زرین پلاس به عنوان ارائه دهنده کاربر نهایی زرین پال – زومیت معرفی شد

[ad_1]

زرین پال امروز ۱۹ آبان با برگزاری نشست خبری «زرین پلاس» را به عنوان بازوی کاربر محور معرفی کرد. زرین پلاس که فعالیت خود را از سال 1377 با نام امتیازات آغاز کرد، در ازای ارائه خدمات به کاربران اعتبار می دهد و برای خرید محصولات به آنها اعتبار می دهد. این اپلیکیشن پس از استقبال عموم مردم و برای گسترش خدمات و علاقه به ورود به فضای آنلاین، به فکر جذب سرمایه باشید. سرانجام «امتیاز» در اواخر سال 99 با زریناپال به توافق رسید و در اوایل دهه 1400 به زرین پلاس تغییر نام داد.

ماندا راجامندمدیرعامل زرین پلاس گفت: پس از ادغام با زرین پال، سرویس «دریافت پاداش نقدی از فروشگاه های فیزیکی» به این اپلیکیشن اضافه شده است. علاوه بر این، فروشگاه های درون برنامه ای نیز وجود دارد و تا به امروز 2000 فروشگاه در تهران با این پلتفرم همکاری دارند. وی تاکید کرد: پیش بینی می شود تعداد این مغازه ها به 10 هزار مغازه در تهران برسد و فعالیت در حال انجام است و خارج از تهران اواخر امسال آغاز می شود.

در واقع در زرین پلاس فرد با پرداخت وجه یا هر وسیله دیگری برای کسب اعتبار اقدام به خرید می کند. به گفته مدیران زرین پلاس، این خرید از فروشگاهی انجام می شود که مردم خریدهای منظم خود را انجام می دهند یا تخفیف هایی ارائه می دهند که میل به خرید را افزایش می دهد. این خرید ممکن است به صورت آنلاین و یا از طریق ابزار پرداخت زریناپال در فروشگاه فیزیکی باشد. سپس با خریدهای تکی درصدی از مبلغ خرید به آنها بازگردانده می شود. در مرحله بعد بسته به همکاری بانک و بازرگان می توان هزینه خرید فرد را در زمان بعدی با اعتبار مورد نظر توافق کرد و یا وجه را نقدا برداشت کرد. به گفته مدیرعامل زرین پلاس، بر اساس این روش صدها هزار نفر می توانند چندین بار سقف 5 میلیون تومان وام بدون بهره و کوتاه مدت بگیرند.

نشست خبری زرین پلاس پس از ادغام با زرین پال

مصطفی امیریمدیرعامل زرین پال در تشریح دلایل روی آوردن به این سرویس گفت:

داده های درگاه پرداخت الکترونیکی نشان می دهد که ما در روزهای 27 و 28 هر ماه همزمان با پرداخت حقوق و دستمزد، پرداخت سیل داریم. این روند تا نوزدهم ماه معکوس بوده و تا بیست و هفتم ماه به نزول ادامه می دهد. ما پیش بینی می کنیم که این روند برای دستگاه های POS یکسان باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم به آن اعتبار بدهیم. این فروشندگان نیز فروش بیشتری خواهند داشت و چرخه ای که توضیح دادم متوقف نخواهد شد. در واقع با دادن اعتبار برای خرید، بدهی مردم در کوتاه مدت بازپرداخت می شود و همه طرف ها سود می برند.

مدیرعامل زرین پال به زومیت گفت که این شرکت یک تجارت B2B است. این بدان معنی است که به کاربر نهایی سرویس نمی دهد و بنابراین ممکن است کاربر آنها را نشناسد. بنابراین زرین پلاس باید خدمات مورد نیاز کاربران نهایی را به صورت روزانه و اساسی ارائه دهد. خدماتی مانند شارژ، پرداخت عوارض، پرداخت قبض، پرداخت با کد QR و پرداخت کارت نقدی.

او می گوید زرین پلاس بازوی کاربر محور یا کاربر زرین پال است. به گفته امیری، یکی از مهم ترین دلایل زرین پال برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن فرنچایز، دستیابی به مخاطب نهایی است. وی افزود: خط قرمز ما مشارکت مستقیم در خدماتی است که به گیرندگان و شرکای خود ارائه می کنیم.

امیری دلیل اصلی تغییر بازار زرین پال و سرمایه‌گذاری در بازارهای دیگر را رقابت ناعادلانه با سیستم‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت کشور می‌داند و آن‌ها را مجبور می‌کند تنها به کسب‌وکارهای اعتماد الکترونیکی خدمت کنند. او می گوید:

تا امروز 92000 کوپن امانت تحویل داده شده، 30000 کوپن منقضی شده و بیش از 60000 سرریز فعال. بر اساس گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیک که جایزه نماد اعتماد را ارائه می کند، 38000 کسب و کار نمادین دارای درگاه پرداخت در زرین پال هستند. در مجموع 50000 کسب و کار از زرین پال استفاده می کنند و واضح است که امروزه تأثیر نهادهای خصوصی مانند زرین پال در توسعه تجارت الکترونیکی بیشتر از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است.

امیری همچنین درباره پرونده جدید این شرکت و اقدام بانک مرکزی با آنها توضیح داد که پرونده در دست قاضی است و رای زرین پال صادر شده و مجتمع زرین پال ترمیم می شود.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما