محدودیت های عمره لغو شد

[ad_1]

عربستان که زمزمان با همه‌گیری سویه «اُمیکرون» پذیرش عمره‌گزاران خارجی را وارد کرده بود، اینک دستور وزارت بهداشت این کشر.

به گزارش ایسنا، عربستان سعودی اوایل پاییز امسال پس از 20 ماه محدودیت، با حذف فاصله های اجتماعی در مسجدالحرام، پذیرش ورودی زائران را از سرگرفته، اما با همه گیری سویه امیکرون، بار دیگر پذیرش زائران خارجی محدود و از برخی کشورهای خارجی است. اینک، وزارت کشور عربستان از لغو همه محدودیت ها در همه مساجد این کشور و پایان دادن به قرنطینه خانگی پس از دو سال و ازسرگیری پذیرش زائران خارجی از همه کشورها برای مراسم عمره خبر داده شده است.

ز تر ارر در ادامه اعلام کرد که استفاده از ماسک فقط در مکان‌های بسته الزامی است و زائران خارجی دیگر به ئهر ئه آتیجه نتیجه فیمایش R و

عربستان پیش‌تر اعلام کرد که در صواتی عمره را به ایران خارجی می‌دهد که دُز مامل یکی او واکسن‌های فایزر بیا ‌تکا یا یزا یزا یزا است. اما در سفر به این کشور آمده است افراد و زائرانی که دو دز واکسن «سینوفارم» یا «سینوواک» را کامل کرده است، در صورت دریافت دز از بین یکی از آن چهار نوع واکسنی که در تایید شده است می شود. اکشن کشور سفر نند، از همین رو مقامات حج ایران از زائران خواستند برای دریافت دُز سوم این مقررات را در نظر دا.

. . .. . علاوه بر این، پس از دو سال محدودیت به کودکان زیر پنج سال اجازه حضور در دو مسجد مدینه و مکه داده شده است.

. . . . . با توجه به زمان اندکی که تا پایان عمره باقی مانده است و ایران و عربستان نیز تا پایان عمره باقی مانده اند، حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در مراسم عمره امسال را بعید دانسته است.

ایران از سال 1394 عمره را به دلیل تعارض در فرودگاه جاده به دو نوجوان ایرانی کرد و دوباره به حفظ شأن و کرامت زائران ایرانی و همچنین بازگشایی کنسولگری کشورمان در عربستان مشروط کرده بود. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان از لال ۱۳۹۵ ساخته شده است.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما