در بحبوحه بحران مسکن، مستاجران شرکت هایی را که به گفته آنها استثمارگر هستند به چالش می کشند

[ad_1]


نردبان‌هایی در کنار ساختمان آپارتمانی که ماه گذشته در آن آتش‌سوزی در برانکس در شهر نیویورک رخ داد، نصب شده است که منجر به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

یوکی ایوامورا / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

یوکی ایوامورا / AP


نردبان‌هایی در کنار ساختمان آپارتمانی که ماه گذشته در آن آتش‌سوزی در برانکس در شهر نیویورک رخ داد، نصب شده است که منجر به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

یوکی ایوامورا / AP

کاتلین هرناندز، نامزدش و خانواده‌اش، در ژوئن 2020 در لاس وگاس به خانه‌ای نقل مکان کردند که فکر می‌کردند اجاره‌ای رویایی‌شان بود. کابوس آنها یک ماه بعد شروع شد.

هرناندز می‌گوید: «حمام طبقه‌ی پایین دو بار سرریز شد. چند هفته بعد، او می افزاید: “من متوجه شدم که این آب کثیف و کثیف به حیاط جلوی خانه ما سرازیر شده است. آب فاضلاب بود. می توانید دستمال توالت را ببینید که از لوله بیرون می آید.”

او می‌گوید صاحبخانه‌اش Progress Residential LLC است، اما Pretium Partners LLC نیز در سوابق ملک به‌عنوان سهام مالکیت ذکر شده است. هرناندز این را نمی دانست. او می گوید: «جای تعجب نیست که نمی دانستم با چه کسی تماس بگیرم.

او می گوید که مشکل جریان فاضلاب حل نشده است. می آید و می رود. ما سعی می کنیم از حمام طبقه پایین استفاده نکنیم.

او می‌گوید: «ما هرگز از اجاره‌بها عقب نبوده‌ایم، اگرچه اجاره‌مان در ژوئن گذشته با تمدید اجاره‌مان افزایش یافت.» “اما بسیاری از چیزها در خانه خراب است – ماشین ظرفشویی کار نمی کند، دوش طبقه بالا کار نمی کند، از ترس اینکه ترمز کند و ما مسئول باشیم، از دفع استفاده نمی کنیم.”

اجاره نامه می گوید که صاحبخانه مسئول تعمیر اقلام بزرگتر است، اما هرناندز می گوید که شرکت علاقه ای به رفع مشکلات ندارد.

NPR از طریق ایمیل با دفتر رسانه Progress Residential تماس گرفت، اما پاسخی دریافت نکرد.

هرناندز یکی از اعضای انجمن ملی مستأجران در حال افزایش اجاره‌ها است، اتحادی از افرادی که در املاک متعلق به شرکت‌ها زندگی می‌کنند.

روز سه‌شنبه، هرناندز داستان خود را در جلسه کمیته امور بانکی، مسکن و امور شهری سنای ایالات متحده به همراه شش مستأجر دیگر به اشتراک گذاشت. مردم از زندگی در «شرایط خطرناک»، «زیرزمین‌های آب‌گرفته»، «افزایش مستمر اجاره‌بها»، «تهدید تخلیه» و مالکانی که در «بهره‌برداری از خلأهای قانونی» خبره هستند، صحبت کردند.

اما جوئل گریفیث مخالف است. او پژوهشگر موسسه آزادی اقتصادی و فرصت در بنیاد هریتیج، یک اتاق فکر در واشنگتن دی سی است.

او در ایمیلی می نویسد که اجاره کنندگان گزینه های متعددی برای اجاره دارند.

او می‌گوید: «مستاجران از حمایت‌های قانونی کامل در برابر تخلیه نادرست و شرایط ناامن زندگی برخوردار هستند. یکی از بزرگترین نگرانی ها شهرها هستند که اخراج مستاجرانی که کیفیت زندگی همسایگان خود را کاهش می دهند را برای صاحبخانه ها دشوار می کند.

گریفتیح امروز پنجشنبه در کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی سنا در ادامه جلسه سه شنبه شهادت می دهد.

مالکان شرکتی ارزش ساختمان های خود را از بین می برند

الن دیویدسون یک وکیل مسکن در انجمن کمک های حقوقی در شهر نیویورک است، جایی که 66٪ از خانواده ها مستاجر هستند. دیویدسون می گوید که LLCها یا مدل شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکت های بزرگ برای محافظت از خود در برابر مسئولیت استفاده می شود.

او می‌گوید: «شکایت از صاحبخانه‌شان در مورد تعمیرات بسیار دشوار است، زیرا مستاجران به دلیل درخواست مکان‌های امن و مناسب برای زندگی آنها و فرزندانشان تلافی می‌کنند.

او می افزاید: “دولت باید بر ساخت، توسعه، یافتن مسکن امن، مناسب و مقرون به صرفه تمرکز کند.”

دیویدسون می گوید که مالکان شرکتی اغلب ارزش یک ساختمان را از بین می برند. او می‌گوید: «شما اجاره‌ها را افزایش می‌دهید، هزینه‌ها را تا حد امکان به شدت کاهش می‌دهید، که معمولاً به معنای تعویق تعمیرات، بی‌توجهی، عدم انجام تعمیرات، خطرناک‌تر کردن ساختمان‌ها، نقض قوانین، عدم رسیدگی به مشکلات گرما است».

آتش‌سوزی مرگبار ماه گذشته در برانکس نیویورک که منجر به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، نگرانی‌های مدافعان مسکن را برجسته کرده است. بسیاری می گویند که معاملات املاک و مستغلات که تا حدی با بودجه دولت تامین می شود، ثروت برخی از مالکان را تضمین می کند، در حالی که توجه کمی به اطمینان از ایمن بودن این واحدهای مسکونی می شود.

به گفته دانیل نیگرو، کمیسر سازمان آتش نشانی نیویورک، آتش سوزی برانکس توسط یک بخاری فضای قابل حمل خراب در یک آپارتمان جرقه زده شد و عمدتاً به دلیل خرابی درهای ایمنی گسترش یافت.

مامادو واگ، همسرش و هشت فرزندشان در آپارتمانی که آتش سوزی شروع شد زندگی می کردند و مانند بسیاری از ساکنان دیگر، آنها مهاجران غرب آفریقا هستند. Wague به NPR گفت که خانواده از بخاری های قابل حمل استفاده می کردند زیرا آپارتمان سرد بود و خوابیدن سخت بود.

این کشور در میانه کمبود مسکن، به ویژه مسکن ارزان قیمت، هم در اجاره و هم در مالکیت خانه قرار دارد. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، برای هر 65 خانوار یک فهرست مقرون به صرفه وجود دارد و کمبود قیمت ها را افزایش می دهد.


رئیس کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنا، سن. شرود براون، از اوهایو، در طول یک جلسه استماع در کاپیتول هیل در واشنگتن در سال 2021.

مانوئل بالسه سنتا / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مانوئل بالسه سنتا / AP


رئیس کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنا، سن. شرود براون، از اوهایو، در طول یک جلسه استماع در کاپیتول هیل در واشنگتن در سال 2021.

مانوئل بالسه سنتا / AP

سناتور آمریکایی شرود براون (D-OH)، رئیس هیئت سنا، در سال های اخیر میزبان یک سری جلسات شنود در مورد مسکن و صاحبخانه های شرکتی بوده است. در سال 2020، او با فانی می و فردی مک، بزرگترین تامین کننده مالی مسکن در کشور، تماس گرفت. براون در نامه‌ای به مدیرعامل هیو فراتر، نگرانی‌های خود را درباره شرکت‌های سهام خصوصی غول‌پیکر که ساختمان‌های مسکن مقرون به صرفه را در مقادیر زیادی برای کسب سود خریداری می‌کنند، ابراز کرد.

او می‌نویسد: «سرمایه‌گذاران ثروتمند بیشتر و بیشتر در حال خرید خانه‌هایی هستند که به عنوان پایه زندگی خانواده‌ها عمل می‌کنند. آنها این ساختمان ها را چیزی جز بازده سالانه دارایی نمی دانند.

مستاجرها برای حقوق خود مبارزه می کنند

جوزف داناهو، وکیل مؤسسه حقوقی داناهو در آناپولیس، وکیل یک دادخواست دسته جمعی است که تابستان گذشته در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مریلند علیه Arbor Realty Trust Inc. و شرکت های تابعه آن

Arbor Realty Trust مالک مجتمع Bedford and Victoria Station است، یک ملک مسکونی چندخانواری در Langley Park، محله ای پرجمعیت در Hyattsville، Md. یک شکایت اصلاح شده در ماه گذشته ارائه شد.

طبق این شکایت، آربور تقریباً 139 ساختمان چندخانواری را با حدود 17000 آپارتمان در 12 ایالت کنترل می کند.

او می‌گوید: «اگر دولت می‌خواهد به این شرکت‌های بزرگ که در بسیاری از موارد تجارت عمومی می‌شوند وام بدهد، آن‌ها باید تضمین کنند که شرایط املاک امن است».

دوناهو می گوید که صاحبخانه های شرکتی پاسخگو نیستند.

مجموعه ایستگاه بدفورد و ویکتوریا توسط شرکت های راس مدیریت می شود. NPR چندین تماس برقرار کرد و پیامی را برای دفتر روابط عمومی راس در Bethesda گذاشت و به دنبال اظهار نظر بود. NPR هیچ پاسخی دریافت نکرد.

NPR همچنین با آپارتمان های بدفورد و ویکتوریا استیشن تماس گرفت تا در مورد شهادت خوان کوئلار در روز سه شنبه درباره شرایط زندگی ناامن اظهار نظر کند. این شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.

دوناهو می‌گوید: «دولت به‌طور کامل درک نمی‌کند که این صنعت چقدر بد از مردم سوء استفاده می‌کند و سپس سال به سال اجاره‌های آنها را افزایش می‌دهد.»

این شکایت به نقض قانون مسکن عادلانه از جمله تبعیض عمدی بر اساس نژاد و منشاء ملی اشاره دارد.

بر اساس گزارش DSNews، یک گروه آنلاین متمرکز بر مسکن، در طول رکود بزرگ سال 2008، بیش از 3.7 میلیون خانوار خانه های خود را به دلیل سلب مالکیت از دست دادند.

دوناهو می‌گوید که در آن زمان بود که این مالکان شرکتی و شرکت‌های سهام خصوصی شروع به خرید املاک سلب‌شده با معافیت‌های مالیاتی دولت کردند.


ساختمان آپارتمانی برونکس یک روز پس از وقوع آتش سوزی در مجتمعی که 8 نفر از 17 نفری که جان باختند کودک بودند، ایستاده است.

اسپنسر پلات / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسپنسر پلات / گتی ایماژ

دوناهو خاطرنشان می کند: “مردمی هستند که در این املاک زندگی می کنند و خود املاک را بخور می دهند.” آنها در حال خرید بخاری‌های فضایی هستند، درست مانند آنچه در برانکس رخ داد، زیرا گرمای آنها کار نمی‌کند.

جابجایی اغلب یک گزینه نیست

خوان کوئلار یک نمونه است. کوئلار به‌عنوان نقاش خانه و دست‌ساز کار می‌کند و اغلب در آپارتمانش بخور و تعمیرات انجام می‌دهد. او یک دهه است که با همسر، پسر 18 ساله و سه نوه‌اش در مجتمع ایستگاه ویکتوریا بدفورد زندگی می‌کند. کوئلار یکی از اعضای کمیته مستاجر در ساختمان خود است، و اگرچه او عضوی از دعوای کلاس اکشن نیست، اما از آن حمایت می کند.

او می گوید: “ما باید در دادگاه برنده شویم، ما شایسته شرایط بهتر مسکن هستیم.”

او از طریق مترجم به سناتورها به زبان اسپانیایی مادری خود گفت: «کف کمان می‌کند، گرما نداریم، سوسک‌ها و موش‌ها هستند، واحدهای AC کار نمی‌کنند، یخچال کار نمی‌کند».

کوئلار گفت که اجاره بها افزایش یافته است و او اکنون باید هزینه آب را بپردازد.


اخیراً یک صاحبخانه پس از اختلاف طولانی با یک مستاجر در مجتمع ایستگاه بدفورد و ویکتوریا در Hyattsville، Md، حمام را دوباره رنگ آمیزی کرد.

ایان مورتون / NPR


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ایان مورتون / NPR


اخیراً یک صاحبخانه پس از اختلاف طولانی با یک مستاجر در مجتمع ایستگاه بدفورد و ویکتوریا در Hyattsville، Md، حمام را دوباره رنگ آمیزی کرد.

ایان مورتون / NPR

CASA، یک سازمان غیرانتفاعی مدافع مهاجران مستقر در Hyattsville، یک شاکی در دعوای دسته جمعی است و از طرف مستاجرین برای تأمین کمک اجاره کار کرده است. Arbor حدود یک میلیون دلار کمک اجاره از طریق برنامه کمک به اجاره اضطراری شاهزاده جورج (ERAP) در طول همه گیری جهانی دریافت کرده است.

کوئلار گفت که بیشتر مستاجرین و مردم منطقه مهاجرانی از آمریکای مرکزی هستند.

کوئلار می گوید: «من در سال 1997 به این منطقه آمدم. من احساس می‌کنم منطقه را دوست دارم، همسرم رانندگی نمی‌کند و می‌تواند پیاده به مغازه‌های لاتین‌تبار برود.»

او می گوید: حرکت کردن آسان نخواهد بود.

او می گوید: «ما افراد کم درآمدی هستیم که پول کافی برای نقل مکان نداریم.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما