حلزون های عجیب و غریب خانگی

[ad_1]

-رارو- زلزون‌ها به‌طور گسترده‌ای در طبیعت تمت‌ها دارند و بیشتر برای حوزه، و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما بررسی آگهی های منتشر شده در پلتفرم های خرید و فروش آنلاین نشان می دهد که برخی از حلزون ها با قیمت های چند میلیونی هم مصرف می کنند، اما مصرف آنها پزشکی و زیبایی نیست و در واقع حیوان خانگی هستند. تمت این حلزونها به 5 تا 6 میلیون تومان هم میرسد.

به گزارش فرارو ، حلزون‌هایی که بیشتر برای جنبه‌های پزشکی و زیبایی استفاده می‌شوند، قیمت زن از ۳ رار تومان شروع می‌شود و در نهایت به حدود دویست هزار تومان می‌رسد. این حلزون‌ها بیشتر از گونه‌های آچاتینا، اسکارگو و فولیکا هستند.

. . . . . . . . . .

فروشنده دیگری که آگهی خود را در میدان حر تهران منتشر کرده است، برای فروش یک مجموعه حلزون شامل 22 عدد حلزون آچاتینو مولد و پیش مولد، 6 عدد حلزون اسکارگو مولد وتعدادی لارو، مبلغ 4 میلیون تومان و 900 هزار را تعیین کرده است.

. . .. . . . . . .

. . . . . این آگهی دهنده گفته به یرای خریدار یک متن آموزش حلزون تراپی فرستاده می‌شود.

این آگهی دهنده بعد از خواص خواص حلزون جزئیاتی در متن آگهی منتشر کرده است تا توجه‌ها را جلب کند. شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید. عثاعث بهبود تیرگی، تدورت و لکه های پوست می شود. نوسازی سلول های پوستی را می دهد. سلول‌های آسیب دیده پوست را ی‌کل می‌کند و باعث ایجاد سلول‌های جدید و سالم می‌شود. در حقیقت ژلاژن حلزون باعث پوست می شود. یای جوش و زخم‌های پوستی و ترک‌های پوستی را کم می‌کند.

ایمت‌های عجیب برای حلزون‌های خانگی

حلزونهایی که حیوانات خانگی هستند!

گونه دیگری از زلزون‌ها در میان آگهی‌های خرید و روش وجود دارند که تحت ونوان حلزون آفریقایی ر مولد بزرگ آلبینو فروخته می‌شوند. بالب است که بیشتر آگهی دهندگان اعلام کرده اند که این حلزون ها مصرف می کنند، و زیبایی ندارند و به عنوان حیوان خانگی خرید و فروش می شوند.

یک آگهی که تحت ونوان فروش «ح زلزون آفریقایی پیکر مولد بزرگ آلبینو با هم» منتشر شده است. در توضیح آگهی خود گفته است: ع ونوان حیوان خونگی نگه می‌داشتم، هم می‌گذارند سن شان حدوداً ۱ هاله است. یکین یکی که لاک اش مرم هست حدودا ۱۲ سانت و اون یکی حدودا ۱۰ سانت هست. گرگ شده اند. یای کافی ندارم. میخواهم بچه های آن ها را نگه دارم. پاپودر کلسیم و اسفناج هم برای تامین کننده و کلسیم شان تغذیه هده اند.

یک آگهی دهنده که سکن شهرری در استان تهران است و برای فروش حلزون آفریقایی غول پیکر خود آگهی منتشر کرده است، او قیمتی برای حلزون اعلام نکرده و تنها گفته است که جای کافی برای نگهداری آنها ندارد.

اا او وارد گفتگو میشوم. می‌پرسم که از این حلزون‌ها استفاده می‌کند؟ تیمی هم اعلام نکرده بود ؟! از ده دقیقه پاسخ می‌دهد که این حلزون‌ها از حیوانات خانگی استفاده می‌کنند و قیمت بالایی دارند. یگد می‌گوید که این حلزون‌ها را نمی‌دهند. گذم گردان هستند و بعدها می‌توانم بچه‌های آن را با قیمت مناسب فروخت.

می‌گویم پس چرا این کار را نمی‌کنید و حلزون‌ها را می‌فروشید؟ سخن می‌دهد که باید از بچه‌های این حلزون‌ها را نگه دارد و اکنون به فروش بزرگ‌ترهای آن‌ها افتاده است.

ایمت‌های عجیب برای حلزون‌های خانگی

حمت حلزونهای خانگی چند؟

از این آگهی دهنده می‌پرسم بعد از این که این حلزون‌ها را چقدر می‌فروشید؟ بواب می‌دهد که شما چه قیمتی دارید؟ قیمت قیمتی که به هاهم برسیم. بته منصفانه قیمت بدهید که جوش بخورید.

اشاره میکنم که معمولا فروشنده یک نرخی اعلام می کند و اگر گران بود، ر دو وارد چانه زنی می کنند. م :وید: سه میلیون تومان برای ش خان خوب است؟ می‌گویم برای هر کدام یک میلیون و پانصد هزار تومان؟ یکد یک دقیقه‌ای سکوت می‌کنم. سخت می‌دهد که این‌ها نایاب هستند و می‌توانید با حلزون‌های صد هزار تومانی بازارهای مختلف را ببینید.

می‌گویم مثلاً چه تفاوتی دارند؟ ی‌کر می‌کنم شما گران‌تر از هم قیمت داده‌اید. می‌گوید قیمت حلزون‌های آفریقایی بزرگ را زیبایی لاک و رنگ پوست و ننا تعیین می‌کند. حلزون‌های من ازهر نظر کمیاب هستند و می‌توان از افراد متخصص سوال بپرسید.

یا این قیمت این حلزونها متفاوت است و ثابتی حال ندارد. . . . . . بته اداد حلزونهای خانگی ب یا این سطح تیمی ساخته شده می‌شوند، خیلی زیاد نیستند و آگهی دهندگان آن‌ها کمیاب بودن.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما