زرز تهیه شیرینی اسکار گردویی ، ویژه نوروز

[ad_1]

ـراروـ در روز‌هایی که در نوروز نزدیک می‌شویم، پخت شیرینی‌های خوشمزه و خانگی برای پذیرایی در این ایام رونق می‌گیرند و به پاپوی تهیه می‌کنند. شیرینی‌های مخصوص نوروز که در خانه تهیه می‌شوند، رارهای متنوع، رنگارنگ و خوشمزه هستند. یرینی اسکار گردویی یکی از این شیرینی‌های خوشمزه و مخصوص نوروز شیرینی اسکار در ایالت آمریکا به شیرینی اثر انگشتی و در سوئد به رار تمشک معروف است که منشأ نن را کشور سوئد می‌دانند.

این شیرینی خشک که از ماندگاری بالای برخودار است، از آرد با کره، پودر قند، هل و گردو تهیه می شود که عطر و طعم فوق العاده دارد و برای پذیرایی در نوروز گزینه بسیار زیبا و مناسبی است. در ادامه این مطلب طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های مربوط به تهیه نن تقدیم به شما کاربران

مواد لازم برای تهیه شیرینی اسکار گردویی

آرد سفید شیرینی: ۱۲۵ گرم
مم مرغ: ۱ عدد
هره: ۷۵ گرم
قودر قند: ۵۰ گرم
وانیل: نوک چایخوری
هودر هل: نصف چای‌خوری
غز دوردو خرد شده: ۱ پیمانه

نکات مربوط به مواد اولیه

پودر قند

نکات مربوط به پودر قند

پودر قند باید حتماً از قند تهیه شده باشد. اینی قند را پودر کرده باشد. اگر شکر را آسیاب کنید، هرگز به نرمی قند آسیاب نمی شود. پودر قند مرغوب پودر قندی است که به نرمی آرد باشد. توجه داشته باشید که پودر قند بعد از مدتی که داخل کیسه ظرف باشد، ممکن است صاف شود. از این که آن را به مواد شیرین اضافه کنید، حتماً با گوشت کوبید و سپس الک کنید.

نکات مربوط به آرد

.رد

نکته مهمی که باید در مورد توجه قرار گیرد، کیفیت آردهای موجود در بازار است که با هم تفاوت دارند. . . . . .نابراین اضافه کردن آرد به این موضوع مورد توجه است. اگر دیدید مواد شیرینی درحال سفت شدن است. ولی هنوز مقداری از آرد باقی مانده است. اینی آردی که اضافه کرده است، کافی است و بقیه را اضافه کنید. اگر هم طبق دستور عمل کردید ولی حس کردید شما هنوز یک غنى که باید برسد، نرسیده است. بنی باید کمی بیشتر آرد اضافه کنید .نابراین شما همیشه مقدار آردی را که در دستور گفته شده است، تهیه ینید. مال ممکن است این مقدار تا توجه به کیفیت درد کم یا زیاد شود.

نکات مربوط به هل

.ل

برای تهیه شیرینی حتماً از پودر هل سبز استفاده کنید. . . . .

زرز تهیه شیرینی اسکار

. . . . .

. . . . .

۳ ـ در این مرحله همزن را خاموش کنید و کنار بگذارید. رر را کم کم و طی دو مرحله به مواد اضافه کنید و همزمان با لیسک یا همزن دستی هم بزنید. . . . . توجه داشته باشید که یمیر را بیش از اندازه ورز ندهید. خرا خمیر به روغن می‌آید و شیرینی شما بعد از پختن خشک می‌شود.

یرینی اسکار

. . . . . هده تخم مرغ را داخل ک کاسه بریزید و با چنگال هم بزنید. گلوله خمیر را داخل د تخم مرغ بندازید ؛ سپس چنگال بردارید و در مغز گردو بغلتانید. گلوله‌های آماده داخل فن یر که روی کن کاغذ روغنی پهن کرده‌اید، فاصله.

. . . .

نکات مهم
۱ ـ پخت شیرینی اسکار برای فرهای برقی ۱۵ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه است.
. . . . .
۳ ـ این شیرینی را داخل ظرف در، و در یخچال نگهداری کنید.
۴ ب یرای تزیین شیرینی اسکار گردویی می‌توان روی خمیر قبل از پخت یک هره کوچک درست کرد و بعد از پخت و کنک شدن یر ا ل.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما