به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!

[ad_1]

-رارو- در یکی از بلندپروازانه‌ترین برنامه‌های فضایی تاریخ به نام «برنامه آرتمیس»، ناسا قصد دارد تا از این مأموریت استفاده کند. آرتمیس I به ماه در طی دند ماه آینده ، یملیاتی کند. اما جدایی از این برنامه فضایی، ناسا در اقدامی جالب توجه وبسایتی را تدارک دیده تا تمام مردم جهان به صورت دلخواه نام خود را در آن ثبت کنند تا این نامها از طریق این فضاپیما به ماه ارسال می شوند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید راحت و رایگان نام خود را به بفا بفرستید.

به گزارش فرارو ، . . . . . در چند سال ش هاهد سفر افراد غیر فضانورد به جارج از جو زمین ایم، اما این افراد آنقدر ثر تو نا د د د د د همین امر به بیوبی بتابت می‌کند سفر با انسانهای عادی و غیر متخصص د ستم تا چندین دهه دی نیافتنی بو،ا،ر. بتاید می تواند یک یادگار از را به فضا بفرستیم، چیزی شبیه به نوشتن یک یادگاری در گوشه های از طبیعت یرای. اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید.

برنامه آرتمیس ناسا، یک برنامه فضای بین‌المللی با هدف فرستادن انسان‌ها از جمله اولین زن و اولین فرد رنگین پوست به م. هدف نهایی این برنامه بنوب ماه و زمان اجرای تن تا سال ۲۰۲۴ لول خواهد کشید. این پروژه بهوسیله ناسا و شرکت های خصوصی صنایع هوافضای آمریکایی با همکاری آژانس فضایی اروپا، آژانس کاوشهای هوای ژاپن، آژانس فضایی کانادا، سازمان فضایی ایتالیا، آژانس فضایی استرالیا، سازمان فضایی بریتانیا، سازمان فضایی امارات عربی، سازمان فضای داخلی ملی و آژانس فضایی رزیل در حال اجرا. فدف نهایی این پروژه حضور دائم انسانها روی ماه، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت شرکتهای ویژه روی کره ماه و در ناه ایجا ناسا رهبری این پروژه را به‌عهده دارد، اما انتظار می‌رود که با همکاری بین‌المللی در رسیدن به اهدافی دراز مدت با.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!  (لینک ثبت نام)

آرتمیس یک نیز یک پرواز آزمایشی بدون خدمه برای برنامه آرتمیس ناسا است. ا ا ا ی و و ت ت ت ت ت ت ت ت گی گی گی گی SL SL SL SL SL SL SL SL یی یی یی یی SL یی SL SL SL SL SL SL SL SL SL SL یی برتاب در مجتمع پرتاب 39B (LC-39B) در مرکز فضایی ننی در ایالات متحده آمریکا احتمالاً در تابستان 2022 انجام خواهد شد. . . . . . این مأموریت، فضاپیمای اوریون و وسیله پرتاب سیستم پرتاب فضایی را برای پروازهای خدمه دار، آزمایش قرار می دهد که با دومین آزمایش پروازی سیستم پرتاب اوریون و مأموریت آرتمیس 2 آغاز می شود. زمانی که اوریون و م پرتاب فضایی (SLS) ین ماموریت پرداخت و اجرا ما برای گسترش حضور انسان در ماه و فراتر از نن را نشان خواهد داد.

اکنون شما به صورت مختصر با این برنامه فضایی بلندپروازانه و مأموریتهای آن آشنا شدید، احتمالاً متوجه می شوید که نام شما در چه پروژه مهمی حضور داشته باشد و مهمتر از آن باشد که به فضای برود آن هم به صورت رایگان. در صفحه ای که ناسا برای ثبت رایگان افراد تدارک دیده شده است، شما پس از ثبت خود کارت پروازی را دریافت خواهید کرد که در آینده می توانید آن را برای پیگیری رخدادهای برنامه آرتمیس و البته نام خود در فضا استفاده کنید. ناسا این نام‌ها را ر روی یک فظهفظه قرار خواهد داد و به رمراه آرتمیس یک به سامان خواهد داد. یرای انجام مراحل ثبت نام می‌توانید مراحل را دنبال کنید.

۱. ابتدا برای ورود به صفحه ن نام در برنامه آرتمیس ناسا ، ا .نجا یکک کنید.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!  (لینک ثبت نام)

۲. وقتی صفحه مورد نظر باز شد پوستر رسمی آرتمیس یک مطمئن شد. ایمی پایین‌تر برو تا فرمی کوتاه شامل سه کادر وارد شوید. این فرم مربوط به اطلاعات کارت پرواز شما است.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!  (لینک ثبت نام)

۳. در کادر اول نام کوچک و در کادر دوم نام خانوادگی را وارد کنید. سنه سوم مربوط به ثبت یک پین کد است که یاید بین ۴ تا ۷ کاراکتر داشته باشید. خن خود را به طاطر بسپارید، زیرا برای دسترسی به کارت پرواز خود در ننه به ن نیاز دارد.

۴. تبریک می گویم! . . . . . روی آن کارت کلیک کنید می توانید آن را دانلود کنید.

به صورت رایگان نام خود را به ماه بفرستید!  (لینک ثبت نام)

. . . . . . . . . .

منبع: nasa

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما