هکرها اطلاعات میلیون ها کاربر Acer هندی را به سرقت برده اند

[ad_1]

ایسر ، توزیع کننده سخت افزار تایوانی ، تأیید کرد که هکرها در سیستم خدمات پس از فروش آنها در هند نفوذ کرده اند و اطلاعات چندین کاربر به سرقت رفته است.

با این حال ، ناظران PrivacyAffairs جزئیات این نقض داده را پس از کشف آن در انجمن به اشتراک گذاشتند. Affaris Miklos Zoltan موسس حریم خصوصی می نویسد:

در پستی از انجمن ، گروهی از هکرها ، Desorden ، اعلام کردند که سرورهای Acer را در هند ربوده و داده های آنها را هک کرده اند.

به

به گفته زولتان ، به نظر می رسد اطلاعات سرقت شده شامل اطلاعات ورود به سیستم و سایر اطلاعات شخصی میلیون ها خرده فروش و فروشنده ایسر در هند است.

سخنگوی ایسر گفت پس از کشف نقض ، شرکت تابعه هندی آنها بلافاصله پروتکل امنیتی خود را راه اندازی کرد. جزئیات این تخلف به پلیس محلی گزارش شده است و روند اطلاع رسانی به هر دو مشتری آسیب دیده آغاز شده است. یک سخنگو تأیید کرد که این حادثه “هیچگونه تأثیر مادی بر عملیات و تداوم تجارت ایسر نداشت.”

ایسر به BleepingComputer گفت:

ما اخیراً حمله جداگانه ای به سیستم خدمات پس از فروش محلی خود در هند شناسایی کردیم. پس از تشخیص ، ما بلافاصله پروتکل امنیتی را شروع کردیم و سیستم خود را به طور کامل اسکن کردیم. ما همچنین به همه مشتریان بالقوه خود که در هند آسیب دیده اند اطلاع می دهیم.

در حالی که ایسر جزئیاتی درباره نقض اطلاعات ارائه نکرد ، PrivacyAffairs گزارش داد که هکرها به داده های میلیون ها مشتری در حمله دسترسی داشته اند. در حقیقت ، هکرها ده ها هزار پرونده داده شرکت تایوانی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه کردند.

هکرها یا ایسر هنوز اعلام نکرده اند که چگونه مهاجمان به سرورها حمله کرده و آنها را در معرض خطر قرار داده اند. تخمین زده می شود که بیش از 60 گیگابایت اطلاعات حساس از جمله جزئیات حساب ایسر ، اطلاعات مالی و حسابرسی به هکرها فاش شود.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما