فیس بوک به توانایی ایجاد گروه بین مخاطبین اینستاگرام و پیام رسان اشاره کرده است

[ad_1]

کاربران فیس بوک اکنون می توانند بین مخاطبین خود در برنامه های مسنجر و اینستاگرام گروه ایجاد کنند. این به روز رسانی یک گام بزرگ برای رقابت فیس بوک با یکدیگر است.

کاربران باید برای استفاده از ویژگی چت گروهی در اینستاگرام و مسنجر ثبت نام کنند و فیس بوک اعلام کرده است که بیش از 70 درصد از کاربران واجد شرایط اینستاگرام برای استفاده از ویژگی اشتراک گذاری با مسنجر ثبت نام کرده اند.

فیس بوک در مورد ویژگی های خود نوشت:

با این به روز رسانی ، کاربران می توانند چت گروهی بین مخاطبان اینستاگرام و مسنجر خود را آغاز کنند. با چت های گروهی چند برنامه ای ، می توانید تجربه چت خود را با طرح های رنگی و پاسخ های سفارشی شخصی کنید.

فیس بوک

فیس بوک همچنین ویژگی های دیگری را برای برنامه پیام رسانی خود معرفی کرده است. به عنوان مثال ، با این به روز رسانی ، کاربران گروه Instagram خود می توانند از نظرسنجی استفاده کنند و این ویژگی برای گروه های دو برنامه نیز در دسترس خواهد بود. فیس بوک همچنین در به روزرسانی خود ویژگی ای به مسنجر اضافه کرده است که آن را به عنوان یک گروه “ناشر” معرفی می کند. (هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کاری انجام خواهد داد.)

فیس بوک خاطرنشان می کند که در همه بحث های گروهی ، کنترل های یکسانی برای مدیریت کاربر وجود خواهد داشت:

شما همچنان همان کنترلهایی را دارید که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این کنترل ها می توانید مواردی را تنظیم کنید که هیچکس نمی تواند به شما پیام بدهد یا با شما تماس بگیرد. ما دوست داریم ویژگی ها و سرگرمی ها را اضافه کنیم ، اما اولویت اصلی ما امنیت و حریم خصوصی است.

علاوه بر این ، کاربران هم اکنون می توانند با دوستان خود و از طریق فید اینستاگرام ویدئوهای مختلف را با استفاده از ویژگی Watch Together فیس بوک مشاهده کنند. فیس بوک همچنین نوعی چت به مسنجر اضافه کرده است که به برنامه پیام رسانی تنوع می بخشد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما