ماجراجویی جدید حکا حکم جدید از فدراسیون ()) ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812250 |
04 ساعت 1400 ساعت 20:19 |
2,246 |ازدید |

0
دیدگاه

. . . . .

به گزارش “ورزش سه”، شماره هفت اسبق فوتبال ایران که تجربه گلزنی در جام جهانی برابر آمریکا را در کارنامه دارد و سالها با پیراهن شماره 25 پرسپولیس نیز در میادین حاضر شده بود، اکنون با سمت جدید پا به فوتبال گذاشته شده و قرار است. به ونوان سرپرست در کنار ملی پوشان و دراگان اسکوچیچ کار را دنبال نند.

استیلی که بعد از پایان دوران فوتبالی‌اش به ونوان بازیکن، کار را به عنوان قهرمان نیز استارت زد و دو تجربه بزرگ ر یو نیمکت پر کرد. بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال و با تغییراتی که در فدراسیون فوتبال لل گرفته است، مم ملی که پیش از پایان مرحله انتخاب موفق به کسب زواز حضور در جام جهانی است و از این حیث روزهای م دردسری پیشا شروع رقا است.

استیلی بعد از دریافت سرپرست تیم ملی درباره این انتخاب گفت: از حسن اعتماد مجموعه فدراسیون فوتبال، سرپرست و اعضای هیئت رئیسه تشکر می کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاقات خوب و درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم. به اعتقاد من فدراسيون در مسير درستي قرار گرفتن و به رح خودش در توسعه و پيشرفت فوتبال ادامه مي‌دهد. . . . . .

بازیکن تیم ملی با اشاره به روزهای حضورش در تیم ملی گفت: مثل یک سرباز با افتخار پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را سالها بر تن کردم و امروز هم افتخار دوباره به این تیم به عنوان سرپرست را به دست آوردم. خدمت به ملی در هر لباس و سمتی تیم باعث افتخار است. ابتدا از همه بزرگان و پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در این جایگاه هم تاثیرگذار و منشاء خیر باشم.

سرپرست تیم ملی با اشاره به دو بازی باقی مانده تا پایان مرحله انتخابی جام جهانی گفت: کار خودمان را از همین فردا آغاز کنیم و باور کنیم باید در دو بازی باقیمانده مرحله انتخابی هم با تمام قوا ظاهر شود. هیچ مسابقه ای برای تیم ملی فوتبال ایران تشریفاتی یا کماهمیت نیست. خصوصیاً تا توجه به نتایج ثیاثیر در رنکینگ و سیدبندی مسابقات

استیلی در پایان صحبت هایش گفت: تیم ملی فوتبال ایران با همدلی و اتحادی که در مجموعه فدراسیون میبینم، با درایت و توانمندی کادر فنی که نتایج خوبی را به دست آورده و غیرت و تلاش بازیکنان شایسته ای که می توانند بهترین نتایج را رقم بزنند، برای حضور در آن. جهام جهانی آماده می‌شود و امیدوارم در این مسیر با حمایت و دمدلی همه اهالی فوتبال، پیشکسوتان، رسانه‌ها و مردم عزیز و فوتبال دو

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما