جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی

[ad_1]

روآرو- فیلم های جنگ جهانی سوم، جدیدترین فیلم هومن سیدی در شمال کشور در حال تصویربرداری است. پلتفرم نماوا روی این فیلم سرمایه گذاری کرده است. این اولین بار است که این پلتفرم وارد پروسه ساخت فیلم بلند می شود.

بالا گزارش فرارو، فیلم های جنگ جهانی سوم با سرمایه گذاری 100 درصدی نماوا ساخته می شود. ما قبلاً پلتفرم سرمایه گذاری را در این مجموعه دیده ایم. و آنها را به طور انحصاری پخش کنید. اما حالا نماوا برای اولین بار تصمیم گرفته تا علاوه بر ساخت سریال های ویژه وارد یک پروژه سینمایی هم شود، این دومین همکاری هومن سیدی با نماوا است. «قورباغه» اولین همکاری سیدی با این پلتفرم است.

مهران ملکوتی صدابردار است که در فیلم جنگ جهانی سوم با هومن سیدی همکاری داشته است. وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فیلم با فیلم‌ها و برنامه‌هایی که هومن سیدی تا به امروز جلوی دوربین برده است متفاوت است و فکر می‌کنم با این میزان در «جنگ جهانی سوم» رشد خوبی داشته باشد.. خوشبختانه با افزایش تولید پلت فرم سریال، نمایانگر کارهای سینمایی بسیار است و راضی بودم.” البته افزایش بستر تولید مشکلاتی را برای تولید فیلم ایجاد کرد، به طوری که تولید فیلم در یافتن شماره یک با مشکل مواجه شد.”

محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم نقش بازیگر اصلی را مقابل دوربین هومن سیدی بازی کرد. او تنها بازیگر برجسته این فیلم است. تنابنده در نقش های سختی با نقش های متفاوت ظاهر شده است. یکی از ویژگی های شغلی سیدی استفاده از افراد تازه کار و تازه وارد است و یکی از ویژگی های تنابنده ایجاد تفاوت است.

هومن سیدی نیز تهیه کننده این فیلم است. جنگ جهانی سوم را با همکاری وزیر آریان و آرام جعفریان نوشت. ششمین اثر هومن سیدی با توجه به نتیجه گیری های مبهمی که ارائه می دهد، همچنان درام اجتماعی به نظر می رسد.

خلاصه جنگ جهانی سوم گفته اند: «من همانی هستم که تو را لباس پوشاندم، انسان ساختم، برایت ارزش قائل شدم، من نیز…»
جنگ جهانی سوم به روایت هومن سیدی

بازیگران جنگ جهانی سوم

کارگردان و تهیه کننده: هومن سیدی
نویسندگان: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آرام جعفریان
بازیگران: محسن تنابنده، ندا جبرائیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی.

بازیگرانی که هومن سیدی را در فیلم جنگ جهانی دوم همراهی می‌کنند، پیمان شادمان‌فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی به عنوان مدیر فیلمبرداری و محسن نصراللهی در نقش طراح صحنه هستند که در واقع یک همکاری چندگانه با هومن سیدی است.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما