نسل بعدی واکسنهای کوید چگونه خواهند بود؟

[ad_1]

-رارو- ساروع یوید -۱۹ ناشی از خشک شدن وایرِس حاد تنفسی (SARS-CoV-) کماکان یک تهدید جهانی است. ی ی ان د د داده و خیلی از آنها پس از گذشت مدتها پس از فتن از وقوع اولیه خود. در حالی که ما در خود در مورد پیشرفت بیماری هایم و داروهایی داریم که در درمان آن بیماری وجود دارد و هنوز راهی برای تقویت واکسن ها به منظور بهبود بیماری های با بیماری های جدی منشاء ویروسی پیش رو داریم.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره ، سعهوسعه واکسن‌ها بسیار ساخته شده و ایجاد می‌شود و اکسن‌های کوید -۱۹ یک بی‌سابقه بوده است. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ . . . . در که واکسن‌های mRNA که به طور خطرناک مورد استفاده قرار می‌گیرند پاسخ ایمنی به SARS-CoV-2 را در حالی که می‌کنند همیشه مشاهده می‌شوند که جهش‌ها و سویه‌های تازه‌ای که می‌توانند باعث تغییر واکسن‌ها شوند را تغییر دهند و سازند. س بع ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ف ف ف ف ف.. ن ن….. د د د د د

لاوه بر این، واکسن‌های آینده خطر انتقال ویروس را از عواملی که واکسینه کرده‌اند، کاهش می‌دهند. این بدان معناست که واکسنها می توانند بارهای ویروسی را کاهش دهند که معمولاً در مرحله آغازین با بالاترین سطح از بادیهای خنثی کننده همراه خواهند بود که می توانند از فرصتی برای تکثیر در داخل میزبان و انتشار یافتن هدف قرار گیرند.

بهترین راه برای نشان دادن لبخند بر روی لبان کسی چیست؟ هار مهم است که اگر می‌خواهم با آن‌ها رونا را در مقابله با همه‌جانبه کنیم واکسن‌ها باید ارزان و در دسترس همگان باشند. یکی از اکس واکسنهایی که در حال ستوسعه است و امکان دارد به بل خیرخی از این مشکلات کمک کند واکسن «خود تقویتِننه اِم آر ن اِیا (ِیا (ِیا (ِیا (ِیا (ِیا (ِیا (ِیا mRNA خای خود تقویت ننده افزایش آن آنتی‌ژن و تولید آن بادی را در دوزهای پایین‌تر در مقایسه mRNA معمولی از خود نان. یک موضوع نشان می دهد که این فناوری ممکن است ایمن سازی را بهبود بخشد. سپس به دوزهای کم‌تر و احتمالاً تقویت‌کننده‌های کم‌تری نیاز است.

واکسن GRT-R910 وارد مرحله اول آزمایش در بریتانیا می شود. افزون بر تولید با آنتی‌بیوتیک برای تولید سنبله (یا پرورش پلپومر در بیماری‌های گیاهی است که به شکل یک ساختار بزرگ شناخته می‌شود به عنوان سنبله (اسپایک) یا پلپومر طرح‌ریزی از سطح یک پوشش پوشش است) ویروس در خود جای داده است را ایجاد می کند.

کترکت داروسازی «یتستریتستون» در بیانیه‌ای اعلام کرده که GRT-R910 ممکن است «اندرو آلن» مدیر عامل گریتستون میگوید: «واکسن سام کووید ما برای ایجاد پاسخهای قوی سلولهای» لنفوسیت تی کشنده «(یکی از انواع لنفوسیت تی و نوعی گلبول سفید است که سلولهای سرطانی، سلولهایی که آلوده شدند) یا. سلول‌هایی که به شکل دیگری آسیب دیده‌اند را می‌کشد) ۸۸ T

بعلاوه بر این، از آنجایی که سطوحی از آنتی‌بیوتیک‌هایی مانند سنبله (در حال حاضر) وجود دارد و گاهی اوقات تا حدی از خطر ابتلا به ایمنی از واکسن فرار می‌کنند ما GRT-R910 را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که توانایی بالقوه درمان‌هایی را که در برابر بیماری‌های اسپایی قرار می‌گیرند درست می‌کنند. ننااع SARS-CoV-2 ارا ارائه‌دهنده ویروس‌های بسیار محافظت‌شده است که ممکن است کم‌تر مستعد رانش آنتی ژنی باشد. این به معنای پاسخ‌های ایمنی قوی، افزایش‌تر و طولانی‌تر و فرار از ایمنی کمتر است. چم چنین است، این به معنای آن است که نیاز به دوزهای تقویتی در نتیجه با سویه‌های آتی کاهش پیدا کند».

تعداد زیادی از کشور های یک درآمد کم تا متوسط ​​قادر به یامین تعداد واکسن های کوید -19 مورد نیاز تزرا به کل جمعیت خو. آن کشور مجبور است نند ب نرنامه‌هایی مانند طرح کوواکس سازمان جهانی بهداشت (WHO) یکی از شرکت هایی که به رور خاص برای دریافت واکسن های کوید – آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ “Ziccum” شا شرکت داروسازی بلژیکی “سانسن” (Janssen) در تلاش برای توسعه نسخه‌های پودر خشک واکسن‌های خود از ۱۹ملله واکسن‌های JAssen.

یا این وجود، هش‌هوه‌ش‌های این دو شرکت صرفاً در مورد COVID-19 نمی‌شود. آن دو شرکت هم چنین در تلاش هستند تا روند تولید و دسترسی به واکسن های ابولا و RSV یانسن (واکسنی برای مقابله با ویروس سین سیشیال ویروسی ویروسی که شایع ترین علت بیماری دستگاه تنفسی تحتانی در نوزادان و نیز مهم ترین پاتوژن در کودکان کم سن است) را تغییر دهد. ارائه دهنده. استوم استدلال می‌کند ب ستفا استفاده از فناوری خود برای خشک کردن واکسن‌ها در هوای مشکلات لجستیکی مربوط به ه‌سره‌سازی واکسن در هوای یر. ب نابراین، در نن صورت می‌توان واکسن‌ها را به نقاط دورتر یا صعب العبور دنیا تحویل داد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما