نسخه شفابخش طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

[ad_1]

کارشناس و مدرس طب سنتی و گیاهان دارویی در سازمان فنی و حرفه ای گفت: گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، میوه نسترن، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز، همچنین میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو ترش باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

. . . . . سرمطالعات انرژی سنتی و فرکانس خاص داروی گیاهی بر کالبد تاثیر انسان بر بدن می‌شود و باعث ایجاد انرژی در بدن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طب کلاسیک سیستم دفاعی بدن از پوست شروع می شود، گفت: گلبول های سفید در لنف، خون و ترکیبات خاصی که از سلول ها میگیرند، سیستم دفاعی بدن و سلول ها را تشکیل می دهند که می توانند در برابر بیماری ها مقاومت کنند. یا این تفاوتی که در طب سنتی، دفاعی بدن برای کالبدسازی است که می‌تواند از گیاهان دارویی بهره‌مند شود.

این کارشناس با اشاره به اینکه هر گیاه دارویی می تواند تأثیر متفاوتی بر افراد مختلف بگذارد، بیان کرد: گیاهانی که در طبیعت به صورت خودرو رشد می کنند، نسبت به گیاهان پرورشی دارای اثر قویتر و قدرت بیشتر بر روی بدن افراد هستند.

. . . . . اگر بخواهیم به صورت تخصصی در مورد سیستم دفاعی بدن و گیاهان دارویی مناسب برای آن بگوییم می توانم از گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، میوه نسترن، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز، همچنین میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو ترش به نام ببریم. عثاعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند.

. . . . .

کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه سیر دارای طبع گرم است و می تواند باعث بروز مشکلاتی برای افراد گرم مزاج شود، گفت: ابن سینا سیر را برای افراد گرم مزاج به صورت سیر و سرکه توصیه می کند تا باعث ایجاد گرمی و خشکی سیر زیاد شود.

. . . . .

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما