ژنرال آمریکایی: روسیه و چین هر روز به ماهواره های آمریکا حمله می کنند

[ad_1]

به گفته این فضانورد، ماهواره های ایالات متحده مورد حمله قرار می گیرند، متوقف نشوید و چین ممکن است تا پایان دهه به کشور فضایی شماره یک تبدیل شود.

ژنرال دیوید تامپسون، معاون اول نیروی فضایی به واشنگتن پست گفت:

تهدیدها هر روز در حال افزایش هستند و این تکامل یک فعالیت دیرینه است. ما اکنون در نقطه ای هستیم که راه های زیادی برای تهدید سیستم فضایی داریم.

ایالات متحده

وی گفت: کشور همچنان باید با حملات غیردائمی ماهواره‌ای که برای همیشه آسیب می‌بینند و روزانه از طریق دستگاه‌های غیر جنبشی مانند لیزر، سپرهای رادیویی و حملات سایبری اجرا می‌شوند، مقابله کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که کارشناسان در سراسر جهان با استفاده از سلاح های جنبشی ضد ماهواره مخالف هستند، زیرا استفاده از آنها می تواند منجر به افزایش زباله های فضایی در سراسر کره زمین و در بدترین حالت به دام انداختن انسان ها در زمین شود.

چین در حال حاضر در حال ساخت نسخه خود از GPS (GPS) و صدها ماهواره شناسایی و نظارت است. گفته می شود کشورهای آسیایی دوبرابر تعداد پرتاب های آمریکا را دارند.

تامسون گفت: “در واقع، چین بسیار عقبتر از روسیه است. آنها سیستم عامل ها را با سرعت باورنکردنی اجرا می کنند.”

ما هنوز بهترین های جهان هستیم، اما آنها به وضوح پیشرفته و از نظر فنی پیشرفته هستند. اگر ما نتوانیم خود را تطبیق دهیم، ایالات متحده باید در پایان این دهه نگران باشد.

بر اساس گزارش ها، دولت چین برای ایجاد استانداردهای بین المللی در اینترنت با حزب کمونیست چین در تماس بوده است، اما بعید است که کینگ به گفتگوهای او پاسخ دهد.

آژانس فضایی فدرال روسیه (روسکاسموس) و آژانس فضایی ملی چین هنوز در مورد این گزارش اظهار نظر نکرده اند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما