قلعه جدید در مشکل؛ بازی گل گهر 3 صفر میشه؟

[ad_1]

آرش شکرریز درباره پرونده گل گهر بازیکن گابنی و شکایت سه باشگاه مبنی بر حضور بازیکنان در این تیم، گفت: طبق قوانین داخلی بررسی و تایید مدارک و صلاحیت ها بر عهده باشگاه است. بر اساس اطلاعات متناقض فدراسیون فوتبال کربن به فدراسیون فوتبال ایران، اگر شرایط بازی در ایران را نداشته باشند، کارت بازی وی باطل می شود و. او دیگر اجازه حضور در این تیم را نخواهد داشت اما با توجه به اینکه این قانون داخلی است و جزو قوانین بین المللی نیست، یک بازیکن می تواند تا پایان قراردادش تمام حقوق و امتیازات خود را از باشگاه گل گهر سیرجان بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است نتیجه سه دیداری که بازیکن فعلی به دست آورد تغییر کند، گفت: در صورت عدم حضور بازیکن در تیم، تغییر در نتیجه بازی رخ می دهد. قوانین داخلی در ارزیابی صلاحیت یک مسابقه برای یک تورنمنت ملی یا ملی معتبر و الزام آور است، اما تعیین مجوز یا عدم مجوز یک بازیکن بر اساس قوانین فیفا است. فیفا می گوید بازیکنان غیرمجاز کسانی هستند که در بازی قبلی کارت قرمز دریافت کرده اند یا خارج از پنجره نقل و انتقالات قرار گرفته اند یا کارت شناسایی جعل کرده اند و غیره، اما این بازیکن هیچ موردی را پوشش نمی دهد.

این وکیل بین المللی ورزش گفت: اگر کارت صادر شود اما در صدور کارت اشتباه کنند، به دلیل نقض قوانین – نه قوانین، کارت بازیکن باطل می شود. همانطور که گفته شد، این نقض قوانین بازی تعیین شده توسط فیفا نیست.

او گفت: «به طور کلی این موضوع جنبه های زیادی دارد. اولاً دستورالعمل محدودیت جذب بازیکنان خارجی هنوز ابلاغ نشده است و ثانیاً در قوانین فیفا بازیکنان فاقد صلاحیت با بازیکنان غیرمجاز تفاوت دارند که در قوانین ما به درستی ذکر نشده و باعث سوء تفاهم می شود. این فصل را در بازی سایپا – پیکان هم دیدیم که تغییرات بیشتری در آن رخ داد. بازیکنان غیر مجاز کسانی هستند که ممنوعیت به آنها ابلاغ شده است. مثلا بازی های قبلی کارت قرمز داشت. بازیکنان گل گهر طبق قوانین کارت بازی دریافت می کنند و اخطار محرومیت دریافت نمی کنند. از زمانی که کمیسیون مسابقات و سازمان لیگ به او اعلام کنند که واجد شرایط بازی نیست و کارت بازیش را لغو کند، بازیکن غیرمجاز می شود و حضورش ممنوع می شود. در اینجا باشگاه گل گهر مراحل لازم را انجام داد و استعلامات لازم از اتحادیه مبدا دریافت شد و اینکه شخصی به آن ایمیل دسترسی پیدا کرده و اطلاعات نادرستی ارائه کرده است به معنای ایمیل نیست. تقلبی است

وی افزود: قانون می گوید که مسئولیت قانونی بودن پرونده بازیکن بر عهده باشگاه است و این موضوع عاقلانه در قوانین آمده است، یعنی اگر به هر دلیلی مجوز بازیکنی باطل شود، باید حق و حقوق باشگاه پرداخت شود. .

ایلنا

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما