خرید انواع پایه دوربین و دوربین موبایل برای عکاسی از فروشگاه نورنگر

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این نشریه را نمایش می دهد و ویرایشگر هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

سه پایه یک ابزار حرفه ای و البته یک ابزار ضروری برای پشتیبانی از دوربین در حین عکاسی است. این پس زمینه ها معمولاً بسته به مدل خود دارای پیکربندی های متفاوتی هستند.

این سه پایه طوری طراحی شده است که یک دوربین حرفه ای ، غلاف را در خود جای دهد. بنابراین ، آنها به ویژه در بین عکاسان حرفه ای که از دوربین های غلاف استفاده می کنند محبوبیت زیادی دارند. به همین دلیل است که می توانید این ابزار را در هر استودیوی حرفه ای پیدا کنید. در این پست با ما همراه باشید و اطلاعات کامل در مورد این ابزار حرفه ای را بدست آورید.

چرا باید از سه پایه استفاده کنیم؟

برخی از این پایه ها را می توان به راحتی با کمک چرخ های موجود جابجا کرد. این بدان معناست که عکاس می تواند دوربین خود را در هر موقعیتی قرار دهد ، به کمک یک چرخ قفل کننده در یک موقعیت ، پایه را ثابت کرده و بار غلاف های دوربین حرفه ای را برطرف می کند.

اما این تنها دلیل استفاده از اصول اولیه در عکاسی نیست. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع: در عکاسی حرفه ای ، شما باید از سوژه در بهترین موقعیت ممکن عکس بگیرید. پس زمینه به شما امکان می دهد در عکاسی به ارتفاعات خاصی برسید.
  • قابلیت عکاسی در شرایط نوری ضعیف: گاهی اوقات باید با دیافراگم کم ، ISO پایین و سرعت شاتر طولانی عکاسی کنید. در این حالت ، سه پایه به ثابت نگه داشتن دوربین کمک می کند.
  • بدون لرزش دوربین: طبیعی است که امکان گرفتن دست در شرایط مختلف مانع از گرفتن عکس های با کیفیت بالا می شود. به خصوص هنگام بزرگنمایی روی سوژه یا زمانی که نیاز به گرفتن عکس های طولانی دارید.
  • دستیابی به اجزای بهتر: با استفاده از سه پایه می توانید دوربین را در جهات مختلف حرکت دهید و بهترین جزء را برای سوژه خود داشته باشید.

انواع براکت های دوربین را بشناسید

هنگام خرید سه پایه ، انواع مختلفی از سه پایه و سه پایه را در بازار پیدا می کنید. هر دوی این ابزارها به شما در گرفتن عکس های بهتر کمک می کنند. اما تفاوت زیادی بین این دو وجود دارد.

اولین تفاوت بین دو ساز ، همانطور که از نامش مشخص است ، تعداد پایه ها است. اگرچه طراحی بدنه دیگر تفاوت چندانی ندارد ، اما هر دو قابلیت تنظیم ارتفاع و نگه داشتن دوربین را ارائه می دهند ، اما آنها به شرح زیر متفاوت هستند: شما باید بسته به سبک عکاسی خود یکی از این پایه ها را انتخاب کنید.

مقاومت پایه دوربین

سه پایه دوام بیشتری دارد. در نتیجه ، آنها در از بین بردن لرزش دوربین موفق تر از مونوپودها هستند. این به شما امکان می دهد در دراز مدت با سه پایه بهتر کار کنید.

دوربین را ثابت نگه دارید

با انتخاب سه پایه می توانید دوربین خود را تنظیم کرده و از آن دور شوید. با این حال ، شما نمی توانید این کار را به صورت واحد انجام دهید. در نتیجه ، سه پایه انتخاب خوبی برای نگه داشتن دوربین است.

تنوع

با توجه به افزایش محبوبیت سه پایه ، انواع مختلفی در بازار وجود دارد. با این حال ، هنگام خرید تک پایه گزینه های محدودتری دارید.

چرا یک سه پایه اصلی را انتخاب می کنیم؟

اگر سه پایه برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار خوب عمل می کند ، چرا از سه پایه استفاده کنید؟ در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا عکاسان یک دوربین فیلمبرداری تک را به عنوان سه پایه ترجیح می دهند.

  • مونوپودها دارای فلس های کوچکتر و غلاف های سبک تری هستند.
  • یک پا از ناحیه ضعیف تری بر روی زمین استفاده می کند.
  • استفاده از یک پایه باعث افزایش سرعت حرکت شما می شود.
  • تنظیم در یک پا سریعتر از پای دیگر است.

نوع سه پایه

برای خرید بهترین سه پایه ، ابتدا باید انواع آن را بدانید:

  • بسته سه طرفه: در این مدل ، دوربین با پیچ به سه پایه متصل می شود. همچنین سه اهرم برای تنظیم زاویه دوربین در این سه پایه وجود دارد.
  • گیربکس: در این مدل ، دوربین با کمک گیره بر روی سه پایه نصب شده و با یک وسیله کمکی تنظیم می شود.
  • سر توپ یا سر توپ: در این مدل ، دوربین به کمک گیره موجود روی یک پایه نصب می شود. همچنین اهرمی برای تنظیم زاویه دوربین در این سه پایه وجود دارد.

شما می توانید ارتفاع پایه دوربین را تنظیم کنید ، در حالی که در جاهای دیگر نمی توانید.

  • پس زمینه قابل تنظیم: این پایه ها معمولاً از آلومینیوم ساخته می شوند و در ابعاد مختلف قابل تنظیم هستند.
  • اصول ثابت: برخی از پایه ها قابل تنظیم نیستند و معمولاً کمتر از بقیه در بازار هستند.
  • اصول انعطاف پذیر: این مدل ها معمولاً از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده اند که قابلیت خم شدن دارد.

بهترین سه پایه را بخرید

اگر به دنبال بهترین پایه برای عکاسی هستید ، باید به چند نکته توجه کنید. در اینجا مهمترین عواملی که به شما در خرید این ابزار کمک می کند آورده شده است:

جنس بدنه

اول از همه ، باید بدانید که مواد اولیه بدن بر قدرت آن تأثیر بسیار خوبی دارد. سه پایه هایی که در بازار می بینید معمولاً از انواع زیر هستند:

  • آلومینیوم: سه پایه از این ماده ساخته شده است که گران است و بسیار محکم است.
  • پلاستیک: پایه های این نوع بسیار مقاوم هستند و بنابراین کارایی آنها نسبت به سایر پایه ها ضعیف تر است.
  • فیبر کربن: جنس این سه پایه با وجود غلاف کم از استحکام بالایی برخوردار است.

ست ایستاده

هنگام خرید سه پایه ، باید مجموعه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. این قسمت از سه پایه وظیفه نگهداری دوربین شما را بر عهده دارد. بنابراین ، مهمترین قسمت در سه پایه در نظر گرفته شده است. ما قبل از رفتن انواع کت و شلوار را توصیه می کنیم و شما می توانید کدام را انتخاب کنید.

استحکام – قدرت

اگرچه مواد فونداسیون تأثیر زیادی بر استحکام آنها دارد ، اما عوامل دیگری مانند موارد زیر نیز بر این تأثیر می گذارد:

  • قطر پایه ؛
  • تماس جنسی.

غلاف اصلی دوربین

بعد از استحکام ، دومین عاملی که هنگام خرید سه پایه باید در نظر بگیرید ، توانایی دریافت غلاف است. این واقعیت که پایه دوربین دارای ظرفیت بالایی است به این معنی است که شما ابزار حرفه ای در دست دارید. در غیر این صورت ، سه پایه خراب می شود و دوربین و لنز آسیب می بینند.

بنابراین ، هنگام خرید ، باید به دنبال سه پایه ای باشید که بتواند 1.5 تا 1.5 برابر غلاف دوربین و بالاترین لنز را تحمل کند. البته اگر از چراغ قوه خارجی روی دوربین خود استفاده می کنید ، باید به دنبال مدلی باشید که در برابر غلاف ها مقاومت بیشتری داشته باشد.

ارتفاع پایه دوربین

به دنبال پاهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع باشید. در این حالت ، شما گزینه های بی شماری دارید. اما ما توصیه می کنیم که پایه و اساس ارتفاع خود را بسازید. به این ترتیب ، هنگام عکاسی مجبور نخواهید بود سر خود را خم کنید.

هنگام بلند کردن کیف ، از قرار گرفتن آن در کیف لوازم جانبی اطمینان حاصل کنید.

قفل پایه

معمولاً دو نوع سه پایه وجود دارد: اهرم و اهرم قفل. الگوهای قفل اهرمی بیشتر در پایه های آلومینیومی ساده و پیچ های قفل بر روی پایه های فیبر کربن استفاده می شود. قفل کردن پایه متصل بر کیفیت عکاسی شما تاثیری ندارد.

شما همچنین برای ضبط ویدئوی تلفن همراه به اصول اولیه نیاز دارید

امروزه دوربین های موبایل با کیفیت بالا ؛ بنابراین بسیاری از مردم از دوربین تلفن خود به جای دوربین حرفه ای برای فیلمبرداری استفاده می کنند.

سه پایه معمولاً برای عکس گرفتن با تلفن همراه استفاده می شود. زیرا یک نگهدارنده قوی برای نگه داشتن تلفن همراه در شرایط مختلف است. سه پایه دوربین تلفن همراه برای ضبط ویدئو ، همچنین به عنوان سه پایه شناخته می شود. آنها در بسته های کوچک به فروش می رسند و قابلیت تنظیم ارتفاع در بازار را دارند.

اما همه ما می دانیم که اصول اولیه فیلمبرداری موبایل فقط برای ضبط ویدئو استفاده نمی شود. این استندها به شما این امکان را می دهند که بدون نیاز به دیگران عکس های باکیفیت بگیرید و گاهی از آنها به عنوان پایه ای برای عکاسی استفاده کنید.

بهترین سه پایه دوربین تلفن همراه را انتخاب کنید

اگر قصد خرید یک پایه برای تلفن همراه خود دارید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

مواد اولیه بدن

سه پایه های موجود در بازار از پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده اند. پایه های آلومینیومی گرانتر و با دوام تر از کفی لاستیکی هستند.

پایه اصلی تلفن همراه

بر اساس غلاف های سه پایه تلفن همراه ، می توانید تعیین کنید که آیا می توانند تلفن شما را نگه دارند یا خیر. امروزه با وجود مارک های مختلف ، محصولات بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آنها قابلیت نگهداری گوشی شما را ندارند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

برخی از پایه ها ثابت و برخی از نظر ارتفاع قابل تنظیم هستند. اگرچه نمی توانید ارتفاع را مانند سه پایه با سه پایه متحرک تنظیم کنید ، اما به شما امکان می دهد در ارتفاعات مختلف عکس بگیرید.

ذخیره کلیپ ها

هنگام خرید پایه تلفن همراه ، باید به گیره نگهدارنده آن توجه کنید. در برخی از نسخه ها ، اندازه نگهدارنده قابل انعطاف است. بنابراین ، امکان نصب تلفن همراه با هر اندازه ای بر روی آن وجود دارد. علاوه بر این ، شفت باید به صورت افقی و عمودی تنظیم شود.

از راه دور

برخی از فرمت های ویدئویی اصلی تلفن همراه دارای کنترل از راه دور هستند. به این ترتیب ، می تواند از طریق بلوتوث به تلفن های همراه متصل شود و امکان کنترل آنها از راه دور نیز وجود دارد.

اخرین حرف

در این مقاله ، ما هر آنچه را که باید در مورد اصول اولیه دوربین بدانید به شما ارائه می دهیم. در فروشگاه اینترنتی ag Naga ، ما انواع دوربین ها و سه پایه های متحرک را گردآوری کرده ایم تا انتخاب را برای مشتریان آسان کند. در نورنگر ، دوربین های دست دوم نیز خواهید یافت که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. پس فرصت را از دست ندهید و در اسرع وقت خرید کنید.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما