رونالدو چقدر به منچستریونایتد می رود؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد در بازی مشکل دارد. آنها نمی توانند با تبدیل حمله به مرحله دفاعی به درستی از خود دفاع کنند. هیچ ساختار ثابتی برای حمله آنها وجود ندارد. آنها بیش از حد به بازیکن بستگی دارند. آنها انتخاب خاصی برای پست هافبک دفاعی ندارند. از این منظر ، آنها خطوط بیرونی بسیار روشن ندارند. آنها تیمی هستند که با هزینه زیادی گرد هم می آیند ، اما گاهی اوقات به نظر می رسد هزینه آن کمتر از این باشد.

اما بدتر از همه ، آنها معمولاً می توانند دیر گل بزنند و در آخرین دقایق یک نمایش بسیار ناامیدکننده پیروز شوند ، که باعث می شود برخی از ما در اتاق مطبوعات اولدترافورد از خود بپرسیم: آیا واقعاً اینها مشکل هستند؟

آنها باید اهمیت داشته باشند. به نظر می رسد چنین کاستی هایی می تواند تیم و بسیاری از مربیان دیگر را به زانو در آورد. اما علیرغم انتقادات قدیمی در سه سال گذشته و شک و تردید در بین بدنسازان واقعی ، Ole Gunnar Solskj .r هنوز مهارت عجیب و غریبی در نتیجه گیری در زمانی که بیشترین نیاز را به آنها دارد ، دارد.

البته ، اگر او مهارت هایی را داشته باشد که برای دستیابی به آن پیروزی به آن نیاز ندارد ، بسیار بهتر خواهد بود. این پنجمین یا ششمین باری است که سولشر از زمان تصاحب یونایتد در چنین وضعیتی قرار گرفته است ، اما یونایتد همچنان قوی است. گاهی اوقات با نمایش های دیدنی و متنوع ، مانند دو پیروزی مقابل تاتنهام و منچسترسیتی در دسامبر 2019 ، فشار کاهش می یابد. گاهی اوقات مشکلات معمول هنوز برای ما قابل مشاهده است ، اما بازیکنان انفرادی تمام تلاش خود را می کنند تا دیگر هم تیمی ها کنار بروند. آخرین ردیف.

این همان چیزی است که در دیدار با ویارئال اتفاق افتاد. آخرین لحظه و فیلم حساس این مسابقه منتشر شد. ویدئو نشان می دهد که نمانیا ماتیچ در تساوی بدون گل به سر می برد و ادینسون کاوانی 30 متر با سرعت زیاد می دوید تا آن را ردیابی کند ، سپس توپ را به یوان فوییت می فرستد و آن را به یک حمله تبدیل می کند. تلاش و تعهد کاوانی به تیم بسیار مهم است. با این حال ، به نظر می رسد که دیگر بازیکنان یونایتد به طور کامل تسلیم شده اند.

در این کلیپ ، کاوانی تنها بازیکنی است که یونایتد را در بازی نگه داشته است. با این حال ، تقریباً در هر دقیقه از بازی ، این کار بر عهده دیوید دخیا است. این برای دروازه بان های زیادی در برابر Paco Alc اسر er ، Arnat Danjuma و Moe G وم mez ضربات دقیقه آخر نیست ، هیچ شانسی برای بازگشت به بازی وجود ندارد. در دقایق پایانی پنج دقیقه وقت اضافی ، کریستیانو رونالدو برای اولین بار در بازی ظاهر شد و توانست یکی از خاطره انگیزترین لحظات دوران خود در یوونتوس را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر بازگشت رونالدو مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کرده است. انتظارات به حدی افزایش یافته است که ممکن است سازمان ملل نتواند آنها را برآورده کند. این بازیکن 36 ساله کار خود را انجام داده است. تا کنون ، او پنج گل در پنج بازی به ثمر رسانده است و تنها مسابقه ای که بدون گل برای او به پایان رسید ، پیروزی 0-1 مقابل بابر استون ویلا در روز شنبه بود. او “اجتناب ناپذیر” است. مشکل اساسی تاکتیکی ایالات متحده زمانی آشکارتر می شود که بازیکنان نتوانند در طول بازی تأثیر بگذارند. در دیدار با ویارئال نیز شرایط به همین شکل است.

یکی از نشانه هایی که سولشر می پذیرد تیمش مشکلی دارد که باید به آن توجه شود این است که او از این سیستم در برابر ویارئال استفاده می کند. پل پوگبا هافبک های هجومی بیشتری دارد ، تقریباً در کنار هم با برونو فرناندز ، تا یونایتد را به سیستم 3-3-4 برساند و اسکات مک تومینا تنها هافبک تیمش باشد. تغییر وضعیت در مدافع کناری نیز مشاهده شد ، جایی که جانشین دیگو دالوت ، آرون فان بیساکا ، محروم شد و در خط میانی قرار گرفت.
دالوت پس از بازی گفت: “ما می خواهیم اجازه دهیم هر دو در جناح هزینه کنند.” یک مدافع کناری برای جلوگیری از حمله و بازی از خط میانی وارد زمین شد. “

وقتی همه آماده باشند ، سیستم می تواند برخی از با استعدادترین بازیکنان یونایتد را وارد زمین کند و پوگبا را از خط دفاعی جدا کند. همانطور که در اولین ساعات بازی با ویارئال مشاهده شد ، تنها مشکل این سیستم کار نکردن آن بود. اگر تغییر نقش دالوت برای جلوگیری از حمله بود ، نتیجه معکوس داشت و فاصله ای را پشت سر او در سمت راست خط دفاعی یونایتد ایجاد می کرد که پاسخی آسان برای دنجوما ایجاد می کرد تا به دروازه تیم نزدیک شود.

در حالی که دالوت نمی توانست هر دو نقش را بین دو نقش به طور کامل ایفا کند ، مک تومینا تنها ماند تا بتواند فضای قابل توجهی را پوشش دهد و تا حد زیادی از رقابت کنار گذاشته شد. پوگبا ، دالوت یا الکس تلس به نوبت در حمله قرار گرفتند ، اما پنج مهاجم منتظر رسیدن توپ از آن سوی زمین بودند. این باعث می شود دفاع مک تومینا و یونایتد در برابر حملات ضد حمله آسیب پذیر باشد.

تقریباً در این زمان شرایط تغییر کرد. سولشر اخیراً با انتقاد کافی از سوی بسیاری از بازیکنان ناکارآمد بدون جانشین خود روبرو شده است. به نظر می رسد منصفانه به نظر می رسد که پس از یک شروع بد ، یونایتد در 30 دقیقه پایانی بازی پس از تساوی گلزنان خوب عمل کرد. اگرچه کناره گیری ویارئال از کار درنیامد ، اما جانشین سولشر نیز همینطور. کاوانی انگیزه جدیدی به بازی داد ، در حالی که فرد و جسی لینگارد نقش مهمی در گل پیروزی رونالدو داشتند.

با این حال ، این احساس وجود دارد که وقتی هواداران با شادی در هدف پیروزی آواز می خوانند ، پیروزی امتیاز از داستان اخیر ، بله ، حتی طرح رویداد نمی تواند بسیاری از کاستی های نمایش را پوشش دهد. کاپیتان یونایتد در مصاحبه پس از بازی گفت: “ما باید تمام تلاش خود را بکنیم و در نهایت خوش شانس هستیم.” هیچ مشکلی در تیم آمریکا در نهایت در این مسابقه مهم است. اما آنها فردا شب اهمیت خود را نشان خواهند داد.

نویسنده: مارک کریچلی

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما