رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

[ad_1]

-رارو- و HMD Global ه ومواره اخبار به روز گوشی‌های برند نوکیا را منتشر می‌کند، به طور رسمی نسخه دوم از گوشی هوشمند نوکیا C2 را م
به گزارش فرارو ، کترکت HMD Global که برند اصلی نوکیا است، در کنار گوشی‌های هوشمند نوکیا C21 و نوکیا C21 Plus یک گوشی هوشمند دیگر از ر کا ر.
طمانطور که از نام این گوشی پیداست، این مدل در حقیقت ع ونوان جانشین Nokia C2. Coshi Nokia C2 2nd Edition در دو رنگ آبی تیره و Warm Grey ضهرضه می‌شود. این رر هنوز تات قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است.
شیوشی نوکیا C2 2nd Edition دارای صفحه نمایش 5. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید.
یک گوشی در دو نسخه عرضه می شود. . . . . یر دوی آن‌ها دارای اسلات کارت microSD هستند که به کاربران امکان ذخیره سازی ذخیره سازی را می دهند.

رونمایی از نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2
. . . . . Uni گوشی از قابلیت Face Unlock ه
دستگاه عامل سیستم اندروید ۱۱ نسخه گو را اجرا می کند و این شرکت قول داده است به مدت دو سال به روز رسانی های امنیتی را منتشر می کند. لازم به توضیح است که عم عامل اندروید گو (Android Go) ایا اندروید نسخه گو، نسخه از اندروید است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. اندروید گو برای اجرا در گوشی‌های هوشمند سطح پایین طراحی شده است. یکی از عوامل مناطق کم درآمد و در حال توسعه که دستگاه‌های دارای پردازنده ضعیف و حافظه رم پایین در آن‌ها عمومیت دا اندروید فضای کمتری نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغالی می‌کند و به شی‌هوشی‌های هوشمند.
در پایان باید انرژی این دستگاه توسط یک تاتری 000 میلی آمپر ساعتی تامین شود. ابن باتری فقط از شارژ ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از: gizmochina

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما