همه چیز درباره چاقی بعد از ۴۰ سالگی

[ad_1]

«من در ۲ سال گذشته ۱۰ نوند وزن اضافه کرده ام. یک جای کار حتما ایراد دارد. لطفاً بارهام را بررسی کن »من این جمله ها را معمولاً از نظر زمانی که در دوران 40 سالگی شان را بررسی می کنند، میشنوم و هر خودم را آماده می کنم جوابی به آنها بدهم که احتمالا دوست نخواهند داشت.

. . . . . .نابراین اگر رژیم غذایی و ورزشتان مثل ۲۰ گیالگی و ۳۰ گی‌تالگیتان است، احتمالاً افزایش می‌یابد. اگر در اواسط دهه 40 گیالگی دوران پیش یائسگی داشته باشید، این اتفاق شدت خواهد داشت. کاسته شدن استروژن در یائسگی زودرس، شروع به کمتر شدن می‌کند و می‌تواند سوخت و نسبت به آن بیشتر شود. قتی یائسگی فرامی‌رسد، وزن به طور نامتناسب در ناحیه شکم افزایش می‌یابد.

اگر افزایش وزن به تغییرات هورمونی باشد، چرا با تجویز رومون از جنون جلوگیری کنیم؟ متأسفانه این کار به این آسان‌ها نیست. در حالی که تغییر مضطرب پس از یائسگی فزا افزایش در ر مربوط است نابراین برای کنترل وزن کار مناسبی نیست و تا به لال ثابت نشده است.

ولی همه خبرها بد نیست. . . . . . در اینجا نکاتی را که به توصیه می‌کنم، می‌خوانید:

چک‌آپ مرتب داشته باشید

اولین قدم این است که آزمایش کامل بدهید. در دهه چهارم زندگی‌تان لازم است هر ۲ یا ۳ لا توسط دکترتان برای مسائلی مانند کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی بررسی شوید. فز یش یش یش ش ش ش ش ش خت ن……………………

تحرک داشته باشید

همه ما باید دست‌کم ۳۰ دقیقه در روز تحرک داشته باشیم. . . . . . . . . .

. . . . . .نابراین لازم است تمرین‌های دیگری را به حرکت‌های روزانه‌تان انجام دهید گر فکر کند وزنه ک ننده و ترسناک است یا امکان پذیر نیست، گزینه های بسیار دیگری هستند.

. . . . . . . . . . شا شاید یوگا بیشتر به مدل شما بخورد. . . .. . ا من مدل یوگا در ضمن به قدرت و خت وخت وساز شما کمک می‌کند. یوگا همچنین نشان می دهد که الائم دیگر یائسگی مانند مهگرفتگی مغز، گرگرفتگی و بی خوابی را کم می کند.

التان را بررسی کنید

. . . . . . . . . .

وقتی ۲۰ سال می‌توانستم مادامی‌، ورزش می‌کنم هرچه می‌خواهم بخورم. ولی وقتی به میانه ۳۰ گیالگی رسیدم، باید به رژیم غذایی هم توجه کنم. در ۴۰ ماه باید هر دو را رعایت می‌کردم تا وزن سالم بمانم. بسیاری از ما در یکی دو سال اخیر اجازه داده‌ایم برخی عادت‌های ناسالم غذایی را ندیده بگیریم. قتشالا وقتش است که به الامتی برگردیم.

قدم این است که شکر افزوده را قطع ینیم. شدن شما به این ماده خالی از نیازی ندارد و ارزش غذایی مم ندارد. ن هم مثل بقیه مافین و، و کوکی دوست دارم، ولی سوخت‌وسازم این احساس را ندارد!

اگر این مواد خوراکی را در مناسبت‌های ویژه و نه ر روز بخورید، از نان لذت بیشتری ببرید. بعد از آن این است که مطمئن شوید در روز ۷ یک میوه و سبزیجات مصرف کنید. محدود کردن غذاهای سرخ‌کردنی، غذاهای فراوری شده و گوشت قرمز هم مهم است. هیچ رژیم غذایی مهمی را نمی توان توصیه کرد، این است که راه سالمی برای خوردن غذا برای مدت طولانی پیدا شود.

شرش را تمرین کنید

«این منصفانه نیست. «قب لا می‌توانم برای یک هفته و دو هفته ر مواد افزودنی نخورم و ۱۰ نوند کم می‌کردم، ولی الان این کار ووب نمی‌دهد».

من این را از مراجعان ۴۰ و چند ساله‌ام می‌شنوم. راه سریعی برای شکل مشکلات پیش‌آییز وجود ندارد. الان رژیم‌های مد روز، قرص‌های مختلف کا مکمل برای این که کمی ‌برای یک مناسبت وزن کم کنید، نیست. همین الان است که روی سلامتی‌تان تمرکز کنید.

از مراجعان من واقعاً از نظر سلامتی در موقعیت مکانی. اگر شاخص توده بدنی‌تان بیشتر از 30 مورد از مشکلات پزشکی است که روی وزنتان تأثیر می‌گذارند، باید راه‌هایی را برای تغییر سبک زندگی سالم انجام دهید. . . . .

. . . . . . . . . . سالم‌تر در ننن نشر یتیمرکز روی سلامتی است و نه شماره روی ترازو.

فرصت عالی برای این است که یک روش سالم برای نیمه دیگر زندگی برنامه ریزی کنید. ازن زمان رژیم های مختلف تجاری و تنفر پیدا کردن از خود نیست. یمانی است برای این که به رور عینی به سلامتی‌تان نگاه کنید و بهترین تصمیم‌ها را که می‌توانید بگیرید. سبزی جاد میل کنید، بیشتر ورزش کنید و چکاپ های پزشکی مرتب داشته باشید. یرای این که تنها یک رار زندگی می‌کنید و می‌خواهید این یک رار معرکه، لمالم و کامل باشد.

منبع: wedmd

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما