سرمایه گذاری ایلان ماسک در تجارت برق تگزاس عمومی شد

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، مجوز رسمی فروش برق در تگزاس را از طریق شرکتی به نام Tesla Energy Ventures دریافت کرده است.

با این حساب، این شرکت جدیدترین شرکتی خواهد بود که وارد بازار انرژی تگزاس شده است. مدیرعامل تسلا در تابستان امسال مدارک لازم را برای اخذ مجوز در این زمینه ارائه کرد و این خبر اولین بار توسط ماهنامه تگزاس مشاهده شد. ایالت اکنون ماسک ایلان را تایید کرده است.

کمیسیون خدمات عمومی تگزاس در گزارشی اعلام کرد که شرکت Tesla Energy Ventures مجوز ارائه برق به خرده فروشان در سراسر تگزاس را دریافت کرده است.

جزئیات کامل شرکت جدید هنوز فاش نشده است، اما به نظر می رسد هدف اصلی آن تامین قدرت مشتریان فعلی تسلا باشد. در حال حاضر محصولاتی مانند پنل های خورشیدی، باتری و خودرو توسط تسلا به فروش می رسد، ترکیبی که می تواند به عنوان یک نیروگاه مجازی در نظر گرفته شود.

تسلا در این زمینه تجربه دارد. این شرکت یک نیروگاه مجازی در استرالیای جنوبی راه‌اندازی کرده است و تابستان امسال نمونه اولیه آن را در کالیفرنیا راه‌اندازی کرد.

شرکت انرژی Wood Mackenzie در راه اندازی نیروگاه مجازی کالیفرنیا گفت که انتظار دارد کمتر از 5 درصد از صاحبان باتری Powerwall 50000 شرکت کنند و این تعداد تأثیر قابل توجهی بر شبکه کالیفرنیا نخواهد داشت.

در واقع، این مشترکین مصرف انرژی را در کوتاه مدت تغییر نمی دهند، اما ایلان ماسک می گوید انرژی نقش مهمی برای تسلا در آینده ایفا خواهد کرد. او سال گذشته به سرمایه گذاران گفت که در درازمدت، منبع تغذیه تسلا تقریباً مشابه تسلا خواهد بود و کل تجارت انرژی بزرگتر از تجارت خودرو خواهد بود. این شرکت توانست موقعیت منحصر به فردی را در تگزاس ایجاد کند.

تد کوری، مدیر آموزش انرژی در مرکز خدمات عمومی دانشگاه فلوریدا، در زمان پرونده تسلا به UtilityDive گفت که تسلا می تواند هم به عنوان خریدار و هم فروشنده عمل کند، با دسترسی به حجم زیادی از داده ها و کنترل کننده های مورد نیاز. . تا عواقب آن را ببینیم.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما