ده روش شگفت انگیز برای تور نوروزی

به عنوان یک اپراتور تور، شما با چندین عمده فروش مستقر در کشورها و مناطق مختلف کار خواهید کرد که خدمات مختلفی را به انواع مختلف جوامع مسافرتی ارائه می دهند. برای کشف جنگل‌های آراکاریا و فیتزرویا در پارک‌های ملی کونگویلیو، آلرس کوسترو و ناهولبوتا در مناطق معتدل شیلی مرکزی سفر کنید. همه اینها در مناطقی که هنوز توسط گردشگری انبوه مورد بهره برداری قرار نگرفته اند، جایی که هنوز هم می توان تجربه های معتبری را تجربه کرد. علاوه بر این، یک مسیر دوچرخه سواری در میان مزارع برنج، با تجربیات منحصر به فرد با مردم محلی در حومه شهر هوی آن، فرصتی عالی برای شما خواهد بود تا در مورد زندگی روستایی بیشتر بدانید.

این کشور شاهد هجوم فزاینده ای از گردشگران است، نه تنها برای معماری یا خرید، بلکه برای برخی از سواحل زیبا و فرصت بازدید از یکی از خشک ترین و گرم ترین بیابان های جهان. صنعت سفر و گردشگری رقابتی است، به همین دلیل مهم است که فرصت‌ها را شناسایی کنید و در زمانی که فرصت دارید برای آنها درخواست دهید. گشت و گذار در توکیو، کیوتو و هیروشیما، کشف بیشتر زندگی مدرن، سنت ها و تاریخ، قبل از بازدید از آلپ غربی، جایی که میمون های برفی (ماکاکو ژاپنی) برای فرار از سرما و برف در چشمه های آب گرم حمام می کنند. در طول این سفر به یامال، شبه جزیره ای در شمال سیبری (غرب روسیه)، ما مردم ننتس و گله های گوزن شمالی آنها را دنبال خواهیم کرد که در جستجوی مراتع جدید، قبل از رسیدن تابستان به سمت شمال حرکت می کنند. دریاچه بایکال یکی از عجایب هفتگانه روسیه است و از نظر بسیاری از منظرها دریاچه افراطی است. این منطقه از روسیه برای اتباع خارجی بسته است و قبل از رسیدن به اینجا، برای دریافت مجوز از مقامات محلی نیاز به یک روش پیچیده است.

با رهبری پارک‌بانان و طبیعت‌شناسان مهمان‌نوازی یوسمیتی، می‌توانید تمام نقاط برجسته یوسمیتی را ببینید، همانطور که در مورد تاریخ، گیاهان و جانوران در سراسر پارک یاد می‌گیرید. برای جزیره جنوبی، پایگاه ایده آل ممکن است کرایست چرچ باشد، از آنجا می توانید منطقه کوه کوک را کاوش کنید یا به آبدره های غربی برسید. استرالیای غربی سرزمینی عظیم است که ویژگی های زمین شناسی، حیات وحش و مناظر خیره کننده را نشان می دهد که آن را به یکی از جذاب ترین مناطق کل قاره تبدیل کرده است. سفری باورنکردنی به یک طبیعت منحصر به فرد و افراد جذابی که با اشتیاق شیوه زندگی خود را نشان می دهند.

سفری زمینی از پایتخت پرث به وسعت بی‌نهایت ساوانا در منطقه کیمبرلی، در میان سواحل عظیم با صخره‌های مرجانی خارق‌العاده، دره‌های کوچکی که صخره‌ها در آن‌ها تا ۲.۵ میلیارد سال قدمت دارند، صخره‌های عجیب و غریب و غارهایی که کروکودیل‌ها، قورباغه‌ها و خفاش‌ها در آن زندگی می‌کنند.. سفر به برخی از معروف ترین مکان های باستان شناسی جهان متعلق به امپراتوری خمرهای باستانی، که در شهر قدیمی و معابد آنگکور به اوج خود رسید، جایی که من عکس های زیادی گرفته ام. ایران کشوری با تاریخ بسیار قدیمی است که با سنت های خود، با هنر و معماری اسلامی و ایرانی، با ویرانه های به جا مانده از تمدن های باستانی و با روستاهای دورافتاده ای که به نظر می رسد زمان در آنها ایستاده است، بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. سفر به اردن برای کاوش در مکان‌های باستان‌شناسی در سراسر کشور، مانند شهر معروف پترا در نبطی و خرابه‌های باستانی جراش.

افسس، برای کسانی از شما که با سکونتگاه های یونان باستان آشنایی ندارید، یک سکونتگاه یونان باستان در ساحل ایونی بود. صبحانه. حرکت از شهرک کویتین در ساعت 06:00 به سمت ترکمن آباد (425 کیلومتر). لغو ظرف 24 ساعت پس از حرکت تور، ارزش کامل را از دست می دهد. بلیط ها را باید حداقل 15 دقیقه قبل از زمان حرکت تور در میز پذیرش دره یوسمیتی دریافت کنید. اگر مسافران می خواهند جایی را که نزدیک به یک ایستگاه در مسیر است اما نه در برنامه سفر، بازدید کنند، نیازی به از دست دادن فرصت ندارند. این برنامه شامل یک تور کوتاه از صنعا در سرزمین اصلی یمن است.

اپراتورهای تور نیز در برابر خستگی عمومی برنامه ریزی سفر هستند. یک آژانس مسافرتی هالیوود تقریباً همه چیز را در مورد زرق و برق، زرق و برق، شهرت، ستاره ها، فیلم ها، جنجال ها، شایعات، دسیسه ها می داند که در ذکر یک کلمه گنجانده شده است – هالیوود. خوشبختانه هیچ کس در سفر ما آن را خیلی جدی نگرفت. غواصی منظم در تالاب و سواحل فوق العاده این سفر فوق العاده را به قلب اقیانوس آرام جنوبی تکمیل می کند. اسنورکلینگ نیز فوق العاده است و می توان آن را در اقیانوس آزاد نیز انجام داد، جایی که گردشگران می توانند با نهنگ های گوژپشت و دلفین ها شنا کنند. در این سفرنامه، آنچه را که نباید در راروتونگا، آیتوتاکی و آتیو، مقاصد اصلی توریستی در میان جزایر کوک، از دست داد، نشان خواهیم داد. برنامه منحصر به فرد بیشتر بر روی ناهار خوری، نوشیدنی ها و عناصر فرهنگی با وقت آزاد تمرکز داشت تا انتخاب کنید از چه سایت گردشگری بازدید کنید. تقریباً هر بازدیدکننده‌ای که به پارک ملی یوسمیتی می‌آید حداقل مدتی را در گلاسیر پوینت می‌گذراند و مناظر خیره‌کننده را جذب می‌کند. سافاری در تانزانیا تا پارک‌های ملی و مناطق حفاظت‌شده بخش‌های شمالی کشور، تا خط مرزی با کنیا، جایی که سرنگتی به ماسای مارا تبدیل می‌شود.

البته کشور بزرگی است، اما مانند ترکیه، با انتخاب یک منطقه کوچک، به نظر می رسد فرصت های خوبی برای دوچرخه گردی وجود داشته باشد. با این حال، چندپارگی شدید در این فضا نیز وجود دارد. Klook مالک آسیا است، Rezdy در استرالیا محبوب است، GetYourGuide در اروپا پر رونق است، و Peek در ایالات متحده قدرتمند است. فقط آب استکالدونیای جدید یک قلمرو فرادریایی فرانسوی است که در جنوب اقیانوس آرام، شرق استرالیا واقع شده است که محیط‌های زیادی را ارائه می‌دهد و بازدیدکنندگان در آن مجذوب طبیعتی بکر و دست نخورده می‌شوند که هنوز تحت تأثیر گردشگری انبوه قرار نگرفته است.

عکس ها و سفرنامه از سفر در جنوب ویتنام از سایگون (شهر هوشی مین) به حومه شهر بین دلتای رودخانه مکونگ، کاوش در روستاهای روستایی، بازارهای شناور و بازدید از کسب و کارهای کوچک خانوادگی که فقط با آنچه طبیعت ارائه می دهد زندگی می کنند. گشتی در شمال ویتنام برای کاوش در مزارع برنج پلکانی در کوه‌های نه چندان دور از مرز چین، در میان مناظر زیبا و دهکده‌های سنتی که اقلیت‌های قومی پر جمعیت هستند. سفر زمینی از سیم ریپ به پنوم پن برای کاوش در بخش های داخلی کامبوج. تور به جزیره رابینسون کروزوئه در جستجوی گیاهان اندمیک کمیاب که در سایر نقاط جهان وجود ندارند، قبل از رفتن به جزیره ایستر با موآی معروفش، مجسمه های سنگی عظیم و اسرارآمیز گدازه ای، در ترکیبی کامل از طبیعت و باستان شناسی. سفر به نیوزلند به دلیل مناظر زیبا و فعالیت چشمگیر زمین گرمایی در چندین بخش از این کشور جالب است. چندین شرکت در سال‌های اخیر برای تسهیل سفر زنان با یکدیگر از طریق سفرهای گروهی، پاتوق‌ها یا گروه‌های ملاقات ایجاد شده‌اند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تور نوروز – https://safaryaar.com/tour/nowruz – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما