اسپانیول 2-1 رئال مادرید؛ ادامه دارد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، رئال مادرید که هفته گذشته در خانه خود مقابل شریف به پیروزی عجیب و غریبی دست یافت ، امروز مقابل اسپانیول عملکرد خوبی نداشت و در کاتالونیا با نتیجه 1-2 این تیم را واگذار کرد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه اول به لطف برگشت و خطای پدروسا توانست گل اول را به ثمر برساند اما دیگو لوپز به خوبی به ضربه کریم بنزما واکنش نشان داد.

در دقیقه 13 ادواردو کاماوینگ دروازه ستاره رئال مادرید را باز کرد تا با پاس خوب خود به گل برسد اما این بار ضربه بنزما با واکنش دیه گو لوپز به ثمر رسید.

اما دقایقی بعد این اسپانیول بود که اولین گل را به ثمر رساند. آمباربا توپ را به Ra-l Di Tomas فرستاد و بازیکن سابق رئال مادرید به راحتی دروازه Thibaut Courtois را باز کرد تا اسپانیول یک گل پیش بیافتد.

جریان بازی آرام شد و بیشتر در میانه راه دنبال شد. در پایان نیمه اول ، رئال مادرید شانس خوبی برای تساوی داشت اما سر آدره میلیتائو نتوانست دروازه اسپانیول را بیابد و نیمه اول نیز با میزبانی 0-1 به پایان رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را با حمله آغاز کرد و فرصت گلزنی سریع را داشت ، اما باز هم ضربه سر ادر میلیتاو تنها گل بازی اسپانیول را در 6 مرحله مجزا به ثمر رساند.

اما در دقیقه 60 اسپانیول گل دوم را به ثمر رساند. میزبان فرصتی برای زدن ضربه پنالتی داشت و الکس ویدال با عبور از ناچو فرناندز دومین گل اسپانیول را مقابل تیبو کورتوا به ثمر رساند.

دقایقی بعد ، اسپانیول نزدیک به گل سوم شد. داردر در موقعیت تک به تک با گل رئال مادرید قرار داشت ، اما این ضربه فقط توسط تیم به ثمر رسید.

اما در دقیقه 71 ، رئال مادرید اختلاف را کم کرد. کریم بنزما با ارسال لوکویچ یوویچ از چپ حرکت کرد و پس از ورود به منطقه توانست با ضربه فنی به کرنر اولین گل رئال مادرید را به ثمر برساند.

دقایقی بعد ، دوباره روی خط مدافع رئال مادرید ، اسپانیول دوباره فرصت گلزنی داشت اما پاس دی توماس نادرست بود و فرصت از دست رفت.

تلاش رئال مادرید برای گلزنی ناموفق بود و این تیم در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما