مراقب پیامک‌های جعلی سهام عدالت باشید

[ad_1]

رئیس مرکز تشخیص و آبی از جرائم سایبری پلیس فتا مدیریت کشور با هشدار به شهروندان درباره سوء استفاده و کلاهبرداری در پوشش سهام عدالت از آنها خواست مراقب پیامکهای جعلی عدالت باشند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی محمد رجبی ضمن هشدار به شهروندان درباره سوء استفاده و کلاهبرداری در پوشش سهام عدالت، افزود: مجرمان سایبری با پیامکهایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت شهروندان را به صفحات فیشینگ ارسال می کنند. یتدیت و آن‌ها را به دام می‌اندازند.

. . . . .

سرنگ رجبی افزود: طبق اخبار منتشر شده سود سهام عدالت احتمالاً در بهمن ماه امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و هیچ عمل دیگری از قبیل پرداخت وجه از سوی شهروندان نیاز نیست.

وی به اثبات کلاهبرداری از شهروندان با عنوان سهام عدالت در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری با ارسال پیامکهایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سهام سهام یا ثبت نام جامع سهام عدالت عدالت را به صفحات فیشینگ هدایت کنند. و آن‌ها را به دام بیاندازند.

سرهنگ رجبی به وروندان تاکید کرد: برای دریافت سود سهام نیاز به پرداخت هونه است

وی در ادامه گفت: شهروندانی که به سود سهام عدالت دریافت می کنند بههیچعنوان به پیامکها و تلفن های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی برای واریز سهام عدالت نمی شود، توجه نمی شود و هر چه بیشتر و اخبار را تنها از طریق سایت های معتبر و رسانه ها رعایت کنند. عیمعی پیگیری کنند.

این مقام مدیریت افزود: برای پیگیری موارد مربوط به عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام به آدرس https: // samanese.ir و یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس https: // www.sejam.ir مراجعه کنند.

سرنگ رجبی گزارشان کرد: وب سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجع کامل از اخبار، اطلاعات و سایبری و کاربران با مراجعه به آنها می توانند آموزش های لازم را دریافت کنند و در صورت نیاز نیز می توانند گزارش مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت های بری انجام دهند. و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی همکاران ما در میان می‌گذرند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما