ترفندهایی برای افزایش سرعت کامپیوتر!

[ad_1]

-رارو- اگر از رایانه شخصی دود برای کار برای سرگرمی استفاده کنید، در هر دو حالت رایانه ای می توانید بسیار آزار دهنده باشد. عطر پایین می‌توان کامپیوتر شما را معمولاً بی فایده کند. به صوص زمانی که به سختی می توانید یک پنجره را باز کنید، یک وب سایت را بارگیری کنید یا سیستم خود را راه اندازی کنید. اکنون زمان مناسبی است که نند دقیقه وقت یارید و مراحل زیر را برای افزایش سرعت رایانه شخصی خود انجام دهید. ما ما همراه باشید.

Task Manager مانند یک توپ جادویی است

Task Manager این برنامه به شما در مورد اینکه چه چیزی بین‌المللی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مقدار حافظه‌ای که شغر اشغال می‌کند و حتی مقدار د. راه ساده باز کردن Task Manager در ویندوز ۱۰ این است که روی Taskbar کلیک راست کرده و از لیست گزینه ها Task Manager را انتخاب کنید. در ویندوز 11 نیز ر روی ذره ن در نوار وظیفه یکلیک کنید و Task Manager را جستجو کنید.

افزایش سرعت کامپیوتر // در حال ویرایش

نمایش پیشفرض Task Manager (این قسمت در تصویری که می‌دانید چه برنامه‌ای را می‌خواهد ببندید مناسب خواهد بود.) . . . . . اجازه دهید Task Manager یرای نند دقیقه اجرا شود و نن را تماشا کنید.

مراقب برنامه‌هایی باشید که به لالایی لیست می‌رسند، سپس نند بعد ناپدید می‌شوند. به دنبال فرآیند ()رآیند) ییایی باشید که از حافظه یا CPU بالا در بالای لیست باقی مانده استفاده کنید. اگر نمی‌دانید این روند چیست، می‌توانید نن را در گوگل سرچ کنید. تسری بن برنامه یا فرآیندی که ممکن است این کار را انجام دهید ممکن است تا حدی باعث این عملکرد شود روی تمت listing و سپس End Task کلیک کنید.

سه دلیل رایج دیگر برای کندی کامپیوترشما

برنامه‌ها و سرویس‌های بسیار زیادی برای ایجاد فهرستی از آنچه که احتمالاً رایانه‌های شخصی را کاهش می‌دهند، وجود دارند، در ادامه بررسی برخی از مهم‌ترین مشکلاتی که همه ما در رایانه شخصی را می‌پردازیم، دارند.

آن نن ویروس

، از مشاهده سیستم خود ، Task Manager را باز کنید. ممکن است ببینید که ویروس شما در بالای لیست Task Manager قرار گرفته است. نرم‌افزارهای ضد ویروسی می‌توانند در حالی که به رور فعال کامپیوتر شما با بدافزارها و اسکن می‌کند، باعث ایجاد سیستم نمی‌شوند. به جای اینکه اجازه دهید برنامه های ضد ویروس شما هر زمان که صلاح بداند اسکن شود، مانند شب یا ساعت نهار.

افزایش سرعت کامپیوتر // در حال ویرایش

در حال اجرا بودن برنامه های دا در هنگام ورود سیست مم

هیاهی ممکن است به محض روشن کردن سیستم، برنامه‌های بسیاری در پس یمینه شروع به اجرا نند. با باز کردن Task Manager و کلیک کردن بر روی تب Startup، می‌توانید فهرست برنامه‌ها و سرویس‌هایی را که با ورود به رایانه شروع به اجرا کنید، بسازید. ریست را مرور کنید و روی برنامه‌هایی که نیاز به اجرای آن در نناام روشن شدن رایانه شخصی افراد راست یلیک کرده و Disable ر.

افزایش سرعت کامپیوتر // در حال ویرایش

سیررسی مرورگرهای وب

هیاهی مرورگر وب شما می‌تواند باعث ایجاد سیستمتان شود، به خصوص اگر تعداد پنجره‌ها و برگه‌هایی را که هاز کرده است، باشد. پرنجر و برجه مرورگر میتونه باعث اشغال رمن حافظه و قدرد پدازظه و قدرد پرادرانت وثعار . . . . .

در صورتی که از مرورگر کروم استفاده کنید، یک Task Manager داخلی نیز می تواند با فشار دادن دو دکمه Shift + Esc در حین استفاده از کروم را اجرا کنید و یا دکمه دکمه روی دکمه> بیشتر Tools> Task manager را کلیک کنید. اگر هنگام استفاده از مرورگر متوجه شوید که سیستم می‌شوید، می‌توانید دیگران را امتحان کنید یا به‌دگه‌دار شوید.

روشهای زیادی برای عیب بیابی و افزایش سرعت رایانه شما وجود دارد. . . . . .

. . . . .. . لاكاهي وقت‌ها با بستن برخي برنامه‌ها مانند Slack، هن‌ها همچنان در پس اين كار مي‌كنند. می‌توان برنامه‌هایی را که همچنان در حال اجرا هستند، کلیک راست روی نماد برنامه کاملاً ننید و یا خروج ران

زی-گام سازی OneDrive را بسازید. این چیزی است که حتی مایکروسافت هم اعتراف می‌کند که می‌تواند سرعت سرعت مم را کاهش دهد. روی نماد OneDrive در System tray کلیک کنید، OneDrive را انتخاب کرده و نن بیشتر و سپس همگام سازی را انتخاب کنید.

افزایش سرعت کامپیوتر // در حال ویرایش

۳- یای ذخیره سازی موجود و سلامت هارد دیسک را بررسی کنید. در صورت پر شدن فضای هارد دیسک و قاعدگی قدیمی شدن من ممکن است این قطعه از کار بیفتد. از CrystalDisk برای دریافت اطلاعات اولیه درایوهای خود استفاده کنید. این یک برنامه رایگان است که به سرعت درایوهای شما را اسکن می‌کند و وضعیت فعلی آن‌ها را به اما می‌گوید. . . . . .

۴- کامپیوتر خود را خاموش کنید. .رای راه اندازی کامپیوتر خود آن را ریستارت نکنید، بلکه نن را کاملا خاموش کنید و نند د ر نند. به شارش فرارو، این کار به رایانه شما فرصت می‌دهد تا حافظه را پاک کند و دفع کند که روشن می‌شود دوباره شروع به ر.

در صورتی که هیچ یک از پیشنهادات افزایش سرعت رایانه شما را به سطحی که از آن راضی است افزایش نمی دهد، می توانید انیمیشن ها را کاهش دهید، تغییر دهید و تنظیمات خاص ویندوز 10 را تغییر دهید.

از: cnet

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما