تفریحات تفریحی در ارتفاعات تهران از اسکی و تله‌کابین تا اسنوموبیل و بک‌جام‌پینگ

[ad_1]

.رارو– بمزمان با فصل سرما و سفیدپوش شدن ارتفاعات تنور پیست‌های اسکی داغ شده است. در تهران، پیست اسکی توچال دودو ماه است که بازگشایی شده و علاقه‌مندان به این ورزش با پرداخت ۲۱۰ هزار تومان امکان استفاده از آن را دارند. . . . . .

. . . . . در حال حاضر قیمت بلیت بانجی جامپینگ توچال تهران ۱۴۵ هزار تومان است و هزینه رفت و برگشت به بمچنین با حدود ۲۰ رار تومان می‌شود بلیت باشگاه تیراندازی و بک‌جام‌پینگ را خرید کرد.

تمت بلیت پیست و تجهیزات اسکی

اسکی به‌عنوان یکی از ورزش‌های گرانقیمت معرفی می‌شود، اما، ورزش مبتدی می‌تواند حدود، چوب چرید اسکی و کلاه ایمنی بیشتر هنه را به اسکی‌باز‌ها تحمیل می‌کند.

. . . . .

هلاه ایمنی یکی دیگر از تجهیزات اساسی در ورزش اسکی می شود و با همین 500 رار امکان تهیه گزینه های اقتصادی و ارزان قیمت وجود دارد. همه که در فروشگاه‌های لوازم ورزشی، کلاه‌های ایمنی اسکی بیشتر از یک میلیون تومان قیمت دارند.

کنک مخصوص اسکی، ماسک مخصوص اسکی و دستکش نیز از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای اسکی‌سواری است. تمت برخی از عینک‌های مخصوص اسکی از مرز پنج میلیون تومان، اما مدل‌های ارزانقیمت را صد رار تومان می‌فروشند. همین یک صد هزار تومان می‌شود ماسک مخصوص اسکی را خرید و برای دستکش به 150 رار تومان نیاز دارد.

به این ترتیب در اقتصادی‌ترین حالت ممکن، یک اسکی‌باز مبتدی با کمتر از یک و نیم میلیون تومان می‌تواند اسکی، کلاه ایمنی، د. به این قیمت‌ها باید قیمت بلیت پی اسکی را هم اضافه کنیم که در حال حاضر ارزش آن در توچال به هز رار تومان می‌رسد.

هنه تله‌کابین و تله سیژ

تله‌کابین و تله‌سیژ یکی از تفریح‌های فعلی در ارتفاعات می‌شوند. یتلیت تله‌کابین توچال تهران در سه تالت مختلف فروخته می‌شود. تمت بلیت رفت‌وبرگشت تله‌کابین ایستگاه اول هفت گم گران‌ترین گزینه به‌شمار می‌رود و ارزش ۹۵ن۹۵ هزار تومان است.

اگر از ایستگاه اول توچال قصد دارید به ایستگاه پنجم را داشته باشید، باید 65 هزار تومان پرداخت کنید و این رقم را برای رفت و آمد کنید. تله‌کابین فقط مختص تهرانی‌ها نیست و مثلاً در شهر‌های مثل رامسر و نمک‌آبرود و … امکان تجربه این تفریح ​​وجود دارد.

تمت بلیت تله‌کابین رامسر ۸۵ هزار تومان است و این رقم در نمک‌آبرود به ۵۵ هزار تومان و در لاهیجان به ۵۰ رار تومان می‌رسد. .مچنین بلیت مسیر ۳۰ دقیقه ای تله سیژ توچال در حال حاضر ۳۰ هزار تومان فروخته می شود.

هنه دیگر تفریح‌ها در ارتفاعات

اسنوموبیل، سورتمه‌سواری، بانجی جامپینگ، باشگاه تیری و بک پیام‌پینگ تفریح‌هایی هستند که می‌توانند از آن‌ها در ارتفاع و ارتفاع استفاده کنند. معادل فارسی اسنوموبیل ماشین برفرو است و قیمت بلیت اسنوموبیل‌سواری فعلا در تهران 90 هزار تومان است.

فعالیت های جامپینگ جیانجی است که فرد با استفاده از طناب فنردار و محافظ خود را از اتفاع رها می کند و هزینه بلیت آن را در تهران به ۱۴۵ ۱۴۵ می کند. در باشگاه تیراندازی می‌شود بلیت ن را با ۲۰ رار تومان خرید کرد. در این باشگاه امکان تیراندازی کا کمان ، کلت و تفنگ بادی وجود دارد و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان است. . . . . .

تمت بلیت پیست اسکی، تله‌کابین و سایر تفریحات در ارتفاعات

پیست اسکی

۲۱۰ تار تومان

.له‌کابین

۳۵ ۹۵ا ۹۵ هزار تومان

هسیژله سیژ

۳۰ تار تومان

سنوموبیل

۹۰ تار تومان

سورتمه‌سواری

۴۵ تار تومان

گانجی جامپینگ

۱۴۵ تار تومان

باشگاه تیراندازی

۲۰ تار تومان

گامپینگ

۲۵ تار تومان

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما