نن درمان خانگی برای درمان طبیعی سرفه

[ad_1]

به نظر می‌رسد امسال بهار زودتر از راه می‌رسد. آن را از گرم شدن هوا و ر نسبی چهره گیاهان می‌توانم فهمیدم. سرمای و زمستان گرمی و اوا امکان ایجاد را بالا می‌برد که البته در این روزهای روزهای دردسرساز است.

به گزارش همشهری ، عوع ویروس بیش از پیش از ما را نسبت به سرفه کردن معذب کرده است. اما سرفه دقیقا چیست؟ به طور کلی ، سرفه اتفاقی طبیعی است. به گزارش هلث لاین، سرفه از انقباض واکنشی گلو ایجاد می‌شود و می‌تواند به پاک نگه‌داشتن گلو از خلط و سایر محرک‌ها کمک کند، اما سرفه پایدار می‌تواند نشان‌های از آلرژی، بیماری ویروسی یا باکتریایی باشد.

جاید جالب باشد که بدانید رفلاکس معده (GERD) نیز می‌تواند باعث سرفه شود. .رفه‌های ناشی از سرماخوردگی، ژیلرژی و آسیب ننوس را می‌توان با داروی بدون نسخه درمان کرد. فناوری‌های باکتریایی به تی‌بینتی‌بیوتیک‌ها نیاز دارند.

. . . .

تدرت عسل در درمان سرفه و سرماخوردگی

به گزارش سی‌ان‌ان، تات داده قدرت عسل در درمان رس و سرماخوردگی بیش از حد از درمان‌ها (بر پایه دکسترومتورفان) آل آرامش است و لیمو می‌تواند به راحتی کمک کند، بنابراین با مخلوط کردن غذای قشقشق غذاخوری با دمنوش گیا گیا. ی‌تمچنین می‌توانید به راحتی قشقاشق غذای عسل را میل کنید یا نان را برای میان‌وعده روی نان پخش کنید.

هشاهش سرفه با نعنا

صیتاصیت درمانی برگ‌های نعنا خ بیوبی شناخته شده است. . . . . می‌توان با نوشیدن دمنوش نعناع ستا استنشاق بخارات نعناع به کاهش سرفه خود کمک کنید. برای این کار به ازای حدود نیمی از یک بطری آب معدنی کوچک ۳ا ۴ قطره عصاره یا روغن نعناع اضافه کنید، حوه روه.

سن سرفه و گلو با آویشن

ط گ‌هرگ‌های آ یشرگ‌های آویشن مخلوط با پیچک مسوانند به تسکین. این برگ‌ها حاوی ترکیباتی به نام فلاونیدها هستند که ماهیچه‌های گلو را درگیر نمی‌کند و آرام می‌کند و می‌دهد. برای تهیه دمنوش آویشن کافی است ۲ قاشق چایخوری برگ آویشن خرد شده در ۱ فنجان آب شوش به مدت ۱۰ دقیقه دم کرده و بعد از

به خاطر داشته باشید که علیرغم طولانی شدن زمان درگیری جهان با ویروس‌ها، همچنان ملزم به رعایت آتیکت سرفه و حفظ محیط‌ها و اجتماعی هستیم تا شاید هرچه زودتر دوران پاندمی به پایان خود نزدیک شود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما