شان وایت در پکن موفق به کسب مدال نشد و در آخرین مسابقه خود به مقام چهارم رسید

[ad_1]


شان وایت از تیم ایالات متحده پس از آخرین مسابقه خود در فینال اسنوبرد هالفپایپ مردان در بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 خداحافظی می کند. او در آخرین مسابقه خود چهارم شد.

مدی مایر / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مدی مایر / گتی ایماژ


شان وایت از تیم ایالات متحده پس از آخرین مسابقه خود در فینال اسنوبرد هالفپایپ مردان در بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 خداحافظی می کند. او در آخرین مسابقه خود چهارم شد.

مدی مایر / گتی ایماژ

پکن – قهرمان المپیک، شان وایت، قهرمان المپیک، در آخرین نمایش خود در بازی های زمستانی پکن، چهارمین مدال طلا را از دست داد. این المپیکی که پنج بار کسب کرده چهارم شد – با 2.25 امتیاز از سکو غایب بود.

آیومو هیرانو ژاپنی با آخرین حرکت خود که او را با 96 امتیاز در صدر جدول قرار داد، تحت تأثیر قرار گرفت. اسکاتی جیمز استرالیایی با 92.5 امتیاز پس از گام دوم در رده دوم قرار گرفت و یان شرر از سوئیس با 87.25 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

رویداد روز جمعه آخرین مسابقه وایت به عنوان یک اسنوبرد حرفه ای بود.

وایت در حالی که گریه می کرد، گفت: “احساسات زیادی در حال حاضر به من ضربه می زند، تشویق جمعیت، برخی از کلمات محبت آمیز از رقبای من در انتهای جدول، من بسیار خوشحالم.” “اسنوبورد، متشکرم. این عشق زندگی من بود.”

وایت، 35 ساله، علیرغم اینکه مدال نگرفت، نشان داد که هنوز می تواند بهتر از برخی از رقبای جوان خود، هاف پایپ را اداره کند. دومین و بهترین بازی او 85 امتیاز برای او به ارمغان آورد. اما حذف در آخرین بازی خود در کورس بدین معنی بود که او نمی توانست بهترین امتیاز روز خود را شکست دهد.

او گفت که هنوز به جایی که به پایان رسانده افتخار می کند.

او می‌گوید: «دوست داشتم برای آخرین بار با همه بیرون بروم، اما همیشه نمی‌توانید به آنچه می‌خواهید برسید، بلکه آنچه را که نیاز دارید به دست می‌آورید.

یک سفید رنگ احساساتی، کلاه خود را برداشت و در حالی که پس از آخرین دویدن خود، مسیر را ترک می کرد، برای جمعیت دست تکان داد و سرش را به نشانه تشویق شدید خم کرد. وقتی منتظر نمره اش بود، اشک در چشمانش حلقه زد.

او این ورزش را به عنوان اولین و تنها اسنوبوردیست که سه مدال طلای المپیک را به دست آورده است، ترک می کند. او همچنین مسن ترین هاف پایپ سواری است که نماینده ایالات متحده بوده است

وایت گفت که پکن را با نگاه به آینده ترک می کند.

وایت گفت: “آینده برای من بسیار هیجان انگیز است، کارهای زیادی وجود دارد که می خواهم در زندگی ام انجام دهم.” “خیلی کارها برای انجام دادن، خیلی چیزها برای زندگی کردن، این تازه شروع کار برای من است.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما