشون عالیه و رو دستشون هم نیومده ، واقعا خجالت اوره . شاید امروزه تو بعضی خانواده ها نقش این مسایل خواهرشوهر بازی و جاری کمرنگ تر شده باشه، اما فکر کنم هنوز دورانش به طور کامل نگذشته باشه… ده مشاور برتر کنکور و مشاوران خوب و حرفهای الزاما کسانی نیستند که با شما رابطه دوستانه داشته باشد در بحث حرف های مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی این موضوع هم باید برای مشاور و هم برای دانش آموز کاملاً واضح و آشکار باشد که شما با دوستان خود در مورد مسائل گسترده و مختلفی صحبت میکند که بعضی از آنها ممکن است از راز های بزرگ و مهم زندگی شما باشد اما یک مشاور و بهترین مشاور کنکور باید فردی باشد که فراتر از دوست شما تنها رفیق صمیمی شماست دردو دل ها و مشکلات شماست و برای آنها چارهای بیاندیشند همینطور بهترین مشاور کنکور کسی است که بر اساس شواهد واقعی رفتار نمایند و نه بر اساس حدسیات و گمانهزنی هایش یک هنرمند و یک سیاست مشاورین کنکور با عملکردهای انسانی روبرو هستند و می بایست افرادی خلاق و پر جنب و جوش باشند و به خوبی بتواند با انواع و اقسام روحیات و انواع و اقسام شخصیت ها به سرعت ارتباط موثر برقرار کنند ده مشاور برتر کنکور هستند که با شناسایی مشکلات شما و با امید بخشی به شما و با ارائه یک برنامه منسجم شما را به سوی موفقیت نمایند همینطور برترین مشاوران کنکور تجربی و ده مشاور برتر کنکور با رفتاری کاملاً حرفه ای هیچگاه شما را قضاوت نمی کنند و تلاش میکنند تا همواره همدل و همراه شما و حلال مشکلات شما باشند برترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور پزشکی فردیس که سلامت روانی شما را در اولویت قرار میدهد و از فشارهای استخوان شکن برای ارتقاء وضعیت تحصیلی شما خودداری میکند یک مشاور تحصیلی خوب باید بداند که هدف نهایی آن است که شما بهترین مسیر را طی نمایید و به قله و اوج توانایی های تان ۱۰ برسید همچنین بهترین مشاوران ایران با شناسایی عادت ها و خلق و خوی شما و با استفاده از تمام مهارت های کلامی و ارتباطی سعی می نمایند شما را به مسیری صحیح هدایت کند بهترین مشاوران تحصیلی و ده مشاور برتر کنکور کسانی هستند که از لحاظ روانشناسی افرادی قابل اعتماد هستند همچنین برترین مشاوران کنکور ایران و برترین مشاوران کنکور پزشکی و برترین مشاوران کنکور تجربی و ریاضی در شروع دوره کاری خود سعی می کنم حال شما و توانایی های شما را شناسایی کند و سپس بر اساس آن بهترین مسیر را برای ارتقای شما انتخاب نمایند همچنین صبور بودن از دیگر ویژگی های برترین مشاوران کنکور و برترین مشاوران تحصیلی است در واقع بهترین مشاوران کنکور ایران باید تلاش نمایند که به احساسات و در این مسیر صبر و متانت به آرامی شما را در مسیری درست هدایت نمایند .

بهترین مشاوران کنکور یاسوج

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. این مشاوران تحصیلی بر اساس اصول و متدهای روانشناسی روز دنیا مانند روش ACT، دانش آموزان را راهنمایی میکنند. به عنوان مثال دانش آموزان دیجی کنکور با همراهی تیم مشاوران خود در کنکور تجربی سال ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ بیش از ۱۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ و بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی را تجربه کردند. یعنی هم سن و سال که اون چند سال کوچیکتره. من یک جاری دارم که با وجودیکه 4 ساله ازدواج کرده چند سال از من کوچیکتره. مشاوره کنکور تجربی از نظر چندین نفر از رتبه های برتر کنکور تجربی در سال های گذشته: برای اینکه موفقیت خود را تضمین نمایید باید ابتدا راه را بلد باشید. خدا صبرم بده دعا کنید منم جاری ندارم و عشقم تک پسره ولی کاش یه برادر میداشت منم سعی میکردم جاری خوبه باشم خواهرشوهرام خیلی مهربونن مادرشوهری هم که گل سرسبده هم جوونه هم خوشگل و خوش تیپ باهاش که راه میرم ازش کم میارم ماشالا با سلیقس منم گاهی برای خریدن لباس ازش کمک میگیرم منم جاری ندارم و یه خواهرشوهرم 18 ساله فقط دارم مادرشوهرمم که ماهه 46 سالشه خیلی مهربونه من که هم جاری دارم هم خواهر شوهر هردوتاشون ازم کوچیکترن رابطه من با هردوتاشون خوبه مخصوصا خواهر شوهرم که همش بهم میگه خواهر و به چشم خواهر بزرگترش بهم نگاه میکنه وووولی جاریم خیلی غیرقابل تحمله تنها کسی که تو خانواده همسرم تحملش میکنه و دوسش داره فقط شوهرشه راستی فردا که مهمونی خونه دختر خاله همسرم دعوتیم گفتن تم آبی سفید بپوشید!

بهترین مشاور موسسه کنکور آسان است

باید اجازه دهید مادری کند مادرشوهرتان پیشنهاد خریدن سبزیهایتان را میدهد یا اینکه دوست دارد گاهی برایتان غذا درست کند و بیاورد؟ گاهی یه بچه ده ساله بالغتر از یک بزرگسال رفتار میکنه. بنابراین در وهله اول یک مشاور خوب باید بتواند بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور را معرفی نماید. مهندس دیبازر مشاور کنکور و برنامه ریز تحصیلی معروف و با تجربه و یکی از بهترین مشاوران کنکور ایران است. ویژگی های بهترین مشاوران کنکور چیست؟

بهترین مشاور کنکور قائمشهر

ما نیز در ادامه به بررسی یکی از بهترین متدهای مشاوره تحصیلی میپردازیم که نکات منفی که در این مقاله به آنها پرداخته بودیم را نقض کرده و با خدمات متمایز و بی نظیرش، رضایت تعداد زیادی از دانش آموزان و والدین را بدست آورده است. وقت دلخوری به خود بگویید اگر رفتار او را یکی از نزدیکان خود شما انجام میداد، چه احساسی پیدا میکردید و چه واکنشی نشان میدادید. حفظ کردن کلمات با توجه به اینکه وقت زیادی نمیگیرد سریع میتوان مرورشان کرد. بر چه اساسی میتوان برترین مشاور تحصیلی را تعیین کرد؟

  • The best counselor for Sanandaj entrance exam
  • حل تست زیاد
  • دبیر مدارس علامه حلی، نگرش و فرزانگان
  • مدرس پروازی و برگزار کننده همایش های فیزیک کنکور
  • وزارت امور خارجه
  • امکان استفاده از مشاوره تلفنی با مشاورین رتبه برتر
  • درک مطلب و توانایی خواندن متون (Reading)

گرچه می دانید که مشاور کنکور ، متخصص است ، اما آیا احساس می کنید که مشاور به اهداف شما در طول دوره درمانی اهمیت می دهد و حاضر است با شما همکاری کند تا اهدافی را تعیین کند که هردوی شما در مورد آن توافق دارید؟ پس اگه بودجه بندی سوالای کنکور رو بررسی کنی می تونی پیش بینی کنی تو کنکور تجربی ۹۸ از کدوم فصل ها تست های بیشتری میاد و به راحتی می تونی فصل های مهم رو از فصول کم اهمیت تشخیص بدی.

  • در زمینه رزومه اساتید ضعف هایی به این موسسه وارد است
  • دبیر پروازی به استان های مختلف کشور
  • The best resources for the entrance exam of 100 consultants
  • The best counselor in the country
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • The best humanities entrance exam consultant in Shiraz

این مسئله اهمیت بالایی داشته و نیاز بسیار به راهنمایی و مشاوره دارد. یعنی تصور کنید یک مؤسسه کنکور خودش خبرنگار دارد که مثلاً با یک رتبه برتر کنکور مصاحبه ای ترتیب داده است و آن رتبه برتر هم مدام در این گفتگو از کتابها، محصولات و آزمون های آزمایشی آن مؤسسه تعریف و تمجید می کند.

بهترین مشاور کنکور تجربی

در مقاله ای که در این بخش برایتان قرار داده ایم، منابع را تک به تک، به صورت سطح بندی شده برای سه سطح قوی، متوسط و ضعیف، معرفی کرده ایم. در مقاله ای هم که در ادامه همین بخش برایتان قرار داده ایم، در رابطه با نحوه انتخاب هدف برایتان توضیح داده ایم. هدف از انتخاب بهترین مشاوران کنکور ایران چیست؟ مهم نیست که چه نیازی دارید ، همیشه یک بهترین مشاوران کنکور ایران وجود خواهد داشت که می تواند به شما کمک کند تا بر آنچه در ابتدا طاقت فرسا به نظر می رسد غلبه کنید. داشتن بهترین مشاوره تحصیلی در تهران ، موجب میشود که شما به راحتی از تمامی نکاتی که لازم است از آن بهرهمند گردید آگاه شوید. ما هم تو دپارتمان مشاوره تحصیلی طلوع شیراز مقاله چگونه شیمی بخوانیم رو نوشتیم و به طور مفصل و دقیق درمورد اینکه هرکدوم این مباحث شیمی رو چجوری بخونیم، توضیح کاملی دادیم.

بهترین مشاور کنکور در بندرعباس

بنابرین یه مشاور کنکور خوب بعد از برنامه ریزی مطالعاتی که برای شما انجام میده باید تاکید بالایی به نظم و تعهد شما داشته باشه و شما رو ملزم به انجام به موقع و دقیق هر قسمت از برنامه بکنه. برنامه ریزی دقیق حتی شامل منابع درسی و دروسی که باید مطالعه شوند نیز می شود. یعنی برنامه نه آنقدر رها و آزاد باشد و نه آنقدر سفت و سخت و فشرده که هیچگونه انعطافی را تاب نیاورد و همچنین برترین مشاورین کنکور ایران ،بر تمام فصول و در تمام کتاب های درسی تسلط بسیار بالایی باید داشته باشند .به عنوان مثال یک مشاور کنکور خوب باید بداند که، کتاب فیزیک از فصلهای اندازه گیری و کار و انرژی و فشار گرما و الکتریسیته ساکن و الکتریسیته جاری و مغناطیس و القای مغناطیس و حرکت شناسی و دینامیک و نوسان و موج و صوت و فیزیک اتمی و فیزیک هسته ای تشکیل شده است و با اشراف کامل بر تمام این مباحث و با این دانش که از هر مبحث چه تعداد تست در کنکور طراحی می شود، بتواند برنامه هایی مناسب با دانش آموزانش طراحی نماید. همانگونه که در کلیپ تبلیغاتی زیر مشاهده می کنید، لرزش شدید صدای رتبه نخست رشته تجربی در کنکور سراسری 97 هنگام تبلیغ برای یک گروه زیست شناسی که تست های غلط آزمون هایش مشکلات زیادی را برای دانش آموزان این مؤسسه در آزمون سراسری امسال ایجاد کرده بود، به روشنی از بازار بی هرج و مرج کنکور سخن می گوید.

بهترین مشاور کنکور شهرکرد

تو این مقاله هم قصد داریم به معرفی بهترین منابع و کتاب تست های کنکور برای دروس اختصاصی رشته های ریاضی و فیزیک بپردازیم. آزمون سراسری ۹۹ و کسب ۴ رتبه تکرقمی توسط شاگردان سیناتهرانی نشان داد که برای حل سریع سؤالات سخت طراحان باهوش سازمان سنجش و کسب درصدهای بالای ۹۰ ؛ باید روشهای مطالعه و یادگیری سریع ، بی نظیر و منحصربفرد بهترین مشاور کنکور کشور – زیرچشمی نگاه داشتن اینجا http://2hg6.app/friends.php?q=https%3A%2F%2Fwebdars.net%2F%25d8%25a8%25d9%2587%25d8%25aa%25d8%25b1%25db%258c%25d9%2586-%25d9%2585%25d8%25b4%25d8%25a7%25d9%2588%25d8%25b1-%25da%25a9%25d9%2586%25da%25a9%25d9%2588%25d8%25b1%2F را بیاموزید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب زنجانه در زنجان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را میتوانیم برای شما داشته باشیم. تنوع برنامهریزی برای دانش آموز یکی دیگر از مهارتهای بهترین مشاور کنکور تجربی است. یکی از مهمترین کارهایی که مشاورهای پیگیر انجام می دهند پایش و پیگیری زیاد هست. هم مشاور راحت تر هست و هم شاگرد. از جمله مهمترین ویژگی های مشاور تحصیلی خوب، این می باشد که باید به سر فصل های دروس تخصصی رشته های مختلف آگاهی داشته باشد.بهترین مشاور تحصیلی کشور باید بداند کدام مبحث سخت تر و کدام قسمت راحت تر و کدام قسمت نیاز به پیش نیاز از فصول قبل دارد. اصل پیش نیاز این است که: برخی از دروس به دنبال مباحث قبلی می آیند، به گونه ای که برای یادگیری به آنها نیاز دارید مباحث قبلی را نیز به خوبی فراگرفته باشید، برای مثال در درس زیست شناسی اطلاع از ساختار سلول، قسمت های مختلف آن، وظایفش و همچنین انواع آن پیش نیازی برای دیگر مباحثی است که در آینده تدریس می شوند، پس اگر آنها را خوب یاد نگرفته باشید یادگیری مطالب آینده برایتان بسیار سخت خواهد بود.

بهترین منابع کنکور مشاوران 100

این روش برنامه ریزی کنکور که شما یا شخص دیگری بدون توجه به ساعت مطالعه هفته های قبلی برنامه ریزی کنید روشی کامل غلط است و معمولا برنامه ریزی که بر اساس این روش انجام شود شکست خواهد خورد و به درستی اجرا نخواهد شد زیرا توان و عادت مطالعاتی شما در آن مورد توجه قرار نگرفته است. همچنین از به تعویق انداختن مطالعه و واگذاری آن به شب امتحان خود داری کنید، زیرا نتیجه ای جز خستگی و فراموشی را در پی نخواهد داشت. وارد کردن دعواهای عروس و مادرشوهری تنها انرژی زندگیتان را پایین میآورد و از شما در نگاه همسرتان زنی غرغرو میسازد که جز رقابتهای بیثمر زنانه به چیزی فکر نمیکند. خانم رژینا آزادی نفر اول کنکور هنر در خاطرات خود می گوید که قبل از کنکور زمان زیادی را صرف فضای مجازی می کردم، اما در طول دوره مطالعه با کمک مشاور خود توانستم از آن فاصله بگیرم، چرا که زمان زیادی از من را تلف می کرد و تنها استفاده من از تلفن همراه استراحت های کوتاه و گفتگو با مشاورم بود.

  1. The best counselor in the humanities entrance exam
  2. آگاهی از قوانین خاص و پشت پرده در سازمان سنجش و…
  3. The best medical entrance exam counselor in Kermanshah
  4. مولف کتاب های کمک آموزشی انتشارات خیلی سبز
  5. هزینه ها کمی بالاتر از نرمال
  6. رشتههای دانشگاه فرهنگیان

در مناسبتهای مهمی مثل شب یلدا یا لحظه سال تحویل اجازه ندهید تنها بماند و اگر قصد دارید مهمانی خانوادگی ترتیب دهید، او را هم به جمعتان دعوت کنید. به نظر من اگر آدم سیاست خوبی داشته باشه و بتونه بت جاریش رابطه واقعا خوبی داشته باشه و پشت همدیگه باشن قدرت مانورشون تو خونواده شوهرشون بیشتر میشه من که جاری بزرگم ۹ سال ازم بزرگتر خیلی دوسش دارم واقعا خوبه و خیلی هوای همو داریم خواهر شوهرم باهاش خیلی رسمی برخورد میکنم تا جرات نداشته باشه پاشو از گلیمش فراتر بذاره از هفته بعدم ی جاری دیگه داره بهمون اضافه ممیشه و نیومده داره پوست میکندشون و منم تماشا چی نشستم ی کنار دارم کیف میکنم که اون داره سرشون بلا میاره واقعا خدا جای حق نشسته هیچ کاری رو بی جواب نمیذاره فریبا جون تا حالا که من 5 ماهه عقدم نه منو دعوت کردن خونشون نه هدیه دادن و حتی چشمم هم اب نمیخوره بعد عروسی هم پاگشا کنن منو… بعد هم گفت تو قبلا مثل خواهرم بودی ولی الان نیستی و گفت شما که میخواستین خانواده عم ت باشن و وقت حاضر شدن داشته باشن پس چرا دختر عموهات با بلوز سلوار اومدن! با همسرت در این مورد حرف نزدی تا الان؟

بهترین مشاور کنکور خانم

این جدال خواهر شوهرو جاری تموم شدنی نیس من که به این نتیجه رسیدم که بگم هر کسی درحد شعورش رفتار میکنه… بطوریکه از بس سعی میکنن اون ناراحت نشه و حسودی نکنه دیگه این ناراحت نشدن اون داره مرتب به قیمت ناراحت شدن من تموم میشه. دقیقا مثل بچه ها که واسه بزرگه تولد میگیرن به کوچیکه هم کادو میدن که حسودی نکنه. آدم ها با هم خیلی متفاوتند و باید آن ها را همونجوری که هستند، بپذیریم. 2- حتما در طول روز یا شب، زمانی را برای مرور انچه که در تابستان خوانده اید بگذارید. یک مثال بارز برای این نوع سهمیه، داوطلبان بومی بخش های شهرستان های اسلام آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلان غرب و بخش های کوزران و ماهی دشت استان کرمانشاه می باشد.

  • The best entrance exam advisor for Dr. Zarei
  • The best counselor for Tabriz entrance exam
  • تدریس در مدرسه علامه حلی
  • دارای شعبه در تهران و شهرهای بزرگ ایران
  • ویراستار کتاب های مختلف علمی و آموزشی
  • مثلثات: 4 سوال
  • دروس عمومی: 22 واحد
  • The best entrance exam advisor from the point of view of ranks below one thousand

تکنیکی که باید اجرا نمایید این است تمام افکاری که به ذهن شما خطور می نماید و مانع مطالعه شما می شود را در برگه ای یادداشت نمایید و در طول روز یک زمان خاصی را به فکر کردن در آن مورد اختصاص دهید. یادداشت و نکته برداری از هر درس و مرور در پایان هر روز، جزو ملزومات یادگیری بهتر و مفید تر است. مفاهیم درس فیزیک خیلی خیلی مهم هستند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما