همله روسیه اغراق است؟

[ad_1]

. . . . .

به گزارش دنیای اقتصاد، ولادیمیر زلنسکی، رئیسجمهور مردم روز جمعه گفت که دیگر رهبران جهان درباره احتمال وقوع جنگ بین کشورش و روسیه اغراق کرده اند و باعث ایجاد هراس و بیثباتی در اقتصاد کیف شده است. به گزارش سیانان، زلنسکی در گفتوگو با خبرنگاران خارجی روز جمعه مشخص کرد که در تماس های تلفنی با رهبران جهان مانند جو باید باشد، رئیسجمهور آمریکا و امانول مکرون، رئیسجمهور فرانسه توضیح داد که خیلی خطرناک کرملین «قریبالوقوع و دائمی است»، اما مردمی ها. گرفته اند که با آن زندگی کنند. مسکو در سال 2014 شبه‌جزیره کریمه را به اشغال خود درآورد. اسکیلنسکی گفت: «آنها می‌گویند، فردا روسیه حمله می‌کند. ابهن به معنی ایجاد رعب و وحشت است. »

روسیه ده‌ها هزار نیرو در مرز خودا مستقر کرده و این نگرانی را برانگیخته است، روسیه بارها برنامه خود را برای حمله به سمسایه غربی اش رد کرده است. . . .. . یک مقام ارشد مردمی به سی‌ان‌ان گفت هارا گفت‌وگوی آنها در روز پنج‌شنبه خوب پیش نرفت. در این تماس که محلی آن را «لولانی و صریح» موضع‌گیری زنسکی موضع را مبنی بر اینکه روسیه همچنان ادامه دارد «خطرناک اما مبهم» خاخ سفید اما این گفته‌ها را تقبیح کرد و گفت آن نبع ناشناس اطلاعات غلط را به بیرون درز می‌هد. یک گنگوی کاخ سفید گفت که یایدن به سکیلنسکی درباره حمله روسیه به هشدار هشدار داده و نن را یک «امال قریب به یقین» خواند.

یمانی که اسکیلنسکی درباره خود گفت‌وگوی خود را با موضوع سوال قرار گرفت، از حمایت رئیس‌جمهوری. اما گفت که افزایش روسیه گذشته که گفته شده است، خیلی مهم نیست. زلنسکی گفت: «من رئیس‌جمهور مردم هستم، من اینجا مستقر هستم و رر می‌کنم، جزئیات را متوجه‌تر از هر رئیس‌جمهور دیگری می‌دانم. “مشکلت چیه؟” در حال حاضر زلنسکی تاکید کرد که از بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد نمی‌کند. به‌رغم اختلاف نظرها، به نظر می‌رسد همه طرف‌ها را برای راه‌حل دیپلماتیک جستجو می‌کنند. اسکیلنسکی گفت که مایل است با پوتین برای گفت‌وگوی دیدار جدی کند و به یایدن پیشنهاد داد که بستری برای گفت‌وگو بین واشنگتن، و اسکیلنسکی افزود: «افرادی هستند که ارزش زندگی انسان‌ها را نمی‌فهمند و موضوع همین است. “ز از گفت‌وگوی جدی حمایت می‌کنم.” این حال رهبران ارشد پنتاگون روز جمعه گفتند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور ی ر. مقامات ارشد وزارت دفاع هشدار داده‌اند که نن‌تنش‌آمیز به هدایت ایالات متحده، ناتو و روسیه به رلمروی ناشا می‌پردازد. به نوشته روزنامه نیویورکتایمز، مقامات میگویند: روسیه بیش از 100 هزار سرباز را در مرزهای مشترک جمع آوری کرده است و برای اولین بار این اطلاعات از سوی مقامات نظامی به طور رسمی مورد تایید قرار گرفته است. ق منون گفتند که این نیروها را اشغال سراسری مردم دارند و این تعداد بسیار فراتر است لوید جی.آستین سوم، وزیر دفاع تاکید کرد که به لحاظ سختافزاری نیز روسیه ترکیبی از توپخانه ها و راکتهای روسیه را در مرزهای منطقه مستقر کرده است و مشخص می کند که این مقدار سختافزار نظامی جمع آوری شده است، بیشتر از استفاده برای مانورهای نظامی است. اما ژنرال مارکمیلی، رئیس ستاد مشترک ارتش در توصیف این سختافزارها اشاره‌های صریح‌تر داشت و گفت: فکر می‌کنم برای یی حجا.

این اظهارات در شرایطی از مقامات یویی پنتاگون در یک کنفرانس خبری بیان کرد که بحرانی که گالا گرفته و باید پیش‌بین باشد. بر حسب تخمین مقامات آمریکایی در حال حاضر 35 هزار نیروی نظامی در این کشور مستقر هستند که از این تعداد 7 هزار نفر برای محافظت از سفارت آمریکا در کییف، پایتخت مردم در نظر گرفته شده اند. زمزمان روسیه نسبت به گزرگزاری نشست شورای امنیت در خصوص بحران بحران انتقاد کرد و نن را یک کلیک مستقیم از سوی آمریکا می خواند. این نشست از سوی آمریکا سازماندهی شده است. مسکو می‌گوید آمریکا قصد دارد با این نشست، گوگوها را از مسیر خود خارج کند. در مقابل مقامات آمریکایی تاکید کردند این نشست روز دوشنبه حتما برگزار خواهد شد. نشست شورای امنیت، قدرتمندترین نهاد سازمان ملل، از سوی ایالات متحده آمریکا در پاسخ یکمریکایی‌ها، ناتو و کشورهای غربی آنها، افزایش نیروها را مقدمه‌ای برای تهاجم احتمالی می‌دانند و نمی‌توانند از اصول اصلی سام استفاده کنند. اصولی که به طور جهانی باعث می‌شود از درگیری‌های مسلحانه بزرگ برای بیش از هفت دهه کمک کند. روسیه می‌گوید قصد حمله به کشور را ندارد. اما می‌خواهد تضمینی کند که سمسایه‌اش قصد پیوستن به ناتو را ندارد. .مچنین روسیه درخواست است که هورهای غربی و ناتو نیروهای خود را از اروپای شرقی بیرون نند. روسیه میگوید از پیشنهادهای آمریکا راضی نیست. اما تشکیل جلسه شورای امنیت را هم سخت کرد. ی یت یت ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ت ت ت ی بتک بتک بتک بتک بتک بتک بتک بتک بتک بتک آر آنریکا در سازمان ملل متحد داده شده است، مورد استهزا قرار داد. . . . . . امیدواریم از این شیرین‌کاری آمریکایی‌ها که دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد نکنند.»

زمزمان پوتین نیز گفته است که ناتو و آمریکا به نگرانی‌های امنیتی آنها پاسخ می‌دهند درخور نداده‌اند. به گزارش الجزیره، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایالات متحده و ناتو به خواسته های خود پرداختند. سترا جو باید، رئیسجمهوری ایالات متحده از سایرین در شرق اروپا خبر داده است. یوتین این سخنان را در صحبت فلفنی‌اش اا امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه بیان کرد و پس از سکا سکوت، اولین بار به صراط گفت. کرملین به نقل از پوتین گفت به مکرون گفته است که پاسخ‌های ارائه‌شده توسط واشنگتن و ناتو را در این هفته از تصمیم‌گیری درباره اقدا. تمچنین کرم درباره گفت‌وگوی پوتین کا مکرون مشخص کرد: اینهای نگران شامل گسترش ناتو، عدم استقرار سلاحهای تهاجمی در نزدیکی مرزهای روسیه و بازگرداندن «قابلیتها و زیرساختهای نظامی» ناتو به وضعیت قبل از پیوستن سابق پیمان ورشو در اروپای شرقی به این ائتلاف است. این کشور همچنین به دنبال تضمینی است که برای همیشه از پیوستن به ناتو منع شود. سرملین در ادامه تاکید کرد: «سوال کلیدی نادیده گرفته شده است. اینکه چگونه ایالات متحده دولت و متحدانش قصد دارند از اصل یکپارچگی امنیت پیروی کنند. چراکه هیچ‌کس نباید امنیت خود را به قیمت از دست رفتن امنیت کشور دیگر تقویت کند. » یک مقام ریاستجمهوری فرانسه گفت: پوتین تاکید کرده است که نمیخواهد اوضاع تشدید شود و اظهارات آشتیجویانه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، که بود مسکو خواهان جنگ نیست، در این راستا ارزیابی می شود. ی گفت‌ گ گ گ گ گ ت ت ت ت گ ت گ ت ت ت گ…… ه ه. ه روز جمعه، باید اعلام کرد که به یودی تعداد کمی از افراد آمریکایی -نه زیاد- را برای تقویت حضور ناتو در در. .مریکا از قبل از ده‌ها هزار سرباز به اروپا فرستاده شده است که عمده آنها در غرب اروپا مستقر نند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما