بالب ترین اتفاق در حین اعطای جام قهرمانی به فولاد

[ad_1]

خبر خبر: 1809496/57

امان: 09:00
1400/11/19

:ازید: 5,561

فقط یک موول و دیگر هیچ!

شب د در عطن اعطای کاپ تیم قهرمان سوپرجام اتفاق جالبی افتاد و آن هم تنها یک مسئول برای مویل مدال یا به زیکازیکنان تیم

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که تصور می شود مانند فصل های قبل برای تحویل مدال ها و جام قهرمانی تعداد زیادی از مدیران مرتبط و غیرمرتبط را در کنار بازیکنان سکویی ببینیم، شب گذشته در شهر سیرجان شاهد صحنه جالبی بودیم که پیش از آن بود. ا ن در فوتبال ایران آن را کمتر دیده بودیم. کن کامرانی فر، کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران و دبیر فدراسیون فوتبال فوتبال تنها مسئولی بود که برای اهدای هدای

حضور فقط همین مسئول باعث برگزاری مراسم با کمترین شلوغی و به هم ریختگی اوضاع می شود و مدال ها یکی از بازیکنان دیگر تیم پیروز است یعنی فولاد خوزستان داده و جام قهرمانی نیز بر فراز دستان کاپیتان این تیم قرار می گیرد. این در حالیست که پیش از این بارها و بارها دست به مهره می زنند و بازی را می بینند که با دوربین های فیلمبرداری با دو دست مدال را برگردن بازیکنان تیم قهرمان می اندازند خیلی سریع با همان دست ها دست کاپیتان یا بازیکنان بزرگ تیم قهرمان را می گیرند. . . . . .

همیشه این حضور پرتعداد باعث می شود تا دیگر جایگاهی داشته باشد و تیم قهرمانی وجود نداشته باشد اما پس از پایان دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس وجود تنها یک مسئول یعنی حسن کامرانیفر باعث شده بود گرشاسبی، مدیر فولادی ها نیز در کنار او برای تحویل مدال ها باشد. قهرمانی بایستد و پس از نن نیز جواد نکونام به ونوان سرمربی تیم در کنار کاپیتان فولادی. فارغ از این حضور سرمربی و عامل تیم برنده در کنار سایر بازیکنان منطقی است یا خیر، باید دوری راه یا سرمای هوا و یا دلایلی را که مدیر عامل آن اتفاق افتاد را برای اولین بار به فال نیک گرفت.

بته ضیحوضیح در این مورد پیش از آغاز این دیدار در خبرها آمده بود حیدر بهاروند ، رئیس سازمان یگ به دلیل تصمیم گیری

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما