انسانها هزاران سال پیش پرنده مرده جهان را زنده کردند – زومیت

[ad_1]

سوسک جنوبی اغلب خطرناک ترین پرنده جهان محسوب می شود. این پرنده بومی جنگل های گینه نو و شمال استرالیا است. کاسواری جنوبی پرنده ای خجالتی و مخفی است. اما در اسارت می تواند تهاجمی باشد.

در سال 2019 ، یک مرد فلوریدا بر اثر آسیاب بادی جان خود را از دست داد. این پرندگان با کسانی که سعی می کنند شکار کنند با مهربانی رفتار نمی کنند. به عنوان مثال ، در سال 1962 ، کاسواری توسط یک نوجوان استرالیایی مورد حمله قرار گرفت. اما او با چوب چهار اینچی اش به گردن او سیلی زد و گلویش را برید. به عبارت دیگر ، کاسواری پرنده ای نیست که بتواند برای مدت طولانی به آن نزدیک شود.

طبق شواهد ، مردم باستانی گینه نو از 18000 سال پیش ممکن است جوجه مرغ را تا نزدیک شدن به بزرگسالی پرورش داده باشند. این شاید اولین نمونه شناخته شده از پرورش پرندگان ساخته دست بشر باشد. مطابق با کریستینا داگلاسیک باستان شناس در دانشگاه پنسیلوانیا و نویسنده مقاله تحقیقی منتشر شده در مجله PNAS گفت: “این هزاران سال قبل از پرورش جوجه بود.”

اسواری / ادویه جات ترشی جات

کاسواری پرندگان بدون پرواز بومی گینه نو و استرالیا هستند. آنها معمولاً مراقب انسانها هستند. اما اگر عصبانی باشند ، ممکن است حمله کنند

اولین انسانها حداقل 42000 سال پیش وارد گینه نو شدند. این افراد دریافته اند که جنگل همیشه سبز تحت سلطه قلعه های بزرگ و دارای پاهای چنگال است. در نهایت آنها نحوه استفاده از آن را آموختند.

کاوش پناهگاه های صخره ای در ارتفاعات شرقی جزیره ، سوزان بولمرباستان شناسان نیوزلندی با همکاری سایر محققان فضله و لاشه پرندگان را جمع آوری کرده و به موزه ملی و گالری هنر پاپوآ گینه نو بردند. از 1019 زرده تخم مرغ باقی مانده که ممکن است از لانه های سیب زمینی برداشته شده باشد.

ساکنان این پناهگاه های سنگی با این تخم ها چه کرده اند؟ دکتر. داگلاس و همکارانش این پوسته را با استفاده از میکروسکوپ لیزری سه بعدی اسکن کردند. آنها با استفاده از مدل سازی آماری و مقایسه با تخم های شترمرغ مدرن و بررسی دقیق ساختار میکروسکوپی پوسته ، طول هر تخم مرغ سالم را تعیین کردند.

چنگال و سیب زمینی تخم مرغ در جنوب

طول چنگال شکارچی و خوشه های سیب زمینی جنوبی

برخی از تخمک های بیمار در ابتدای مرحله رشد ضایعاتی را نشان می دهند که نشان دهنده رسیده بودن آنها است. اما بسیاری از قطعات ، به ویژه در حدود یازده تا نه هزار سال پیش ، متعلق به تخم لارو است که تقریباً به طور کامل رشد کرده است.

مقالات مرتبط:

در حالی که ممکن است انسان قبلاً چاودار خورده باشد ، دکتر

به منظور برآوردن خواسته های وی ، دکتر آنها همچنین جوجه هایی را پرورش می دهند که در لانه های طبیعی تخم می گذارند. انسان های مرغ را می توان افزایش داد ، استفاده از آنها آسان است و به خوبی کنترل می شوند و با بالغ شدن خطرناک می شوند.

در حالی که تخم گذاری و پرورش مرغ در مراحل اولیه پرورش است ، بعید به نظر می رسد که هشت هزار سال پیش ، گاوها مانند مرغ ها توسط انسان پرورش داده شوند.

به گفته محققان ، اگر مردم در عصر جدید گینه نو سیب زمینی می کشتند ، آنها جزء اولین انسانهای شناخته شده ای بودند که پرندگان را به روشی مشخص و منظم کتک می زدند. مگان هیکسباستان شناسان دانشگاه هانتر در نیویورک می گویند:

این کشفیات می تواند دوره و جغرافیای شناخته شده مالکیت را بطور اساسی تغییر دهد. در حالی که پستانداران سریعترین مورد شناخته شده هستند ، ما اکنون می دانیم که باید بیشتر روی تعاملات پرنده و انسان تمرکز کنیم.

کاسواری جنوبی در سواحل استرالیا

پیاده روی جنوبی کاسواری در امتداد سواحل پر جنب و جوش کوئینزلند ، استرالیا

حلزون داستان جالب دیگری را روایت می کند. بسته به الگوی تخمها ، محققان پیشنهاد می کنند که انسانها عمداً تخمها را در آخرین روز جوجه ریزی جمع آوری می کنند. این کار آسانی نیست؛ از آنجا که لانه های سیب زمینی بسیار نادر است ، توسط مردان عصبانی محافظت می شود و دوره نهفتگی آنها حدود پنجاه روز است.

به گفته دکتر داگلاس ، بومی گینه نو ، می خواست بداند که سیب زمینی ها کی و کجا در لانه هستند تا آنها را در فصل رشد طبیعی بخورند یا خرد کنند. این دقت دانش پیچیده این افراد و حتی تخصص آنها را در مدیریت جنبش کساوارس نشان می دهد. دکتر داگلاس می گوید: “افراد در جوامع غذا طلب دارای دانش اولیه از محیط زیست هستند.” “بنابراین آنها فقط از این به عنوان آخرین راه حل استفاده می کنند.”

آوریل M. X.، رئیس گروه علوم انسانی دانشگاه افزود:

این مطالعه نمونه خوبی از این است که چگونه کوچکترین و شکننده ترین ضایعات گذشته می تواند شواهدی از سنتهای مهم فرهنگی را نگه دارد. تکنیک های توصیف شده را می توان در جاهای دیگر به کار برد تا درک ما از اهمیت پرندگان برای انسان قبل از پرورش جوجه افزایش یابد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما