روند افزایش فوتی‌های تابستانی تا دو آتی آتی

[ad_1]

دبیر کمیته علمی کشوری بیان کرد: بر اساس گزارش نماینده سازمان غذا و دارو در کمیته علمی کشور قابل مصرف است، میزان مصرف آزیترومایسین با توجه به افزایش یافته و مصرف آن در بهمن ماه، بیش از سه ماه قبل از آن خطر جدی است. .

دکتر حمیدرضا جماعتی در حاشیه شصت و یکمین جلسه کمیته علمی کشوری که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، گفت: آزیترومایسین آنتی بیوتیکی مناسب است اما در صورت مصرف بالا، باعث مقاومت میکروبی و نیز عوارضی مانند بیماری های قلبی، بیماری ها و بیمارانی می شود. یماران می شود.

وی گفت: در آخرین پروتکل معاونت درمان وزارت بهداشت، برای بیماران سرپایی و بیمارانی که دارای علائم خفیف و یا بدون علامت هستند و یا حتی بیمارانی که می توانند می شوند، آزیترومایسین هیچ جایگاهی ندارد. شرایط خاص، آن دارو را تجویز نمی کند اما در درمان سرپایی، رامایسین هیچ اثری در بهبود شرایط بیماری ووید ۱۹ ندارد.

ویان: در جلسه امروز، گزارشی از وضعیت امیکرون در جهان و ایران در هفته گذشته ارائه شده و مشخص شده است بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان به کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری و امیکرون افزایش یافته است که بسیار قابل تصور است. چون بین تعداد مبتلایان و موارد مرگ و میر، یکی دو هفته ای وجود دارد.

دکتر جماعتی افزود: پیش بینی می شود که میزان مرگ و میر، مرگ و میر در کشور تا دو هفته آینده، روند افزایشی داشته باشد و بعد از آن به تدریج از اواسط یا یک اسفند شاهد سیر نزولی مرگ و میر روزانه بیماران مبتلا به کووید باشد. 19 در کشور باشیم. در سایر کشورها از کشورهای اروپایی، ر نزولی مبتلایان و موارد مرگ و میر مشاهده شد زیرا آنها زودتر از ایران در.

دبیر کمیته علمی کشوری با اشاره به انتشار مطالب در فضای مجازی در خصوصی مرخصی 5 روزه پس از بررسی به امیکرون، گفت: برخی از سازمانهای بین المللی توصیه هایی برای مرخصی بر اثر به امیکرون اما در زمینه تحقیقات علمی موجود، افراد مبتلا به امیکرون شدند و بدون علامت یا علائم خفیف باشند، 5 روز پس از تست PCR اول، می توانند با ماسک مطمئن باشند و یا دو ماسک استاندارد به محل کار خود بازند چراکه میزان این ویروس در بدن آنها به میزان کاهش می یابد و می رود. احتمال سرایت زایی خیلی کمی دارند اما اگر فردی دارای علائم شدید باشد و تب یا علائم ریوی در ادامه داشته باشد، بنا بر تصمیمات می تواند با نظر پزشک معالج میزان مرخصی را افزایش دهد.

دکتر جماعتی یادآور شد: در جلسه امروز در داروهای خاص ضد فیبروز مانند پیرفنیدون (pirfenidone) و افو (Ofev) بحث کارشناسی شد و آیا بیمارانی که باعث تغییر فیبروتیک در ریه می شوند، مجاز به استفاده از این داروها هستند یا خیر؟ تا کنون هیچ شوی مبنی برای استفاده از این دو دارو برای این گونه افراد وجود ندارد و کمیته علمی کشوری فوق نیز برای تجویز دو داروی این افراد، نمی‌خواهم به این داروها، وارداتی هستند و هزینه‌های سنگین را نیز به بیماران تحمیل می‌کنند. نند.

بنابر اعلام وبدا، وی ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام شده، هنوز مشخص نیست که این داروها «پیرفنیدون» و «اوفو»، چه میزان در بهبود شرایط بیماران، تأثیرگذار است، بنابراین در شرایطی که توصیه می شود از این داروها استفاده شود. یتهمیته علمی کشوری وجود ندارد و نباید د که این داروها در صورت

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما