بلند چینی دانگ فنگ E3 الکتریکی چه مشخصات سیاسی دارد؟

[ad_1]

-رارو- دانگ فنگ که حدود دو سال است کار ساخت یو وی‌های برقی را آغاز کرده است، در حال حاضر در حال توسعه مدل‌های اقتصادی خود است. اما مهم‌ترین شاسی بلند برقی این خودروساز چینی، دانگ فنگ سری E3 است. خودرویی اقتصادی که در مدت بسیار کوتاهی از شرق آسیا تا جاده‌های اروپا را فتح کرده است.

به گزارش فرارو ، دانگ فنگ E3 آخرین بار دو قب ول وارد جمهوری چک شد و با استقبال افراد به شاسی بلندهای برقی سری شد. ز نظر ارزیابی خودرو قیمت اقتصادی و استانداردهای جهانی باعث ایجاد این خودرو در کمتر از دو سر یهال از تولید مد می شود

.ررسی‌ها نشان می‌دهد که نسخه‌های مختلف این یو وی برقی، ۲۶ن ۲۶ رار و تا ۳۰ هزار دلار قیمت دارند. درست هم قیمت شاسی بلندهای بنزینی اقتصادی. این است که قیمت تمام خودروهای برقی به دلیل گران بودن تجهیزات فنی به نسبت بالاتر است.

اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید.

اگر به این فکر کنید می‌کنید که این شاسی بلند برقی نیز چمچون دیگر محصولات دنگ فنگ است که بر بنزینی هستند، وار است. جواب درستی نمی‌توانم به شما بدهیم. چرا که هیچ یک از شرکای تجاری دانگ فنگ در ایران، برای مونتاژ این محصول در ایران هنوز پیشا پیش نگذاشته اند.

از طرفی هنوز زیرساخت های لازم برای وور خودروهای برقی در ایران ارائه نشده است

دانگ فنگ سری E3 الکتریکی چه مشخصاتی دارد؟

بررسی مشخصات شاسی بلند اقتصادی دانگ گنگ E3، در سایت برق این شرکت نشان می‌دهد که این موتور را ۱۲۰ و تیا تیاو می‌کند. . . . . .

. . . . .

ویژگی دانگ فنگ E3 قیرقی در طول ۴۳۸۵ میلی متر، در ارتفاع ۱۸۵۰ میلی متر و ۱۶۵۰ در عرض است. دواصله دو محور نیز به ۲۶۵۵ میلی متر می‌رسد.

حداکثر سرعت این اس یو وی 100 سال در ساعت است و شک لل متوسط ​​​​شاخص صفر تا صد کیومتر را در 8.9 ثانیه به ثبت می‌رساند.

امکانات رفاهی و ایمنی دانگ فنگ سری E3 الکتریکی

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، سیستم تهویه غیر خودکار، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، شارژ بی سیم، پورت یو اس بی، محیط خانه دست، گرم کن و تهویه صندلی ،ا ، سنسور باران ، اسکای روف ، تنظیم چرخ صندلی جلو و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، رادار پارک عقب و جلو، ورود بدون کلید، ای بی اس، ایی بی دی، ترمز پارک اتوماتیک، حرکت دستیار در سربالایی و سرینی، هدلایت خودکار، ایزوفیکس، ایربگ و .. وود دارد.

تصاویر دانگ فنگ سری E3 برقی

بلند چینی دانگ فنگ E3 الکتریکی چه مشخصات سیاسی دارد؟

بلند چینی دانگ فنگ E3 الکتریکی چه مشخصات سیاسی دارد؟

بلند چینی دانگ فنگ E3 الکتریکی چه مشخصات سیاسی دارد؟

بلند چینی دانگ فنگ E3 الکتریکی چه مشخصات سیاسی دارد؟

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما