علائمی که نشان دهنده ویتامین است

[ad_1]

. . . . . . . . . .

. . . . .

۱- ناخن و موی ننده

در حالی که بسیاری از عوامل ممکن است باعث شکننده شدن مو و ناخن شوند، اما یکی از مهمترین عوامل، سطح هشاهش است که

نندگی، نازک شدن و دونصف شدن (شکافتن) ناخن ها و موها در ننر للائمی مانند مزمن، درد و گرفتگی درد، اندام.

برای افزایش سطح ویتامین با ۷، زرده تخم مرغ، ماهی، گوشت، لبنیات، مغزدانه ها، لم بروکلی، بته یاید بدانید «مکمل‌های ویتامین» نیز برای بالابردن ویتامین ب ۷ در بازار موجود است فنفز طهع کهمی و

۲- ریزش مو

اگر دچار ریش مو هستید، مسئله علاوه بر ویتامین با ۷، می‌تواند نشان دهنده شمبود از مواد مغذی باشد: بخن بخاطر مشارکت در «ننتز دی آن ای» و خصیصه صوص در فولیکولهای مو، مفید به شماره میرود.

گوشت، ماهی، مم مرغ، لوبیا و سبزیجات دارای برگ تیره می‌توانند روی (کنک) و آهن بدن شما را تقویت کنند و بیوتین و نیا کنند.

۳- هوره سر

شوره سر و «اگزمای سبوریک» معمولاً ر نوزادان، نوجوانانی که نن بلوغ را می‌گذرانند، دیده می‌شود. آن نشانه به شکل خشک و خارش دار ظاهر می‌شود. .را نواحی تولید نمی کند که دربدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

آن نشانه‌ها همچنین می‌توان نمایانگر سطوج پایین روی (زینک) و یا نیاسین و یا پایین بودن سطح ریبوفلاوین (B2) پی رپیدوکسین ( برای افزایش سطح این مواد مغذی، سعی کنید غلات کامل، گوشت، گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات یا سبزیجات ناشتا مصرف کنید.

۴- سندرم پای بی قرار

حدود ده درصد از یکمریکایی‌ها دارند ننرم سندرم پای بی قرار اند. نزن دو برابر مردان به این بیماری مبتلا می‌شوند. معمولاً علائم در زمان اقامت خا خواب افزایش می‌یابد. طرچند مطالعات بیشتر مورد نیاز است، اما ررسی های اولیه نشان می دهد که ممکن است بین باشد

بنابر این، برای افزایش طبیعی آه نن خود سعی کنید از گوشت، مرغ، ماهی، لوبیا، تات با برگ سبز هره، ل، دانه ها و ل. اگر این غذاها را با غذا‌های سرشار از ویتامین‌های ترکیبی کنید، بیش‌تر را وارد سیستم بدنی خود کرده و جذب آن نیز افزا شوید.

۵- ضایعات دهانی

وا و سایر زخم‌های دهان نیز می‌توانند با افزودن یا سطح پایین ویتامین مرتبط باشند. سر اساس یک مطالعه، بیست و هشت درصد از بیماران مبتلا به زخم‌های دهانی B1، B26a B6 هستند.

در یک نو مورد نیز می‌توان به موارد قبلی، میزان این نوع از ویتامین‌ها و مواد معدنی خود را در گوشت، مرغ، ه‌ها ول،،،

۶- یزیونریزی لثه

یکی از مسائل بسیار مهم در حفظ سلامتی افراد، سلامت دهان و لثه است. . . . . . . . . . .

یزیونریزی لثه
۷- داشتن بینایی ضعیف در شب

ویتامین A، از ویتامین های مورد نیاز برای بینایی، به ویژه در، و نور کم است. ایتن ویتامین در تولید «رودوپسین» (rhodopsin) است. رودوپسین رنگدانه‌های در شبکیه است که به این افراد در شب کمک می‌کنند.

آرای تهیه دربدن، سبزیجات زرد و نارنجی مانند هویج و سیب یمینی شیرین می‌توانند برای شما مفید باشند. . . . .

فقط میبایستی در مصرف مواد زیاده روی نکنید؛ کهرا که به مسمویت با ویتامین A مبتلا می‌شوید.
۸- خم خونی

آهدان آهن و ویتامین B6 فیافی در برنامه غذایی به عارضه کم‌خونی یا آنمی می‌شود. ینمی یا همان کم خونی زمانی اتفاق می‌افتد که ولول‌های خونی قرمز سالم به اندازه کافی در بدن وجود ندارد. ‌خم‌خونی ناشی از یتر ویتامین زمانی به وجود می‌آید که میزان فولات (یکی از ویتامین B9)، ویتامین B6 و ویتامین B12 در بدن پایین است. . . . آنمی ناشی از انفجار ویتامین B6 و ن را نیز می‌توان با خوردن غذاهای غنی از آهن و ویتامین B6 جبران کرد.

از: هایگاه ecowatch

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما