مصرف زرین زمان قرص های ویتامین

[ad_1]

آمار موجود، انگلیسی‌ها در سال حدود 442 میلیون پوند برای مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی مصرف می‌شوند. ًریباً نیمی از مردم به طور مرتب آن‌ها را می‌سازند.

به گزارش فارس به نقل از دیلیمیل، در حالی که توافق بر این است که یک رژیم غذایی سالم باید تمام غذایی را تامین کند، این است که بسیاری از مردم مکمل ها را به عنوان یک شبکه ایمن رژیم غذایی تغذیه می کنند.

شارشناس تاکید می‌کند، نحوه و زمان مصرف ویتامین‌ها بر اثربخشی ننا درمانی است بررسی ها نشان داده، مصرف ویتامین قرص نن باید قبل از خواب و با معده خالی مصرف و با ویتامین C Aa A ترکیب شود. ⁇ ص مصرف قرص آهن حصا محصولات لبنی و چای باید خودداری کرد.

گدان گوگینز، داروساز مستقر در لندن و مشاور مستقل عاطفه کمل‌ها، می‌گوید:

ی یگ نن ب رر بدن کمک کند، بنابراین ایده خوبی است این به آن دلیل است، ویتامین C به رات تبدیل می‌شود و به شل شدن کامل در روده کمک می‌کند. ویتامین A نیز می تواند آه ن را بهبود بخشد به ننابراین مصرف مکمل ن حاوی ن – یا پیش ساز آن بتاوتن – زرین زمان مصرف ۲ سات پس از وعده شام ​​و س تات قبل خواب است ».

توصیه‌های شارکانی می‌کنند، همچنین باید از نوشیدنی خودداری کنند. . . . . .

لیندسی کاس، دانشمند تغذیه در دانشگاه هرتفوردشایر می‌گوید: «ویتامین‌ها و مواد معدنی». در حالی که برخی بهترین عملکردها را دارند، برخی دیگر می‌توانند در بدن برای رقابت رقابت نند».

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما