پارکینگ شگفت انگیز بایرن ؛ همه قلم! (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1783291/42

زمان: : 12 :: 12
1400/07/10

بازدید: 6،680

فوراً سر کار رفت.

جدیدترین تصویر از حضور جولیان ناگل زمان در تمرینات بایرن مونیخ با اسکیت بورد خبرساز شد.

به گزارش “ورزش سه” ، جولیان ناگل زمان چند روز پیش از محل اقامت خود به اردوی آماده سازی بایرن مونیخ در حال اسکیت بود و تصویر او توسط هواداران فوتبال مشاهده شد. جولیان ناگل زمان علاقه زیادی به خرید ماشین ، دوچرخه ، موتور و اسکیت برد دارد و هر از گاهی انتخاب می کند. این ترازو که از راه دور و اتوماتیک است ، جدیدترین محصول مورد استفاده این گروه از مربیان آلمانی است.

Nagelsman همچنین دارای چهار دوچرخه است و علاقه زیادی به دوچرخه سواری کوهستانی دارد S-Works Levo Gen3 و دوچرخه های مسابقه ای S-Works Roubaix آن را داشته باشید. ناگل زمان در اوقات فراغت خود در مسیر ایزار با دوچرخه های کوهستانی سوار می شود و از ورزش لذت می برد. رویای او عبور از کوه های آلپ با دوچرخه کوهستان و دیدن مناظر زیبا و آب شگفت انگیز است. ناگل زمان گفت: “در واقع ، من هر چیزی را که برای لذت رانندگی نیاز دارم ، به جز زمان کافی دارم.”

مربی آلمانی در دوران حضور خود در لایپزیگ اغلب با اسکیت بورد خود به تمرین می رفت و هوادارانش را شگفت زده می کرد. ناگل زمان می گوید: “من هر بار که در جاده کار می کنم اسکیت می زنم.”

زیرا به این ترتیب ، آنها فکر می کنند ناگل زمان هنوز یک انسان معمولی است و مانند یک عضو جامعه زندگی می کند. من علاقه زیادی به موتورسواری دارم ، اما سریع رانندگی نمی کنم ، زیرا پدر یک خانواده هستم و زندگی من برای من بسیار ارزشمند است. “

جولیان ناگل زمان حقوق آئودی خود را در اواخر ژوئیه گرفت. این خودرو دارای موتور 600 اسب بخار است که رقمی در حدود 205 هزار یورو است. او اتومبیل خود را در جاده نیوبورگ آزمایش کرد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما