دوولدو در آزمون صفر و صد بازی بزرگ :: ورزش سه

[ad_1]

شرایط تراکتور در آستانه بازی ستقای استقلال به گونه ای است که برخی از آنها از اولتیماتوم می گیرند اما واقعا مشکل سرخ پوشان این است.

خبد :ر: 1810830 –
26 14من 1400 ساعت 21:49 –
10,173 بازدید

به گزارش “ورزش سه” ت کتراکتور به ونوان یکی از رکوردداران تغییر روند طی لال های اخیر، لیگ، یکم را با دو تغییر زودهنگا. چند هفته مانده به مسابقات عروع، فراز کمالوند بدون انجام بازی از سمت خود استعفا داد تا روز کریمی دوباره سرکار شو. ی آن ر بیاتجربه تنها در چهار بازی از جل جدید روی نیمکت تراکتور نشست و پس از متحمل شدن سه د ر این چهار با زیا زی کمکا انتخاب باشگاه تراکتور این بار مربی خارجی بود. زونیمیر سولدو ، مرمربی اهل کرواسی به ونوان جانشین کریمی از هفته پنجم کار خود را در تراکتور رر عرد. . . . . .

کروع کار با فاصله زیاد از عرف معمولی
سولدو برای افکار خود در تیم زمان زیادی نداشت. چر چند که در عرف معمول بیر مربی برای اینکه چگونه ابتدا از محیط باشگاه و همکارانش شناخت کدا کند ت ختر تک زیکازیکن. قبول هدایت تراکتور در مسابقات کوران مسابقات لیگ برتر این شانس را از قهرمانی در مسابقات قهرمانی تا او موازی ساس مسابقات، تا او را قبول کرد. سولدو تیمی را به نیم فصل می رساند که از تابستان تا زمستان سال جاری، رکورددار اتفاقات عجیب و پرتنش بود. تک تک این اتفاقات باعث شد که روند عادی نباشد.


تراکتور طی این چند بازیکن سال گذشته رکورددار کار کردن زیر نظر مربیان مختلف در یک بازه زمانی مشخص هستند.در همین لیگ بیست و یکم، آنها فصل را با کریمی تمام کردند، آماده سازی را با کمالوند شروع کردند، با استعفای فراز، دوره را با کریمی که بازگشته بود ادامه داد و چهار هفته زد از عروع بازی ها با رفتن فیروز، ر نظر سولدو بازی کردند!

اولتیماتومی که تایید نشده است
باشگاه حواشی عجیب در تابستان باعث شد تا روند آماده سازی قبل از بازی ها انجام شود و بازیکنان بدون انجام تمرینات را انجام دهند. پنجره هم در شرایطی که یاری از ستاره جدا شده بود بسته دود و هیچ گزیگزینی جذب نشد. خریدهای نیم فصل دوم تحت الشعاع بسته شدن دوباره پنجره و هزینه سرسام آور برای باز شدنش خی یلی دندان گیر نبو و در این محله برو بیا که هرهای عجیب از خبرهای عادی ، گ رگ ، تراکتور تا رتبه سیزدهم جدول نر و آستاه فشازی فشازی فشازی خبرهایی از اولتیماتوم باشگاه به گوش می رسد که هیچ منبع موثقی آن را تایید نمی کند ولی واقعا تغییر چاره تراکتور ا.

سر سرپرست چاره کار نیست
. . . . . شرایطی که مشابه آخرین فصل پیش از خصوصی سازی است. . . . . . آنها سه لل نسبتا خوب را پشت سر گذاشتند ولی در لیگ بیست، یکم به همان نقطه قبل بازگشته اند که با چند نتیجه بد می توان ترسناک کر. تراکتور بی هیچ فیارفی گزینه سقوط می شود و ب زیازی است که بم برد را نچشیده است.
سولدو در حال نزدیک شدن به همان نقطه ای است که روع کارش در تراکتور و پایان کار کریمی در این تیم بود. رویارویی ستقای استقلال در هفته هجدهم، سپس دیدار با پیکان در تهران، او را به سپاهان خواهند رساند. . . . . . با توجه به دو بازی حساسی که به سپاهان مانده است دید که تراکتوری ها می توانند با کسب دو نتیجه خوب، نیمکت لرزان نیروی خود را به شرایط عادی برگردانند یا تغییری دیگر در راه خواهد بود; تغییری که البته بازهم باید گفت که باید چاره کار نیست و این را از تجربه های قبلی با بیوبی می توان فهمید.

ث ا نتظار معجزه از اسپری پزشکی …
درست کردن آن چه در تراکتور با این دامنه وسیع وایران شده است، کار آسانی نیست. تراکتوری ها باید این حقیقت را قبول کنند که خودخواسته، شم شان را به تی مم دست و پا بسته یدیل کرده اند. یمی که همین دو سال پیش، مدعی قهرمانی بود. آنها صبوری ک نند و با قبول قبول می کنند سعی می کنند در اصلاح روندی که رار را به اینجا بکشند قدم بردند. درست است که نتیجه در زمین مسابقه این می شود ولی تراکتور در حال حاضر تیمی است که مهیای رقابتی برابر در زمین باشد. آن شرایط زمانی به وجود خواهد آمد که چگونه از برنامه های آنی و دم دستی به تمت برنامه یای مدون و چند ساله پیش رو می آید. هیچ اسپری تا کنون نمی تواند جز ترین درد، کار دیگری برای آزمایش انجام دهد، پس از نتیجه تک تک تصمیمات لحظه ای پایدار جزیی حیاتی و ناخواسته دیگر نیاز به درمان پروسه مدون دارد، همراه با صبر و اعتماد دارد. بی شکی که دو سال با تیم تاکتیکی و انضباطی یک مربی متوسط ​​با مدیریت قوی باشگاه چیش برود، موفق تر و آینده دارتر از تیمی خواهد بود که همه جا بر و بپاش کرده و در زمان حساب و کتاب فقط انگشت اشاره را به خود می دهد. سمت مربی رفته است.

عبد عبدی

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما