بمب های امباپه ؛ به PSG گفتم می خواهم بروم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، انتقال کیلیان امباپه به رئال در تابستان امسال اتفاق نیفتاد و پاری سن ژرمن حاضر نیست به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ دهد.

رئال هنوز 200 میلیون پوند به پاری سن ژرمن پیشنهاد می دهد ، اما هیچ کدام از آنها باشگاه ثروتمند پاریسی را متقاعد نمی کنند. بازی در رئال دوران کودکی امباپه بود ، اما حالا ستاره فرانسوی باید در ازای چند ماه دیگر فشار باشگاه را تحمل کند و از ماه ژانویه بدون هیچ مشکلی با رئال وارد مذاکره شود ، مطمئنا کار آسانی نیست.

تنها یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده است و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند یا تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال مادرید می شود.

امباپه در طول تابستان در میان شایعات ساکت بود ، اما رسانه های اسپانیایی نزدیک به رئال از قصد وی برای جدایی خبر داده اند. اینکه قرارداد او با رئال به پایان رسیده است و فقط به رضایت پاری سن ژرمن نیاز دارد. ناصر الخلیفی ، سرمربی PSG که از پیشنهاد رئال مادرید در روز پایانی عصبانی است ، دوست دارد باشگاه را سربلند نگه دارد و از مذاکره امتناع می کند. او مطمئن است امباپه قراردادش را تمدید می کند و مصاحبه ستاره فرانسوی امروز با رادیو “RMC” مطمئنا مورد علاقه او نیست.

امباپه پس از ماه ها سکوت خود را شکست و در مورد تابستان جنجالی صحبت کرد.“در پایان ماه ژوئیه بود که به باشگاه گفتم من می روم ، نمی خواهم تمدید کنم و آنها برای انتقال من آماده می شوند. هدف من این بود که آنها را سریعتر از آنچه نیاز داشتم پیدا کنم تا آنها را به دنبال جایگزینی با کیفیت برسانم. “من می خواهم آنها با پولی که منتقل کرده ام کار راحتی داشته باشند تا بازیکنان جدیدی جذب کنند.

امباپه ادامه داد:“من چهار سال برای PSG بازی کردم و بسیار خوشحالم و هنوز در آنجا هستم. گفتم قبل از بازی به سران باشگاه گفتم که می خواهم آنجا را ترک کنم تا آنها زمان کافی برای تصمیم گیری داشته باشند. باشگاه از نظر مالی سود کسب کند.

شایعات اختلاف با مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو: « شایعات زیادی وجود دارد. آنها گفتند من شش یا هفت پیشنهاد تمدید را رد کردم و نمی خواستم با لئوناردو صحبت کنم. این اصلا درست نیست. البته من شخصاً ناراضی بودم که او گفت هفته گذشته از درخواست جدایی من مطلع شده است ، زیرا من در اواخر ژوئیه گفتم که طلاق می گیرم. موقعیت من مشخص است و هدف من رفتن به باشگاه دیگری است. من این موضوع را به اندازه کافی زود اعلام کردم. از طرفی رئیس گفت من هرگز نمی روم. پس چه اتفاقی می افتد؟ “حرفهایش من را شگفت زده کرد.”

مصاحبه کامل امباپه قرار است فردا منتشر شود.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما