«ارواح اوزارک»؛ بهشتی در محاصرۀ ارواح

[ad_1]

-رارو- بعد از یک جنگ داخلی خشونت بار، دکتر جوان و سیاهستی به اسم جیمز مککیون (با بازی توماس هابسون) توسط عمویش دعوت می شود که در کنار آنها در روستایی آرام و دور از هیاهو در کوهستانهای اوزارک در ایالت آرکانزاس زندگی کند.

به گزارش فرارو اما وقتی جیمز به آنجا می رسد کم کم میفهمد که اهالی این روستا که در ظاهر مثل یک بهشت ​​رویایی است، در واقع رازهای زیادی را پنهان کرده اند که قدم گذاشته اند در قلمرو آن رازها می توانند بسیار خطرناک باشند.

«ارواح اوزارک»؛  یلمی وهم‌انگیز

زمز قبل از رسیدن به روستا در جنگل تفا اتفاق عجیبی رو به رو می‌شود. . . . . . از دل این ماه موجود عجیبی بیرون می‌آید و دزد را با خودش می‌برد.

زمز که از این اتفاق نگران و آشفته هده، وقتی به روستا می‌رسد همه چیز را شاد و آرام می‌بینند. در روستای هیچ اثری از نژادپرستی نیست. هیچ نابرابری و ه مم در کار نیست. هر کسی برای خودش شغل و خانه دارد و هیچ کس مم نگاه بدی به این دکتر سیاهپوست ندارد.

«ارواح اوزارک»؛  یلمی وهم‌انگیز

اما مردم روستا یک اعتقاد دارند. عتق ه ه ه و و و و و و و و و و و و و……………… و. و و و به اعتقاد مردم روستا این ارواح در حال حاضر از مردم روستا در برابر بیگانگان و متجاوزان حفاظت می‌کنند.

. . . . منظره روستایی که لامپهای گازی در شب روشن می‌شود بسیار زیباست. حتی یک سری اشارات علمی تفسیر هم در فیلم هست که بیتابیت بیشتر به ی‌بخشن می‌بخشند.

یای فیلم از دیوید آرکت در نقش لباس‌فروش وراج گرفته تا تیم بلیک نلسون در نقش صاحب کافه، گیمگی دوست‌داشتنی و جذاب نند. روند رشد شخصیت‌های فیلم، و باورپذیر است، بازی‌ها درخشان و قوی نند. داستان و صحنه‌پردازی فیلم کاملا خلاقانه و اصیل است و رر چیزی که برای شکل گرفتن یک فیلم به داد ماندنی است.

ریتم فیلم نند است و این گاهی عثاث می‌شود که دقیقا متوجه نشویم که للان اتفاق چطور رخ داد و گره‌گشایی‌های داستان کم ی از حد است. در واقع از این فضاسازی که در فیلم اتفاق افتاده شاید بهتر از اینها استفاده شود. اما با این حال اینها ایراداتی نیست که این لم را از درخشش انداخته باشد. «ووواح اوزارک» یلمی مخصوص کاملا تماشایی است که دنیای خودش را ساخته و داستان پرکششی را روایت می‌کند.

  • گارگردانان: ت سلس (Matt Glass) ج روردن وین (جردن وین)
  • فیلمنامه‌نویس: آنتونی دیویس (شان آنتونی دیویس)
  • .ازیگران: Hobomas (ابسون (Thomas Hobson) فی مل موریس (Phil Morris) ، رارا پری (Tara Perry) و دیگران

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما