نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

[ad_1]

-رارو- در سال ۲۰۲۱ بود که خودروسازی لکسوس، معرفی کراس اوور برقی آینده RZ 450e را بهنوان جدیدترین شاسی بلند در سال تأیی خود کد کرد و اکنون تصاویر رسمی

به گزارش فرارو ، گفته می‌شود لکسوس قصد دارد تا کراس اوور برقی RZ 450e را در بهار سال جاری میلادی، به طور کامل معرفی کند. تصاویر قبلی از این خودرو چند ناوضح بودند و تصاویر رندر نیز منشأی غیر رسمی هستند، اما این خودروساز ژاپنی اکنون سه تصویر از این شاسی بلند برقی را منتشر کرده است که به طور مشخص نمای کناری و عقب آن را در اختیار ما قرار می دهد.

نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

تا توجه به یاویر رسمی منتشر شده، می‌توانم دیدم که شاسی بلند جدید لکسوس شباهت چشمگیری به بویوتا bZ4x و تروبارو سولتررا دارد که هر دوی کراس اوورهای اخیر از پلتفرم e-TNGA یکسان بهره می‌برند؛ ی‌تنابراین می‌توان این حدس را مطرح کرد که کراس اوور برقی RZ 450e نیز به احتمال زیاد روی همین پلتفرم سوار شده است. . . . . .

نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

بویوتا bZ4x

نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

تروبارو سولتررا

. . . . بلند RZ 450e به جای دو شاخک از چراغهای عقب در کنار، نوار ساده و ظریفی دارد که قطه نقطه‌های روی گلگیرهای سیاسی عقب می‌رسد. یکمچنین یک خروجی در فاسیا پشت لاستیک‌ها وجود دارد که هر دوی این موارد با دو نمونه مشابه تویوتا و سوبارو متفاوت است. ما همچنین، پیش از این شاهد ارائه تصویر رسمی جلو RZ 450e از سوی سازنده ژاپنی بوده است که ظاهری جدید از جلوپنجره اسپیندل این برند را ارائه می دهد و دارای یک دهانه در قسمت پایین و ورودی های عمودی در هر دو طرف است. چینهای تیز در دماغه و لل نوک، چراغهای للو نیز، چهرههای تهاجمی به دودرو بخشیده است.

نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

یا این همه، متأسفانه هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی شاسی بلند جدید لکسوس منتشر نشده است. موقعیت ممتاز و لوکس این برند احتمالاً به این معنی است که فناوری بهتر و مواد بهتر نسبت به محصولات تویوتا و سوبارو وجود دارد. در سمت دیگر، پیشرانه RZ 450e نیز همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است. کراس اوورهای bZ4X و Solterra هر دو با پیشرانه 215 اسب بخاری (160 کیلووات) که از یک موتور الکتریکی که هر دو محور را تامین می کند، در دسترس هستند، اما چنین خروجی برای لکسوس جدید، از نظر ما کمی اندک به نظر میرسد. If you are a fan of RZ 450e را در اختیار نداریم، اما تویوتا bZ4X یکا بسته است.۸ کیلو وات ساعتی در دسترس است.

نناار تصاویر رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

. . . . . . . . . . لکسوس همچنین رکورددار را برای تحویل خودروهای برقی با حدود 26000 خودرو ثبت می کند که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است. در سال ۲۰۳۰، این شرکت تا سال ۲۰۳۰ تمام فروش خودروهای خود را در اروپا یکمریکای شمالی و ن را بها دارد.

از: motor1

هرجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما