پیام و نصیحت مجدی به ایسکو استراحت برای ایران

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، این واکنش جدید پس از مصاحبه طوفانی در پایان دیدار مقابل هواداران در سالن کنفرانس ورزشگاه انقلاب کرج بود. بسیاری از خبرنگارانی که برای پوشش خبری این بازی از تهران به کرج سفر کرده بودند از مربیگری استگلا نوشتند.

او در آن بحث از سیوش یزدانی سرمربی تیم ملی و سایر بازیکنانش به خاطر استفاده از الفاظ تند انتقاد کرد. مهم ترین جمله ای که از این جلسه بیرون آمد این بود که «ناخن های سیوش یزدانی برای همه مدافعان شما ارزشمند است آقای اسکوچیک!»

البته اگر به بحث گوش می دادید صحبت مجدی آنقدر تند نبود اما این جملات تاثیر خاصی روی متن می گذاشت. در کمتر از 72 ساعت اما فرهاد مجیدی سعی کرد جبهه و سرمربی تیم ملی را تخریب کند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که صحبت های فرهاد در باشگاه های حرفه ای و فوتبال ایران بازتاب گسترده ای پیدا کرد و او تصمیم گرفت آرام بگیرد، هرچند منتقد جدی نداشت.

یکی از صحبت های اصلی درباره آینده تیم ملی سیاوش یزدانی بود. بازیکنی که در ترکیب اصلی ایران مقابل امارات حضور نداشت در نهایت در 20 دقیقه پایانی بازی تعویض شد و در صورت ادامه درخشش می تواند در تیم ملی باقی بماند. بازیکنان

شاید فرهاد حساب کرده باشد که نباید از ذهنیت سرمربی تیم ملی علیه تیم و بازیکنانش استفاده کرد. بازیکنان به احتمال زیاد در آینده پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد و در صورت ادامه نتایج خوب استیگل، حمایت بیشتری از کشورش خواهد داشت.

در این میان، انتخاب کلمات مجدی نیز هیجان انگیز بود. سرمربی تیم ملی با استناد به سابقه دوستی اسکوچیک، انتظار دارد حرف های او متفاوت باشد (این به معنای دشمنی او نیست). او پس از پایان بازی با هواداران در رختکن صحبت کرد که تحت تاثیر صحبت های تند آنها قرار گرفت و به نظر می رسد درخواست یکی دو بازیکن ماویدی بوده که انتظار می رفت از سیوش یزدانی و باشگاه حمایت کنند. تیم ملی.

با این حال بعد از اینکه هر مربی می تواند تیم خودش را انتخاب کند و در مورد تیم ملی صحبت نکند، نکته مگدی سوال دوستانه اسکاتلندی ها بود. در مجموع رعایت احترام بیشتر برای بی طرف مهم است که در فوتبال ایران موضوع چندان مهمی نیست. حداقل در این مرحله استیگال در صدر جدول لیگ قرار دارد و مهم ترین مدعی قهرمانی است. Magdi Scochic توصیه می کند که این سیاست باعث می شود که هواداران بیشتری از نتایج مسابقات تیم ملی در آینده مطلع شوند. چرا که فوتبال ملی ایران یکی از دو رکن اصلی فوتبال باشگاهی است و نیاز به حمایت هواداران ستاره دارد.

سخنان مجدی به این نتیجه می رسد که شادی مردم محدود به رنگ پرچم ایران است.

به نظر می رسد فضای بین این دو کلمه پس از درگیری روز جمعه با فرهاد مجیدی آرام شده است. تیم جام نیازی ندارد که حواسش به مسائل دیگر پرت شود.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما